Productiviteit stimuleren met Microsoft Dynamics CRM Naam Titel Datum.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
™.
De kracht van CTB ICT Bouw BV
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
SamenVeilig.net Het effectieve groepsbeveiligingssysteem van BySpy.
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
Een introductie. Open source Betere kwaliteit Hoge innovatiesnelheid Betere prijs/kwaliteit verhouding Vrijheid in keuze van leverancier Gedreven door.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Web Apps de online plek om samen te werken Gebruik Office overal Beste gebruikerservaring Werk beter samen Breng ideeën tot leven.
De kracht van GAC Business Solutions
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Enterprise Resource Planning (ERP)
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van HBSoftware
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van Verito Verito is een partner die met u meedenkt en met u meegroeit naar de toekomst. Samenwerking en partnership staat bij Verito hoog in.
27 januari Slimmer Communiceren Met medewerkers die plaatsonafhankelijk werken toch een hogere productiviteit bereiken? U kunt al uw communicatie.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
MARKETING Overzicht Naam Titel Datum. Sterkere Marketing Stimuleert Bedrijfswaarde “Het rapport stelde vast dat 58% van de ‘Best in Class’ organisaties.
Wat is Customer Relationship Management?
27 januari 2011.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Dé enige Cloudoplossing voor Vast, Mobiel en Microsoft Lync
Hoofdstuk 7 ERP-systemen: human resources Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
Sales Tips.
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
123 Belangrijke voordelenWat is het? End-to-end mogelijkheden Creëer en versterk autonome flexibele teams Plaats kwaliteit centraal in alles wat u doet.
De oplossing van Office voor uw zakelijke uitdagingen De nieuwe functies van Office 365 Welke versie van Office is het meest geschikt voor u? Wat is Office.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Ministerie van BZK – 3 november 2016
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
travel margie’s margie’s travel
Digitale transformatie is de sleutel tot een nog succesvollere samenwerking Sven Eijck, 14 november 2017.
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Gebruikersdag 2017 Welkom.
Transcript van de presentatie:

Productiviteit stimuleren met Microsoft Dynamics CRM Naam Titel Datum

Klanten Stimuleren Bedrijfssucces Het effectief beheren van de klantencyclus – van marketing tot sales tot service – is vitaal voor de winstgevendheid en groei van ieder bedrijf. “… bedrijven met hoge scores voor klanttevredenheid hebben de S&P 500 op z’n kop gezet, in het bijzonder gedurende de laatste jaren. Niet alleen is er meer verdiend op aandelen, maar waren aandelen en cash flows ook minder aan fluctuatie onderhevig.” – Harvard Business Review, Maart 2007

Maar Traditionele CRM-leveranciers hebben Gefaald “Gebruikersacceptatie blijft een uitdaging als we zien dat 33% tot 47% van de toepassingen op het gebied van klantenbeheer kampt met grote acceptatieproblemen.” AMR Research, September 2007 “Gebruikersacceptatie blijft een uitdaging als we zien dat 33% tot 47% van de toepassingen op het gebied van klantenbeheer kampt met grote acceptatieproblemen.” AMR Research, September 2007 “Nooit is er zoveel geld uitgegeven en waren de verwachtingen zo hoog. Maar het aantal mislukte implementaties is niet gedaald en de ROI is weinig verbeterd.” AMR Research, September 2007 “Nooit is er zoveel geld uitgegeven en waren de verwachtingen zo hoog. Maar het aantal mislukte implementaties is niet gedaald en de ROI is weinig verbeterd.” AMR Research, September 2007

is gericht op uw mensen de juiste gebruikerservaring voor elke gebruikerscategorie Nu is er CRM dat… is gericht op uw bedrijf snel geconfigureerd om tegemoet te komen aan uw specifieke behoeften is gericht op uw omgeving installeert snel en integreert bestaande middelen

Microsoft’s Visie voor CRM Een eenvoudigere, meer natuurlijke gebruikerservaring Zeer configureerbare workflows en analysemogelijkheden Werkt zoals uw bedrijf werkt Flexibel platform dat integratie eenvoudiger maakt Werkt zoals u van technologie verwacht Werkt zoals u werkt

Microsoft CRM In één Oogopslag Meer dan klanten, variërend van kleine tot grote bedrijven Meer dan gebruikers in meer dan 80 landen Wereldwijd netwerk van software- en services partners Snel, flexibel en betaalbaar Volledige CRM suite voor marketing, sales en service Vertrouwde Office-ervaring voor snelle acceptatie Internationaal – meer dan 40 talen Geavanceerde SOA/Web services architectuur

Middelgrote bedrijven Kleine bedrijven Grote bedrijven Dynamics CRM: Wereldwijde Klanten

Wereldwijd Klantsucces Nortel vertrouwt op de bedrijfsschaalbaarheid en de prestaties van Microsoft Dynamics CRM voor een wereldwijde implementatie bij meer dan gebruikers ING configureerde Microsoft Dynamics CRM om een productiever wereldwijd systeem te verkrijgen voor inkoop- en vendorbeheer. MCF implementeerde Microsoft Dynamics CRM om de lengte van de servicegesprekken met 80% terug te brengen en het noteren van bestellingen met 90% te vergroten. Equinox gebruikt Microsoft Dynamics CRM om het verkoopproces te verbeteren waarbij de personeelsproductiviteit steeg met 8% en de managersproductiviteit met 5%. Cold Stone Creamery draait zijn ledenclub onder Microsoft Dynamics CRM en bespaarde in 3 jaar tijd miljoenen dollars. Mitsubishi Caterpillar

Microsoft Dynamics CRM Suite Alle mogelijkheden van de CRM suite en flexibele applicaties -Interactie -Marketing -Sales -Service -xRM -Bedrijfsprocessen -SOA -Flexibele implementatie

Snel en Productief Verkoopbeheer Vertrouwde interface stimuleert gebruikersacceptatie en verhoogde productiviteit Workflow-gedreven verkoopprocessen zorgen voor consistentie en efficiency Een volledig spectrum aan sales intelligence mogelijkheden biedt inzicht en accurate prognoses

Snelle en Productieve Verkoop Stimuleren Er wordt een lead gemaakt met de juiste sales workflow. De lead wordt voor beoordeling en toewijzing automatisch doorgestuurd naar de interne salesafdeling. De lead wordt doorgestuurd naar de juiste sales-persoon die de opportunity sluit. Een prospect vraagt om meer informatie via het internet.

VERBORGEN SLIDE Als u dieper in wilt gaan op Sales (discussie met VP, Directors, Sales Managers), kunt u hier de deck Sales BDM invoegen voor meer informatie Gebruik de slides die het meest relevant zijn voor uw publiek

Snelle en Consistente Klantenservice Flexibiliteit dankzij uitgebreide customization en core platform mogelijkheden Een geavanceerde workflow zorgt voor consistentie in de service-ervaring Een complete serie service-analyses, van basisrapportage tot geavanceerde OLAP en voorspellende modeling

Leveren Snelle en Consistente Service De service-case wordt gemaakt met een bijpassende service workflow. De lead wordt automatisch doorgestuurd naar de best beschikbare agent. Serviceverzoeken komen binnen via telefoon, internet of andere kanalen. De knowledge base wordt doorzocht en de beste oplossingen worden gesuggereerd.

VERBORGEN SLIDE Als u dieper in wilt gaan op Klantenservice (discussie met VP, Directors, Managers), kunt u de deck Service BDM hier invoegen voor meer informatie Gebruik de slides die het meest relevant zijn voor uw publiek

Snel en Effectief Marketingbeheer Intuïtieve segmenteringstools geven superieure doelgroepselecties Workflow-gedreven processen verhogen bereik en relevantie Naadloos vastleggen van cross-channel communicaties bespaart tijd en geld

Levert Snelle en Effectieve Marketing Een nieuwe campagne vereist een budget, goedkeuring, doel en uitvoering en dit gaat via verschillende kanalen Reacties op campagnes worden vastgelegd; de ROI wordt voortdurend bijgehouden en gerapporteerd

VERBORGEN SLIDE Als u dieper in wilt gaan op Marketing (discussie met VP, Directors, Managers) kunt u de deck Marketing Automation BDM Deck hier invoegen Gebruik de slides die het meest relevant zijn voor uw publiek

Mogelijkheid tot Keuze voor Software + Service Kies hoe u het GEBRUIKT – Outlook, browser, mobiel Kies hoe u het KRIJGT – In-huis of hosted Kies hoe u het AANSCHAFT – Huur of koop WIJZIGEN zodra de eisen van uw bedrijf wijzigen

Waarom Microsoft CRM? “Kopers prefereren Microsoft Dynamics CRM’s bruikbaarheid en snelle time-to-value boven traditionele CRM-applicaties.” – Forrester Research, Februari 2007 “Kopers prefereren Microsoft Dynamics CRM’s bruikbaarheid en snelle time-to-value boven traditionele CRM-applicaties.” – Forrester Research, Februari 2007 “Als u kunt omgaan met de desktoptoepassingen van Microsoft, dan kunt u ook omgaan met Microsoft’s CRM product.” – AMR Research, November 2007 “Als u kunt omgaan met de desktoptoepassingen van Microsoft, dan kunt u ook omgaan met Microsoft’s CRM product.” – AMR Research, November 2007

DISCUSSIE Klik hier om ondertitel toe te voegen

APPENDIX Klik hier om ondertitel toe te voegen

Dynamics CRM voor Kleine Bedrijven Microsoft Dynamics CRM biedt oplossingen voor duizenden kleine bedrijven overal ter wereld Belangrijke vereisten: Eenvoudige, intuïtieve gebruikerservaring voor Outlook en Internet Explorer Geïntegreerde mogelijkheden voor marketing, sales en services Eenvoudige configuratie van rapporten, workflow en nog veel meer Kleine bedrijven

Dynamics CRM voor Middelgrote Bedrijven Microsoft Dynamics CRM biedt oplossingen voor duizenden middelgrote bedrijven overal ter wereld Belangrijke vereisten voor bedrijven en IT: Eenvoudige, intuïtieve gebruikerservaring voor Outlook en Internet Explorer Ge ï ntegreerde mogelijkheden voor marketing, sales en services Eenvoudige configuratie van menuschermen, workflow en gegevensmodellen Integratie webservices Middelgrote bedrijven

Dynamics CRM voor Grote Bedrijven Microsoft Dynamics CRM biedt oplossingen voor honderden grote bedrijven overal ter wereld Belangrijke vereisten voor bedrijven en IT: Op maat gemaakte gebruikerservaring Eenvoudige configuratie van menuschermen, workflow en gegevensmodellen Integratie webservices Flexibel SOA-platform Schaalbaar op bedrijfsniveau Grote bedrijven

Microsoft Dynamics CRM Bedrijfsarchitectuur