De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Social Media Audit. Deel 2 Swot-analyse Al is Ikea een sterk merk en spelen zij in op de maatschappelijke behoeften, er zijn heel wat andere bedrijven.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Social Media Audit. Deel 2 Swot-analyse Al is Ikea een sterk merk en spelen zij in op de maatschappelijke behoeften, er zijn heel wat andere bedrijven."— Transcript van de presentatie:

1 Social Media Audit

2 Deel 2

3 Swot-analyse Al is Ikea een sterk merk en spelen zij in op de maatschappelijke behoeften, er zijn heel wat andere bedrijven die aan opmars doen. Ikea kan aan webcare doen. Omdat de markt telkens weer om vernieuwing roept, is het een ideale kans om zich te gaan differentiëren van de concurrenten. Specifiek gericht op Twitter: Ikea reageert niet op de tweets. Ikea is sterk aanwezig op sociale netwerksites Op iedere site kan je zin dat Ikea veel volgers/fans heeft Strengths (Sterktes) Weaknesses (Zwaktes) Treaths (Bedreigingen) Opportunities (mogelijkheden


Download ppt "Social Media Audit. Deel 2 Swot-analyse Al is Ikea een sterk merk en spelen zij in op de maatschappelijke behoeften, er zijn heel wat andere bedrijven."

Verwante presentaties


Ads door Google