Double Quality Counseling VEENENDAAL

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aandacht voor het steunend netwerk
Advertisements

Workshop Mensen in beweging
Succesfactoren van teamcoaching
Bij de bijeenkomst over Functionerings- & Beoordelingsgesprekken
HOGESCHOLEN IN DIALOOG Dag van de kennisuitwisseling 19 januari 2010
KWALITEITSZORG IN INTERNATEN 1 september A.KWALITEIT Wat is kwaliteit in internaten ? Internaten moeten zelf instaan voor de vormgeving van een.
Werkoverleg Leidinggeven Blz. 95.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Kritische succesfactoren bij reorganisaties
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Strategie Arie Meulepas 9 & 10 nov
Kwaliteitszorg als meerwaarde
Waarde-volle zorg LPZ, 11 oktober Opbouw Voorstellen Ontwikkelingen Ander perspectief In gesprek 2.
Implementeren doe je samen
Motivatie van de professional Willy Limpens
Competentie 1, 3, 15 en 16 Wetten, Regels en Overeenkomsten
Logical Framework Approach
Motiveren Leidinggeven Blz. 143.
Refrein De Hogeschool van Amsterdam, Is ambitieus ten aanzien van het koesteren van jong talent. Wij gaan voor de student Betrokken bij de maatschappij.
Kwaliteit van Geestelijke Verzorging 2 e Symposium Religie en Zorg, vrijdag 22 juni 2012 Bijdrage: Kwalificaties in de geestelijke verzorging. 12 slides.
Workshop Reflecteren 3 februari 2011
Adviesgesprekken Hanny van Heusden Marcel Doornbosch 2010.
Hilde Bellaard van Krachtig Werk
Regiobijeenkomsten WEC-Raad Mei en juni Programma regiobijeenkomst uurwelkom en aanleiding bijeenkomst uur thema I: rol en positie van.
Eigenaar van je leerproces
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010
Differentiëren in MBO-niveau 1 bouw
Duurzaam, gepassioneerd en geëngageerd talent!
Duurzame inzetbaarheid
Introductie film Korte uitleg Medewerker uit SW aan het woord
Kansrijk Ondernemen 2 september 2010 Er is niets verkeerd aan verandering, zolang het maar in de goede richting is. - Winston Churchill.
Teamwerk. Heldere doelstellingen Teamwerk Heldere doelstellingen Initiatief tonen.
Workshop Werken met een P.O.P. vrijdag 26 september 2014
MVO- maatschappelijk verantwoord ondernemen
Sales H5 Leidinggeven Junior Accountmanager.
In 7 stappen naar een gezond bedrijf
Voorlichting nieuwe CAO PO
‘Actieve kaderleden als compagnon voor een collega met een beperking’ ‘Collega’s maken het verschil – Hart voor arbeidsbeperkten – 24 november, Scheveningen.
ZIN!JA ANTWERPEN 29 OKTOBER 2015 Coaching in de Vlaamse Overheid.
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Personeelsleden / onderhoudsmedewerkers / … School … Datum …
Combinatiefuncties Doetinchem 15 november INLEIDING Voorstel ronde Waarom een visie ontwikkelen? Hoe het kwartiermakerstraject oppakken? Wat zijn.
Gewichtig werkgeverschap Hein Knaapen 11 oktober 2010.
Ik wens u veel personeel Personeel in de Praktijk Tips en Tools Melanie Andriessen, Auto Voskuilen Marleen van Reeden, BOVAG.
(basis)training voor praktijkbegeleiders 13 december 2015 Module rol van de beoordelaar.
Training praktijkbegeleider Rol van de begeleider Regio Scouting Zeeland.
Aan de slag met loondispensatie De praktijk in beeld.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Convenant Investeringen Langdurige Zorg Bianca Roos 4 oktober 2011.
Medewerkersonderzoek Workshops “aan de slag” 13 en 14 september 2017
Kennis omzetten in resultaat
Business case inclusie (Mark Schel)
Hoe leg je meer focus op resultaat?
Rol van de coach Voedingspatroon
Nadere uitleg gewenst()
Leiding geven aan school ontwikkeling
Bijeenkomsten modernisering CAO Sport
Duurzame inzetbaarheid
Werkgevers wendbaar aan de slag
Leidinggeven voor eerste verkoper
Leidinggeven voor eerste verkoper
Zelfevaluatie Raad van Toezicht
Duurzame inzetbaarheid
Business case inclusie (Mark Schel)
STRATEGIE MANAGEMENT STRUCTUUR CULTUUR PROCESSEN MEDEWERKERS
Instrument om teamwerking tegen het licht te houden
Van Human capital management naar inclusief HR Prof. Dr
Leidinggeven Hoofdstuk 3 Begeleiden.
Hoofdstuk 5 Communiceren
Fit voor de zorg Toekomstbestendig door slimmer en efficiënter te werken Waardevolle kennis en ideeën van jou als zorgprofessional Als organisatie toekomstbestendig.
Transcript van de presentatie:

Double Quality Counseling VEENENDAAL

Werkgeverschap, Jaargesprekken, Motiveren Samenwerken

Werkgeverschap Werkgever zijn en de rol Een CAO betekent ‘aan de bak’ Personeel of medewerkers? Aandacht geven is investeren in de relatie Richting geven aan beleid en visie Afspraken en duidelijkheid

Jaargesprekken Nut en toegevoegde waarde Wat houdt je tegen? Verschil met feedback Doelstelling en structuur Voorbereiding Gesprekstechnieken Vastlegging afspraken en ontwikkeling (ACTIE) Halfjaarlijkse reviewgesprekken

Motiveren Het nut van gemotiveerde medewerkers Motiveren, hoe doe je dat? De kracht van feedback! Blijven leren. Wat heeft de medewerker nodig? Energie… hoe fijn is dat?

Samenwerken Medewerkers vs personeel Betrokken medewerkers door te betrekken Duidelijk zijn in richting, taken en rollen Talenten zien en ontwikkelen Medewerkers duurzaam ontwikkelen

Dank voor de aandacht Double Quality Counseling VEENENDAAL