Documentcreatie en Output Software Efficiënt en uniform werken met:
CRMconnectors Solutions Consultancy R&D Helpdesk CRMconnectors Sales Partner Sales Direct Sales CRMconnectors Solutions BV Vlaardingenlaan 1 1071 GL Amsterdam 020 – 820 19 70 info@crmconnectors.com Visie Innovatieve oplossingen voor een aantrekkelijke prijs Eén oplossing voor alle correspondentieprocessen Klanten en partners kunnen alles zelf
Gespecialiseerd in het stroomlijnen en digitaliseren van documentprocessen Waar Microsoft ophoudt gaat CRMconnectors verder Prettig en efficiënt (samen)werken Inzicht in de bedrijfsvoering Efficiënt en uniform corresponderen
Digitale dossier
Eén oplossing voor alle correspondentieprocessen Software geschikt voor het (automatisch) verwerken van ieder type document in uw huisstijl Uniformiteit Foutloos in de huisstijl Bulk Veel van het zelfde Ingewikkeld tabellen, variabelen en calculaties Flexibiliteit Documenten op maat Modern/ digitaal Papierloos Aktes Verslagen Begeleidend schrijven Offertes Rapporten Handleidingen Uitnodigingen Inschrijvingen Facturen Bevestigingen Correspondentie Arbeidscontracten Algemene brieven Mailingen Herinneringen E-mails
Creëren Archiveren Documentcreatie & Output software De processen worden centraal ingericht waardoor alle handelingen automatisch plaatsvinden en de uniformiteit wordt bewaakt. Werk verdampt en er wordt snel en zonder fouten gewerkt. Stap 1 Creëren Stap 2 Versturen/ publiceren Stap 3 Archiveren
Gekwalificeerde digitale handtekening Automatisch (voorwaarden) Data in Microsoft Vestiging Afdeling Medewerker Documenttype Handmatig (rechten) Selecties Vrij CRMconnectors Solutions BV Vlaardingenlaan 1 T +3120 - 820 19 70 Postbus 75822 F +3184 - 883 31 00 1070 AV Amsterdam M info@crmconnectors.com Nederland W www.crmconnectors.com KvK 34362151 Huisstijl Tekstblokken Gekwalificeerde digitale handtekening Acera Accountants & Raadgevers T.a.v. de heer G. Boonstra 8440 AN Heerenveen K.R. Poststraat 121 Ons kenmerk KBE-120211-001 Doorlopende machtiging Onderwerp De heer K. Breure Behandeld door Amsterdam, 10 Maart 2013 Geachte heer Boonstra, De Belastingdienst biedt ons de mogelijkheid om namens onze cliënten de aangifte omzetbelasting en/of de loonaangifte elektronisch in te dienen. Voor het elektronisch indienen van deze aangifte(n) heeft u een doorlopende machtiging ondertekend. Door ondertekening van deze volmacht bent u akkoord gegaan met het namens u elektronisch indienen van de aangifte omzetbelasting en/of de loonaangifte die wij voor u samenstellen. U heeft ons tot wederopzegging gemachtigd en wij zullen ook in Vul jaar in de aangiften weer voor u indienen met gebruikmaking van deze machtiging. Zoals ook is opgenomen in de doorlopende machtiging worden de aangifte(n) samengesteld op basis van de door u verstrekte gegevens en informatie. De verantwoordelijkheid voor het indienen van een juiste aangifte ligt daarom bij u. Indien u de volmacht wilt intrekken dan dient u dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Afsluitende groet, Kees Breure
Workflow Versturen Publiceren Archiveren Emailserver Evt. Bijlagen Printserver Intranet Portal Dossier DMS Workflow CRMconnectors Solutions BV Vlaardingenlaan 1 T +3120 - 820 19 70 Postbus 75822 F +3184 - 883 31 00 1070 AV Amsterdam M info@crmconnectors.com Nederland W www.crmconnectors.com KvK 34362151 Workflow Versturen Publiceren Archiveren Acera Accountants & Raadgevers T.a.v. de heer G. Boonstra 8440 AN Heerenveen K.R. Poststraat 121 Ons kenmerk KBE-120211-001 Doorlopende machtiging Onderwerp De heer K. Breure Behandeld door Amsterdam, 10 Maart 2013 Geachte heer Boonstra, De Belastingdienst biedt ons de mogelijkheid om namens onze cliënten de aangifte omzetbelasting en/of de loonaangifte elektronisch in te dienen. Voor het elektronisch indienen van deze aangifte(n) heeft u een doorlopende machtiging ondertekend. Door ondertekening van deze volmacht bent u akkoord gegaan met het namens u elektronisch indienen van de aangifte omzetbelasting en/of de loonaangifte die wij voor u samenstellen. U heeft ons tot wederopzegging gemachtigd en wij zullen ook in Vul jaar in de aangiften weer voor u indienen met gebruikmaking van deze machtiging. Zoals ook is opgenomen in de doorlopende machtiging worden de aangifte(n) samengesteld op basis van de door u verstrekte gegevens en informatie. De verantwoordelijkheid voor het indienen van een juiste aangifte ligt daarom bij u. Indien u de volmacht wilt intrekken dan dient u dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Afsluitende groet, Kees Breure
Enig idee hoeveel kosten en tijd u daarmee bespaart?! 67% van fouten in de correspondentie zijn te wijten aan gebruikersfouten. Hiermee zijn gebruikers 30 keer gevaarlijker dan een virus. Een medewerker is gemiddeld 20 - 30% van zijn kantoortijd bezig met creëren, versturen en opslaan van correspondentie. Tussen de 5 en 8% van de documenten raken zoek in een organisatie. 75% van de organisaties heeft geen zicht op de tijd en kosten die er aan het creëren, versturen, kopiëren en opslaan van documenten wordt besteed. (Bron: AIIM, Gartner, Forrester)
DocumentConnect DocumentExplorer SaveConnect Mooie software voor een aantrekkelijke prijs Efficiënt, foutloos, digitaal en uniform werken DocumentConnect Documentcreatie & Outputsoftware DocumentExplorer Documentproces & Outputsoftware SaveConnect Documentarchiverings software USP’s Huisstijlmanagement Eenvoudig beheer (sjablonen in Word e.d.) Automatisch creëren, versturen/ publiceren portal en archiveren (SharePoint) Vraag gestuurd proces + bouwstenen, stappen en output koppelen Dynamics gegevens Documentproces 100% automatisch Oneindig aantal bij mailingen Gekwalificeerde digitale handtekening Workflow integratie Bijlagen handmatig + automatisch Rechten & rollen Knoppen in Dynamics, Word en SharePoint Automatisch verzamelen unieke bijlagen Automatisch verzamelen rapporten Digitale bulk ondertekening (incl. bijlagen) Workflow integratie Automatisch versturen Automatisch publiceren iedere portal Alle merken scanners Alle documenttypes (foto’s, films) Direct vanuit Word, Exel, Outlook en PowerPoint Workflow integratie Insite & Outsite, SharePoint integratie
Tijd Functionaliteit Automatisch: Handmatig: Knop in Insite Knop in Word Automatisch: Knop per proces Mutatie trigger Datum trigger Workflow Automatisch unieke processen Automatisch standaard processen Tijd Centraal opzetten systeem Pijnpunten Functionaliteit
Eén systeem voor alle documentprocessen Eenvoudig beheer Relatie kan 80 tot 90% zelf! Huisstijlmanagement Aanpassen van de sjablonen Aanpassen van de dataconnector De functionele toevoegingen Centraal Huisstijlmanagement Kop en voetteksten Organisatiegegevens Logo’s en plaatjes Tekstblokken (automatisch, selectie, handmatig) Toepassing Digitale handtekening (gekwalificeerd) 1-n relaties (ook meerdere lagen diep) Automatische verwerking (digitaal versturen/ printen en archiveren) Rechten & rollen Reductie aantal sjablonen Automatisch toevoegen van Meta data en kenmerken Gebruikersgemak Minimaliseren van aantal handelingen Voorkomen van fouten Starten vanuit Word en vanuit Dynamics Dynamics Workflow integratie
Met minder mensen meer doen! + = Met minder mensen meer doen!