In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
We zijn alweer een maand open en het is tijd om weer wat van ons te laten horen. Dit keer in de vorm van een nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief zal een keer.
Advertisements

CAO • IPA – Al twee weken onderhandelen • CAO – Enquête starten.
Waarom Edu-gaming? Presentatie over Edu-gaming door MAD multimedia.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Hoe blijf ik gemotiveerd
PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
We gaan allemaal aan de slag met Mijn HRM!
Geef uw zorgverlener toestemming voor het delen van uw medische gegevens! Informatiefolder gegevensuitwisseling voor zorgconsumenten in Zuid-Holland.
Kleine kinderen worden groot WONEN ALS IEDER ANDER
MEI/JUNI 2013 Dag dag!Hiep Hiep Hoera ThijsDouwe1 jaar! Scott Rover 3 jaar! Naar de basisschool! Benjamin 3 jaar! Lauranne 4 jaar! Alexander 3 jaar! Louise.
Mijn naam is Willem Wind. Mijn naam is Willem Wind En ik ben hoogbegaafd.
Stelling Doelgroep Portaal moet zich beperken tot waarvoor zij op aarde is: het verhuren van woningen aan huishoudens met de laagste inkomens. De “markt”
Verliefde blikken over en weer elkaar opzoeken, keer op keer Handen gaan over lichaamsdelen het blijft nog niet vervelen.
Marco Oving Projectleider
SENIORENSCENARIO Detlef Andries & Rogier Denecker.
Buurtpreventie Zegge Januari 2014.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
St. Trudoschool Vindplaats techniek.
Toekomstvisie Melvin Kil, V5a.
Voedsel/keuken veiligheid
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Wet inburgering Heleen Veringa
Naam: tammy schreuder Klas:4a Jaar:2010/2011
De Tijger.
Rein & onrein ... Handelingen 10:1-48
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Nieuwsbrief De tijd van je leven! Aanwezigheid meester Hans: Agenda:
Dmv een starterslening willen vele gemeenten de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt. Niet alle gemeenten.
Je zou eens wat minder moeten werken en eens wat meer rust moeten nemen......
Interpreteren van data
Zorgbelang Zuid-Holland Veiligheid door de patiënt bekeken 25 april 2012 Erik Visser, Regiomanager Zorgbelang Zuid Holland.
Deel anders, mijn organisatie
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Gezellig samen melk drinken en fruit eten, dan doen we nog een spelletje of luisteren naar een verhaal.
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen. E-learning module “Aan de slag blijven” Miranda Grootscholte Chantal Huinder Projectleider SBCMProjectleider STOOF.
Passend onderwijs ook op de Christoffelschool! Wat is er gerealiseerd in ? Invoering van de nieuwe schrijfmethode “Schrift” Invoering nieuwe.
Vincifair Nieuwsoverzicht December 2013/ Januari 2014
Het opbouwen van een data base
De niveaus. De niveaus Advies van de basisschool Werkhouding, huiswerkhouding en zelfstandigheid van het kind Intelligentie en leerprestaties van het.
Route van PO naar VO. Route van PO naar VO Wat brengt de wet passend onderwijs ons oud nieuw Steeds meer kinderen werden doorverwezen naar het speciaal.
Help! Verzuim voorkomen
Instructie inloggen docent
Nieuwsbrief Januari 2014 De cijfers Koppeling met Landelijk Register Orthopaedische Implantaten Stand van zaken: onderzoek met stappenteller Contact Volgende.
De dag van het solliciteren - introductie
Goed verzekerd in 2015? Uw Service Apotheek helpt!
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Onze doelen en visie in beeld
Meer zeggenschap bewoners Wat kan de corporatie doen? Samen op zoek naar de juiste voedingsbodem! Congres Corpovenista, 17 maart 2015, 1931 Congrescentrum.
SAMENWERKING CORPORATIE EN BEWONERS INVLOED EN ZEGGENSCHAP Resultaten van onderzoek onder 6 klantenpanels (3302 deelnemers)
Openbaring 3:14-20 Schrijf aan de engel van de gemeente in Laodicea: “Dit zegt Amen, de trouwe en betrouwbare getuige, het begin van Gods schepping: Ik.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Welkom ik maak me sterk.
Plattegrond maken Explorers ’12. Uitleg Opdrachten: doormiddel van opdrachten maak je je plattegrond compleet. Kleur/legenda: vergeet niet om alles.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Sociaal Plan fase I voor bewoners Siriusstraat 278 t/m 456.
Welkom bij Fitnesscentre Fysiek. Het beste fitnesscentrum van Leiden en omstreken.
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
De verpakking is mooi, maar wij als leerkrachten hebben het voorrecht om het cadeautje stukje bij beetje uit te pakken, zodat het mooiste wat binnenin.
Ouderbetrokkenheid 3.0 Uw kind Onze leerling.
Healthwise/UMCG voorjaarssymposium
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
REGELREKSESSIE SCHAKELDAG 21 juni 2016 Boukje Keijzer en Marte Kappert.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Kerstbal versieren In de kerstboom hangen verschillende kerstballen.
© UNIEK IN DE KLAS.
Transcript van de presentatie:

In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare kritieken opgeleverd. Zo is het nu mogelijk voor huurders om direct in contact te worden gebracht met de aannemer en komt de inzet bij leefbaarheid vooral te liggen op het schoon, heel en veilig maken van de wooncomplexen. Ook worden nu bij panelleden 'verhalen gevangen' over hoe zij wonen en leven. Dit alles helpt ons een beter en completer beeld van onze klanten te krijgen. In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare kritieken opgeleverd. Zo is het nu mogelijk voor huurders om direct in contact te worden gebracht met de aannemer en komt de inzet bij leefbaarheid vooral te liggen op het schoon, heel en veilig maken van de wooncomplexen. Ook worden nu bij panelleden 'verhalen gevangen' over hoe zij wonen en leven. Dit alles helpt ons een beter en completer beeld van onze klanten te krijgen. Jaaroverzicht 2014 Onze huurders willen meer te kiezen hebben bij vervanging van hun keuken, douche of toilet. Daarom is nu gestart met Huurdersopties. Wil je als huurder zelf een keuken, douche of toilet uitzoeken of het gewoon aan Ymere overlaten. Dat kan nu allebei. De Betere Buurtprijs vinden onze klanten een goed initiatief. Vooral groenprojecten worden gewaardeerd. Ook volgend jaar kunt u weer initiatieven hiervoor indienen, nu ook digitaal. Steeds meer huurders willen online informatie vinden en online zaken met Ymere doen. Ymere is hard bezig met het inrichten van een Mijn Ymere. Dit vergt extra tijd omdat daarvoor verschillende systemen moeten worden gekoppeld. Naar verwachting worden panelleden halverwege volgend jaar gevraagd om Mijn Ymere te testen en is Mijn Ymere eind 2015 werkend. Ruim 60% van onze huurders wil meer zeggenschap op wat er aan onderhoud, schoonmaak of inrichting van de gemeenschappelijke ruimte gebeurt. Een duidelijk signaal, waarmee we aan de slag gaan! Wilt u nog eens alle onderzoeken nalezen? Kijk dan op resultaten. Jaaroverzicht 2014 Onze huurders willen meer te kiezen hebben bij vervanging van hun keuken, douche of toilet. Daarom is nu gestart met Huurdersopties. Wil je als huurder zelf een keuken, douche of toilet uitzoeken of het gewoon aan Ymere overlaten. Dat kan nu allebei. De Betere Buurtprijs vinden onze klanten een goed initiatief. Vooral groenprojecten worden gewaardeerd. Ook volgend jaar kunt u weer initiatieven hiervoor indienen, nu ook digitaal. Steeds meer huurders willen online informatie vinden en online zaken met Ymere doen. Ymere is hard bezig met het inrichten van een Mijn Ymere. Dit vergt extra tijd omdat daarvoor verschillende systemen moeten worden gekoppeld. Naar verwachting worden panelleden halverwege volgend jaar gevraagd om Mijn Ymere te testen en is Mijn Ymere eind 2015 werkend. Ruim 60% van onze huurders wil meer zeggenschap op wat er aan onderhoud, schoonmaak of inrichting van de gemeenschappelijke ruimte gebeurt. Een duidelijk signaal, waarmee we aan de slag gaan! Wilt u nog eens alle onderzoeken nalezen? Kijk dan op resultaten. Vooruitblik 2015 We starten met een online enquête over onderhoud. Ook nodigen we jullie weer uit voor klantenpanelavonden. Dit keer in de regio, zodat niemand ver hoeft te reizen en het meer over uw buurt gaat. En uiteraard gaan we ook in 2015 weer leuke en toepasselijke cadeaus verloten onder de deelnemers. Vooruitblik 2015 We starten met een online enquête over onderhoud. Ook nodigen we jullie weer uit voor klantenpanelavonden. Dit keer in de regio, zodat niemand ver hoeft te reizen en het meer over uw buurt gaat. En uiteraard gaan we ook in 2015 weer leuke en toepasselijke cadeaus verloten onder de deelnemers.