Fase I Fase II Fase IIIFase IVFull Service Brainstorm Brainstorm huidige situatie, ambities, opties, haalbaarheid Businessplan & franchiseconcept DocumentenscreeningExlpoitatie-begrotingCommunicatieplan.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
fundamenteel, richtinggevend en samenhangend
Advertisements

1 1 De Gelderse Maat Discussie Regionale Uitvoeringsdiensten in relatie tot externe veiligheid 1 december 2009 Jaarcongres Relevant Gerard Nieuwe Weme.
Voorgeschiedenis: KPC rapport februari 2009
Een Jaarplan maken volgens de indeling van het INK Managementmodel met de internet-werkomgeving van Helder & De Witte Van buiten naar binnen Van grof.
Bedrijfspresentatie Promavise
Planning Budgetten Break-even analyse
Aanbesteding of Subsidie
Informatie besluit bijstandverlening zelfstandigen (BBZ)
Verandermanagement Hoofdstuk 1 Verandermanagement; een rondleiding in en buiten het vakgebied.
Haal wel rendement uit IT investeringen Ton Tijdink.
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
Strategie Arie Meulepas 9 & 10 nov
Stichting ZZP Nederland
AISHE cursus Rollen auditor in AISHE proces 13 en 14 december 2007 Niko Roorda en Jorien Helmink.
Hét uitgangspunt voor een evenwichtige dialoog met uw bankier
22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan Evaluatie beleid Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid.
Europese financiering voor Musea, 26 juni 2007 Amsterdams Historisch Museum Laura Grijns.
Les 1 M&O.
Nieuwe VZW Wetgeving 16 november Nieuwe VZW wetgeving n Vorige wet dateert van 27 juni 1921 n Nieuwe wet van 2 mei 2002 werd van toepassing op 1.
Activity-based job costing
Ondernemen na je studie!
Verandermanagement Hoofdstuk 9 Evaluatie
Casus:HBO- upgrade traject Congres 12 februari 2009 Levenlang leren op een HOger plan EVC in perspectief.
Wat is een communicatieplan?
BSN - Financieel Management Executive A 8 april 2009
Verlengde leertijd zoals zomerscholen/vakantiescholen Ton Klein 6 december 2012.
Marketingplanning en strategie
Marketingplanning en strategie
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
LOMOZ Versterking van de positionering 1. 2 Agenda 1.Drijfveren: idealisme 2.Marketingbeleid 3.De vertaalslag naar de LOMOZ situatie 4.Plan van aanpak.
Van Harte Welkom in Grou
TPA Westelijke Mijnstreek Bedsideconsultatie E. van den Berken & N. Lenaerts.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
AA OPTIMAAL VAN BUITEN NAAR BINNEN. Inhoud Welkom Inhoud presentatie -Korte introductie -Onderzoeksopzet -Huidige situatie -Onderzoeksresultaten -Belemmeringen.
FRANCHISE DEVELOPMENT BENELUX B.V.
Netwerk voor Cultuur en Natuur Afdrachtensystematiek Afdelingen Voorzittersoverleg 22 oktober 2011.
Welkom bij Pyoen Specialisatie in strategie ontwikkeling en communicatieaanpak Verbindt organisatiebeleid en de communicatiestrategie Praktische vertaling.
Marketingproject-communicatieplan
DE VOORZIENINGEN.
het onderwijs van, voor én door Leermiddelen Marketing medewerker
Evenementencommissie RCU Zwolle
Vraagstukken: intrest
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
Locale arbeidsmarktontwikkelingen ISDUWVWVKTotaal
Programma Wat is projectmatig werken? Projectstart Projectfasering
Communicatie en Instumenten
DMK – week 2.
Insights & Essentials Willem van Putten
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Infosessie Oproep Versterkt Streekbeleid 354. Versterkt streekbeleid Inhoud en doelstelling.
Betrouwbare iOverheid en het belang van duurzame toegankelijkheid André Plat – Projectcoördinator duto-DO - Nationaal Archief Erik Saaman– Projectleider.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Informatiebijeenkomst Agrarisch Groen Private aanvulling WW en WGA: wat en hoe? Albert Smolenaers Woerden, 9 juni 2016.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
De inrichting van het Resource Center van de HU
Cursus vrijwilligers werven
Aanbesteden ICT outhousing en outsourcing
HET HEFT IN EIGEN HANDEN HOUDEN Wouw-Amsterdam
Cortex Executive Search
Business model Business case Business plan
WOG Opening en welkom Mededelingen Verslag vorige keer
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Startbijeenkomst aanbesteding hulp bij het huishouden
Basiskennis Ondernemerschap
Transcript van de presentatie:

Fase I Fase II Fase IIIFase IVFull Service Brainstorm Brainstorm huidige situatie, ambities, opties, haalbaarheid Businessplan & franchiseconcept DocumentenscreeningExlpoitatie-begrotingCommunicatieplan Business plan incl. franchiseconcept en marketingplan Ontwikkelen formule IntentieverklaringFranchise-overeenkomstReglement franchiseraadFormule handboek Implementatie & Sturingsproces Begeleiding en coaching Werving en selectie Acquisitie FormulemanagementVestigingsplaatsanalyseBalanced Score Card Full Service Pakket obv halfjaar contract Fase IIFasse III Begeleiding, coaching en telefonische helpdesk

Fase I: Brainstormsessie euro 1.600,= 1 e gesprek 2 e gesprek Rapport

1 e gesprek  Opties realiseren groeistrategie  Voorwaarden succesvolle franchise  Aanleiding  Ambities  Externe analyse op hoofdlijnen  Winkel/vestiging  Interne analyse Fase I: Brainstormsessie euro 1.600,=

1 e gesprek  Bevindingen  Aanbevelingen 2 e gesprek Fase I: Brainstormsessie euro 1.600,=

1 e gesprek  Bespreken rapport  Advies  Bespreken vervolgtraject 2 e gesprek Rapport Fase I: Brainstormsessie euro 1.600,=

Fase II: Businessplan/ Franchiseconcept Exploitatiebegroting Communicatieplan Businessplan Screening documenten

Fase II: Businessplan/ Franchiseconcept Screening documenten € 1.000,=

Fase II: Businessplan/ Franchiseconcept Exploitatiebegroting 1.000,=  Bruto winst marge  Organisatiekosten  Reclamekosten  Investeringsbegroting Screening documenten

 Bruto winst marge  Organisatiekosten  Reclamekosten  Investeringsbegroting Fase II: Businessplan/ Franchiseconcept Exploitatiebegroting Communicatieplan & Marketingstrategie incl. exploitatiebegroting (Korte termijn) 2.000,=  Marktbeschrijving  Missie, positionering, doelgroepen  Formule uitgangspunten  Selectiecriteria W&S  Communicatiestrategie  Organisatie  Exploitatiebegroting Screening documenten

Fase II: Businessplan/ Franchiseconcept Exploitatiebegroting Communicatieplan & Marketingstrategie incl. exploitatiebegroting Korte termijn Businessplan incl. franchiseconcept en marketing- communicatieplan (Lange termijn) 5.000,= a 7.000,=  Bedrijfsdoelstellingen  Swot analyse  Concurrentieanalyse  Optioneel: Huisstijl

Fase III: Ontwikkelen formule Reglement Franchiseraad Franchiseovereenkomst Intentieverklaring Formule Handboek

Fase III: Ontwikkelen formule Intentieverklaring 1.500,=  Juistheid gegevens  Eigendommen  Duur overeenkomst  Rayonbescherming  Geheimhouding, concurrentiebeding  Ontbinding

Fase III: Ontwikkelen formule Intentieverklaring Reglement Franchiseraad 500,=  Samenwerkingsovereenkomst  Doel  Regio  Samenstelling  Herverkiezing  Hoedanigheid  Vergaderingen  Rechten / bevoegdheden  Besluitvorming  Adviescommissie  Wijziging  Kosten  Vergoedingen  Algemeen

Fase III: Ontwikkelen formule Franchiseovereenkomst ,=  Onderwerp van de overeenkomst  Algemeen  Recht van franchise  Rayon – Rayonbescherming  Looptijd van de overeenkomst  Bijzondere verplichtingen franchisenemer  Geheimhouding  Wijziging, aanvulling en uitleg van deze overeenkomst  Toepasselijk recht, geschillenbeslechting  Bijlagen:  Algemene franchisevoorwaarden van franchisegever  Merkdeponering  Rayon Intentieverklaring Reglement Franchiseraad

Fase III: Ontwikkelen formule Intentieverklaring Reglement Franchiseraad Franchiseovereenkomst Formule Handboek 5.000,=  Basisstramien  Redigeren en bepalen belangrijkste formule-uitgangspunten  Invulling totaal  Exclusief Franchisedocumenten

Fase III: Ontwikkelen formule Intentieverklaring Reglement Franchiseraad Franchiseovereenkomst Formule Handboek Totaal invulling Exploitatiebegroting Communicatieplan Businessplan

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Werving, Selectie & Acquisitie Formulemanagement Begeleiding & Coaching Vestigingsplaats-analyse Communicatie & Marketing Balance Score Card

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Begeleiding & Coaching € 125,= p/u 3 mnd contract: € 2.500,= 6 mnd contract: € 5.000,=

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Begeleiding & Coaching Communicatie & Marketing € 100,-= p/u Exclusief kosten externe  Implementatie communicatieplan  Uitvoering marketingplan  Contacten externen ..

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Werving, Selectie & Acquisitie € 750,= / 1.000,= p/.. Begeleiding & Coaching  Assessment  Vestigingsplaatsanalyse  … Communicatie & Marketing

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Werving, Selectie & Acquisitie Begeleiding & Coaching € 125,= p/u Vestigingsplaats-analyse € …… Communicatie & Marketing

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Werving, Selectie & Acquisitie Formulemanagement € 125,= p/u Vestigingsplaats-analyse  Start-up  Interim  korte – middelange termijn  evt. part time  Formule manager  langere tijd  full time  Coaching Begeleiding & Coaching Communicatie & Marketing

Fase IV: Implementatie & Sturingsproces Werving, Selectie & Acquisitie Formulemanagement € 125,= p/u Vestigingsplaats-analyse Begeleiding & Coaching Communicatie & Marketing Balance Score Card € projectprijs

Full servicepakket obv halfjaar contract € ,= Fase II Businessplan & Franchiseconcept Fase III Ontwikkelen formule  Begeleiding  Coaching  Telefonische helpdesk ..