De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bedrijfspresentatie Promavise Vertrouwd en resultaatgericht Product en projectmanagement advies.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bedrijfspresentatie Promavise Vertrouwd en resultaatgericht Product en projectmanagement advies."— Transcript van de presentatie:

1 Bedrijfspresentatie Promavise Vertrouwd en resultaatgericht Product en projectmanagement advies

2 Vertrouwd en resultaatgericht Agenda Bedrijfsprofiel Visie Onze Markt Onze aanpak Portfolio Publicaties Partners Referenties

3 Vertrouwd en resultaatgericht Bedrijfsprofiel Dienstverlenend en klantgericht Adviesbureau voor productmanagement en marketing Onderscheidend vermogen Pragmatische en concrete antwoorden Veel kennis en ervaring Resultaatgericht Flexibele rol Vertrouwd Werken op basis van fixed time/ fixed price Goede prijs/ kwaliteit verhouding

4 Vertrouwd en resultaatgericht Visie Omzet vaak gebaseerd op 2 à 3 producten Na 3 à 4 jaar verzadigt de markt Introductie van een product kost tijd …… 6 à 12 maanden Ook uitfasering kost tijd …… en geld Bedrijven hebben geen tijd voor actief productmanagement Bij Promavise is dit in goede handen! omzet jaar Product x Dienst z Product Life Cycle

5 Vertrouwd en resultaatgericht Visie Klanten- groepen - Business Case - Ondernemingsplan - Communicatie -Reclame - Marktonderzoek - Klanttevredenheid Concurrentie/ Alternatieven - Prijsstrategie - Verkoop tools Markt conjunctuur Juridisch Financiering Subsidie - Presentatie - Folder/ brochure - Model offerte - Verkoopacties - Marktanalyses Product/ dienst ontwikkeling = Promavise expertisegebieden

6 Vertrouwd en resultaatgericht Onze markt Overheid Zakelijke dienstverlening ICT-sector

7 Vertrouwd en resultaatgericht Onze aanpak Definitie Onderzoek Resultaat Implemen- tatie Nazorg Vraagstelling Offerte Doelgroep/ behoefte analyse Adviesrapport Implementatieplan Beheerplan Planning Fasering in tijd Beheer m.b.v. CMS

8 Vertrouwd en resultaatgericht Onze aanpak SWOT analyse Externe analyse Interne analyse Kansen en Bedreigingen (niet beïnvloedbaar ) Sterktes en zwaktes (beïnvloedbaar) Succes factoren Onderscheidend vermogen Confrontatiematrix HoofdAandachts Punten (HAP) •Politiek •Economie •Sociaal •Technologie •Markt •Concurrentie •Klantgroepen •Kennis/ kunde •Strategie •Ambities •Organisatie •Positie bedrijf •Product/ dienst •Omzet/ marge •Marktaandeel Marketingmix 6 marketing P’s: •Product/ dienst •Prijs •Promotie •Plaats •Personeel •Presentatie Uitvoeringsopties Keuzecriteria Actieplan •SMART omschrijving •Kritische succesfactoren •Beheersmaatregelen •PDCA- cyclus

9 Vertrouwd en resultaatgericht Portfolio (1) Productmanagement Introductie van producten en diensten Uitfaseren van producten en diensten “Road map” voor nieuwe releases Samenstellen van een verkoopkit Marketingmix bepalen Prijsstrategie bepalen

10 Vertrouwd en resultaatgericht Portfolio (2) Contractmanagement Verkoopbare contracten opstellen Model contract ICT-diensten Contractonderhandelingen Inkoopcontracten opstellen Service Level Agreements Projectmanagement Programmamanagement opzetten Interim projectmanagement Implementatie trajecten Prince 2 gecertificeerd Projectplanning

11 Vertrouwd en resultaatgericht Publicaties Televeilen als ISDN killer applicatie Convergence and divergence in business communications Zeven digitale jaren vooruit Bereikbaar in de infolawine; brengen personal communication assistentes uitkomst? Aanleg glasvezel meer dan techniek

12 Vertrouwd en resultaatgericht Referenties

13 © 2008 Promavise Meerburgstraat RX Den haag Telefoon (070)


Download ppt "Bedrijfspresentatie Promavise Vertrouwd en resultaatgericht Product en projectmanagement advies."

Verwante presentaties


Ads door Google