Arbeidsmarktcampagne 2009 Simone Meijer, Manager P&O
Voorafgaand aan het creatieve proces Amerpoort heeft de PersoneelZaak advies gevraagd over kansrijke positionering op arbeidsmarkt PersoneelZaak heeft inventarisatie gehouden Uit inventarisatie blijkt DNA van de organisatie. Dna inventraiseren door stukken te lezen, interviews met mensen uit organisatie. Amerpoort als werkgever Cultuur amerpoort
Resultaten Amerpoort Amerpoort heeft een goed werkklimaat, men krijgt voldoende ruimte om werkzaamheden naar eigen inzicht te vervullen Amerpoort is een prettige informele organisatie om voor te werken met veel ruimte voor –de persoonlijke en professionele ontwikkeling-van het individu. De 3 meestgenoemde identiteitspijlers zijn voor medewerkers: Deskundig betrokken Ondernemend Kleurrijk
Conclusie Veel werkgevers presenteren zich in onze branche op gelijke, weinig onderscheidende manier Mobiliteit en sterk opkomende vergrijzing maakt het noodzakelijk om ook pijlen te richten op ervaren medewerkers uit algemene zorgbranche Potentiële medewerkers willen en moeten in overvolle vraagmarkt weten wat ze van werkgever kunnen verwachten en waarop ze kunnen beoordelen Conclusie van het DNA onderzoek en analyse arbeidsmarkt in de zorg: Daar liggen kansen voor Amerpoort. Aan de hand van de vorige stappen heeft amerpoort samen met personeelzaak gezocht naar de richtingen waarop wij ons willen profileren in de campagne, om dit op een zo onderscheidende wijze te gaan doen
Positionering Amerpoort Client centraal stellen Het werken in de sector afzet tegen het werken in de branche Onderscheidend en vernieuwend zijn, hiermee ook mensen uit andere werkomgeving aanspreken Positionering, zorgbranche breed, campagne moet vooral mensen uit V&V sector naar ons toetrekken, niet egricht op ‘stuivertje wisselne, tijdens het verloop dat er toch al is. Persoonlijke vrijheid en ruimte voor mw Client centraal
michiel, website ondertekst
Website… www.werkenbijamerpoort.nl