De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Campagneplan Fiets Telweek 2017

Verwante presentaties


Presentatie over: "Campagneplan Fiets Telweek 2017"— Transcript van de presentatie:

1 Campagneplan Fiets Telweek 2017
Bij deze ontvang je het campagneplan voor de Nationale Fiets Telweek We nemen jullie mee in het campagneconcept, fases van de landelijke campagne en de toolkit. Daarnaast beschrijven we een aantal acties om de Fiets Telweek ook bij jullie in de regio onder de aandacht te brengen. Op naar zoveel mogelijke deelnemers!

2 Opzet campagne 2017 “Wij tellen mee”
Fiets Telweek 2017 is alweer de derde editie! Zoals ieder jaar meten we hoe Nederlanders zich op de fiets verplaatsen, met welke snelheid, op welke tijdstippen, met hoeveel tegelijk en waar de grote vertragingen zitten. Dit jaar inventariseren we ook wat de deelnemers van hun fietsroutes vinden. Door de mogelijkheid om de route te beoordelen (via rating). Daarnaast kunnen deelnemers hun aandachtspunten over de route met ons delen. De deelnemer kan zelf kiezen om wel of niet met deze ‘pro-versie’ mee te doen. Zo richten we ons op zowel de ‘gewone’ als ‘actieve’ fietser.  We trappen af met tellen tijdens de Fiets Telweek in de derde week van september. Daarna meten we verder. We tellen het hele jaar rond! Deelnemers kunnen dan de app nog blijven gebruiken. Want hoe meer we weten, hoe meer we onze fietspaden kunnen verbeteren.

3 Campagne fases Juli/augustus Augustus 28 aug – 16 sept 18 – 24 sept
sept-okt PILOT Sneak preview en testfase. Update Fietstel-app Fietstel-app in store. OPSTARTEN 14 augustus: Versturen online toolkit + kalender. Website live Optioneel: ontwikkelen middelen op maat. CAMPAGNEPERIODE Online advertising Persbenadering Mailing panelleden Benaderen ‘fietsvrienden’ via partners. Start communicatie via regio’s. FIETSTELWEEK Persmoment 18 september. OPVOLGING Resultaten delen via social media en pers. ACTIES REGIO’S Vanaf 28 aug. Delen middelen en nieuwsberichtjes uit toolkit via eigen kanalen. Activeren gemeenten en partners. Delen posts landelijke campagne. Delen persberichten landelijke campagne. Optioneel: eigen initiatieven opzetten om extra downloads te werven.

4 Campagnekalender

5 Toolkit Dit jaar ontwikkelen we een online basis toolkit, passend bij het nieuwe concept. Regio’s, gemeenten en partners kunnen dit naar wens inzetten. De toolkit bevat: 2x statische advertentie (voor social media), 2x carrousel (voor Facebook), flyer (digitaal), kernboodschap, nieuws- en persbericht, animatie met uitleg over de app. Sneak preview

6 Menu-kaart De toolkit bevat geen middelen op maat (gepersonaliseerd). Maar heb je een speciaal verzoek, laat het ons weten. Dan overleggen we wat we voor jullie kunnen doen. Onderstaand overzicht geeft inzicht in de kosten. Voor aanvraag of afstemming kunt je contact opnemen met Erika Sollie, per mail of telefoon De doorlooptijd voor de ontwikkeling van middelen op maat is 1,5 week. Houd daar bij de aanvraag rekening mee. Middel op maat (invulling van plaatsnaam) Kosten (excl. btw) Statische advertentie voor Facebook, Instagram of Twitter. € 85,- per advertentie €185,- (voor 3 kanalen) Carrousel (Facebook) €170,- Flyer  Heb je een ander verzoek? Neem gerust contact op dan kijken we samen naar de mogelijkheden.


Download ppt "Campagneplan Fiets Telweek 2017"

Verwante presentaties


Ads door Google