Arbeidsmarktcampagne

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Loopbaanbegeleiding in het groene onderwijs
Advertisements

Kom verder. Saxion. Aantrekkelijk werk voor jongeren in de technische sector. Gezocht: duidelijkheid, structuur en ontwikkeling.
De bevlogen leerkracht
seminar lerende politie organisatie 11 september 2007 Apeldoorn
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
DE WMO: kansen of bedreigingen voor de ouderenzorg
Verzelfstandiging in het onderwijs II, Onderwijsraad, november 2010.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Alumni-event Dinsdag 17 september 2013
Mobiliteit en Loopbaan
Presenetatie Landelijke Studiedag Multiproblemgezinnen 30 mei 2013 Ellen Loykens Molendrift
Onderzoeksopzet Het Nieuwe Werken in veranderkundig perspectief
Minisymposium ChristenUnie
HR Beleid Nathalie Slechte
Van aanbodgestuurd naar vraaggestuurd: ondernemerschap vereist
OR-platform 15 november.
Vitale en weerbare medewerkers
Cliënt Wil zo lang mogelijk onafhankelijk / zelfstandig blijven
Hoofdstuk 17 De organisatiecultuur bepalen en veranderen
PROCES GROEI EN DOORONTWIKKELING Ruth Claes
Hoofdstuk 1 Inleiding op gedrag in organisaties
Niek van den Berg Vmbo- en mbo-manifestatie Samen werken aan sterk groen onderwijs 13 november 2013 Doorstroom tussen groen vmbo en mbo Relevante factoren.
Missie, visie, strategie & jaarplan
Jongeren Preventie Team
Amerpoort ondersteunt 2200 mensen met een verstandelijke beperking in de provincies Utrecht, Flevoland en in ’t Gooi. Van jong tot oud, van licht tot ernstig.
Kansrijk Ondernemen 2 september 2010 Er is niets verkeerd aan verandering, zolang het maar in de goede richting is. - Winston Churchill.
20 juni 2007drs. Kerst Zwart, BPV&W1 Regie in re-integratie: de mogelijkheden van een IRO Onderzoek BPV&W: najaar 2006 – 15 juli 2007 Centrale vragen:
Een theoretische verkenning
Onthaal en service.
Visie & Strategie.
“De week van de ontdekking”
Opnieuw samen leven met elkaar Presentatie Congres 25 november 2014.
Samen sterk in verandering
6 stappen in Risico management
Management in de zorg Groep 3 Jacquelien van der plas
Ambassadeurs 28 augustus 2014 Agenda Mededelingen De organische organisatie Wvttk /rondvraag.
Pedagogisch werken in de wijk Les 3 Kwartaal 1. Wat gaan we doen? Opdrachtformulering van Helma Plan van aanpak maken Onderzoeksvaardigheden.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
1 “Innovatieplaats Cure” Experimenteer met minder regels.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 1 Introductie op de module.
“Dat gaat niet” bestaat niet in Edegem. 7 gemeentelijke gebouwen +/ inwoners 200-tal medewerkers > 2500 uitgaande brieven / jaar ? mails 180 stedenbouwkundige.
EJP accountants & adviseurs Casebespreking: Consultancy rapport Groep 7 Dennis de Bruyn Jehan van Iersel Erwin van Helden.
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 6 Onderdeel : personeelsinstrumenten.
Inleiding Wij zijn Zuidwester Aankondiging decentralisatie, wat nu? Proces van pionieren en verbinding zoeken Stappenplan transitiebureau Positionering.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
27 november 2014 Ontheffing Tijdelijke natuur Een toelichting op de ontheffingspraktijk.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Mobiliteitsbevordering vanuit medewerkerswens. Stelling Het is goed als medewerkers 10 jaar of langer in dezelfde functie blijven.
“Gentleman we have run out of money,now we have to think” Voorbereidende vergadering d.d. 23 januari 2013: Visie Werk en Inkomen en Wsw.
1 Landerd 2020 Levendig en natuurlijk ondernemend Voorbereidende raadsvergadering
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Netwerk /11/14 LNW6 Het managen van verandering
Fontys Career event 15 maart 2017.
Sjoerd Veerman Programmamanager Arbeidsmarktbeleid RIF-project
door de ogen van haar medewerkers
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
Nadere uitleg gewenst()
Les 1: Brainstorm en kennismaken
De Kwaliteit Verbetercyclus
Goede contacten met collega’s en leveranciers, tevreden klanten, in een bedrijf dat voluit kiest voor een positieve impact op mens en milieu. Dit alles.
Persoonlijk Leiderschap
Waarde(n)vol werk in uitvoering
Ouderavond 19 september 2018 Linda
Afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en Midden-Limburg Bijeenkomst 25 januari 2018 Presentatie onderzoek ‘afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en.
Functioneren FOT en DOT Ontwikkelagenda Verwachtingen over en weer
Hoe zijn wij als inwoner betrokken geraakt?
Programma Werksessie wachtlijsten in de contractering Introductie
Transcript van de presentatie:

Arbeidsmarktcampagne 2009 Simone Meijer, Manager P&O

Voorafgaand aan het creatieve proces Amerpoort heeft de PersoneelZaak advies gevraagd over kansrijke positionering op arbeidsmarkt PersoneelZaak heeft inventarisatie gehouden Uit inventarisatie blijkt DNA van de organisatie. Dna inventraiseren door stukken te lezen, interviews met mensen uit organisatie. Amerpoort als werkgever Cultuur amerpoort

Resultaten Amerpoort Amerpoort heeft een goed werkklimaat, men krijgt voldoende ruimte om werkzaamheden naar eigen inzicht te vervullen Amerpoort is een prettige informele organisatie om voor te werken met veel ruimte voor –de persoonlijke en professionele ontwikkeling-van het individu. De 3 meestgenoemde identiteitspijlers zijn voor medewerkers: Deskundig betrokken Ondernemend Kleurrijk

Conclusie Veel werkgevers presenteren zich in onze branche op gelijke, weinig onderscheidende manier Mobiliteit en sterk opkomende vergrijzing maakt het noodzakelijk om ook pijlen te richten op ervaren medewerkers uit algemene zorgbranche Potentiële medewerkers willen en moeten in overvolle vraagmarkt weten wat ze van werkgever kunnen verwachten en waarop ze kunnen beoordelen Conclusie van het DNA onderzoek en analyse arbeidsmarkt in de zorg: Daar liggen kansen voor Amerpoort. Aan de hand van de vorige stappen heeft amerpoort samen met personeelzaak gezocht naar de richtingen waarop wij ons willen profileren in de campagne, om dit op een zo onderscheidende wijze te gaan doen

Positionering Amerpoort Client centraal stellen Het werken in de sector afzet tegen het werken in de branche Onderscheidend en vernieuwend zijn, hiermee ook mensen uit andere werkomgeving aanspreken Positionering, zorgbranche breed, campagne moet vooral mensen uit V&V sector naar ons toetrekken, niet egricht op ‘stuivertje wisselne, tijdens het verloop dat er toch al is. Persoonlijke vrijheid en ruimte voor mw Client centraal

michiel, website ondertekst

Website… www.werkenbijamerpoort.nl