Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving en doet hem versteld staan van gemak en persoonlijke topservice
Het aanbod: • Computersystemen • Computercomponenten • Hard- en software • Audio- en videoapparatuur • Entertainment • Accessoires
De doelgroep: • Omvat vooral de consumentengroepen “innovator” en “early adopter” • En bestaat verder uit jongvolwassenen tussen de 16 en 35 jaar
De verkoop: • Gebeurt via offline, een online en een mobiel verkoopkanaal • Wordt gestimuleerd door het inzetten van een nieuwe winkelbeleving • Omvat naast het aanbod in elektronica ook het aanbod in online en offline advertentiemedia
De winkelbeleving: • Doet de klant keer op keer versteld staan • Wordt gevormd door video, audio, show en innovatieve demonstratie- en presentatietechnieken • Wordt rondom de klant opgebouwd • Ieder kanaal een andere inbreng in de winkelbeleving
De organisatie: • Wordt geleid door de heer R.L.W. Edelschaap • Wordt mogelijk gemaakt door een team van ruim 2200 uur per week per winkel • Werkt voor de klant met “customer intimacy” als ondernemersstrategie
Het doel: • Edeltronics doet de klant – met een innovatieve winkelomgeving binnen de consumentenelektronica – versteld staan van gemak, persoonlijke topservice en bovenal een geheel nieuwe winkelbeleving. • Edeltronics heeft haar doel pas bereikt op het moment dat iedere klant bij ieder bezoek weer wordt verrast door een overweldigende winkelbeleving.
De financiële resultaten: • In het eerste jaar: een verlies van 2,815 miljoen euro • In het tweede jaar: een verlies van euro • In het derde jaar: een winst van euro • Volgens deze trend in het vierde jaar een winst van ruim euro
De financiering: • Benodigde investering: 2,3 miljoen euro • Looptijd: 15 jaar. Aflossing per maand: ± euro • Rente: 8,5 procent. Rente eerste maand: ± euro (Rente wordt per maand met ± 90 euro verlaagd)
De toekomst: • Topproducten en presentaties zullen in de toekomst met holografietechnologieën gepresenteerd worden. • Muziek in de winkel wordt in de toekomst afgestemd op de muziekvoorkeuren van fysiek aanwezige klanten. • Eigen logistiek netwerk waarbij direct met grote merken en leveranciers zaken kan worden gedaan.
En verder: • Internationale uitbreiding waarbij Edeltronics centraal bestuurd wordt en ook internationaal als één merk / onderneming gezien kan worden. • Bij een stabiele financiële situatie zal Edeltronics meer aan haar MVO-beleid gaan werken. Als onderdeel daarvan zal zij aandacht schenken aan milieu en wordt er jaarlijks een bedrag aan goede doelen gedoneerd.
Vragen of gewoon nieuwsgierig? Informeer bij R.L.W. Edelschaap E: T: +31 (0)