De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen."— Transcript van de presentatie:

1 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen product of dienst service prijs beïnvloedingsaspecten waardepropositie Klanttevredenheidsmodel van Thomassen

2 KLANT- TEVREDENHEID

3 KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen

4 KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen

5 KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen beïnvloedingsaspecten

6 mond-tot-mond reclame KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen beïnvloedingsaspecten

7 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen beïnvloedingsaspecten

8 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen beïnvloedingsaspecten

9 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen beïnvloedingsaspecten

10 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen beïnvloedingsaspecten waardepropositie

11 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen product of dienst beïnvloedingsaspecten waardepropositie

12 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen product of dienst service beïnvloedingsaspecten waardepropositie

13 mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen product of dienst service prijs beïnvloedingsaspecten waardepropositie

14 Kijk op


Download ppt "Mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations KLANT- TEVREDENHEID wensen en verwachtingen ervaringen."

Verwante presentaties


Ads door Google