De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

 Marketingplan › OF – analyse › SWOT › SMART › Doelgroep / positionering › 4 P’s  Budget  Advies.

Verwante presentaties


Presentatie over: " Marketingplan › OF – analyse › SWOT › SMART › Doelgroep / positionering › 4 P’s  Budget  Advies."— Transcript van de presentatie:

1

2  Marketingplan › OF – analyse › SWOT › SMART › Doelgroep / positionering › 4 P’s  Budget  Advies

3  Bedrijf  Leveranciers  Klanten  Concurrenten

4  Economische factoren  Politiek –juridische factoren  Demografische factoren  Sociaal-culturele factoren

5  Fietsen duurder, sneller huren  Concurrentie = vzw  Sociale tewerkstelling

6  Richtlijnen starten onderneming  Sociale economie › Voorrang van arbeid op kapitaal › Democratische besluitvorming › Maatschappelijke inbedding › Transparantie › Kwaliteit › Duurzaamheid

7  Afzetgebied Turnhout › Toerisme › Scholen › Winkelmogelijkheden › Verkeerssituatie

8  Toeristische sector › Bezienswaardigheden › Monumenten › Bels Lijntje  Campus  Fietsengamma

9  Sterktes  Zwaktes  Kansen  Bedreigingen

10  Sterktes › Winstpotentieel › Groen! › Verkeer

11  Zwaktes › Opstartkost › Bekendheid › Sociale tewerkstelling

12  Kansen › Nieuwe campus › Weinig/geen parking › Breder aanbod

13  Bedreigingen › 3 concurrenten › Vzw’s › Subsidies

14  Specifiek › Winst ?  Meetbaar › Budget  Acceptabel › Afhankelijk van advies

15  Realistisch › Studenten KHK › Ervaring › Meest interessante › Motivatie  Tijdsgebonden › Start : 20 september › Einde : 20 december

16  Doel groep : opdracht gever  Potentiele klanten : › Toeristen › Studenten › bewoners

17  Positioneering : › Vzw’s › Uitgebreide campagne › Uitstekende service

18  Prijs : verwijzing naar het budget  Plaats : › Turnhout › Verschillende stallingen › Herstel punten  Product : › Dienst verhuur  Promotie : › Bekend maken : reclame

19  Fietshuis  Fietspunt  Blue Bike

20

21

22

23

24

25

26

27  Kleine slaagkansen  Vzw’s met subsidies  Te hoge kosten

28  Bedankt voor de aandacht!


Download ppt " Marketingplan › OF – analyse › SWOT › SMART › Doelgroep / positionering › 4 P’s  Budget  Advies."

Verwante presentaties


Ads door Google