Wedstrijdtitel: BIC 5: Business, IT en Compliance professionals zoeken een onderscheidend logo. Wie zijn wij: Als intermediair voor midden- en groot bedrijf.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Centrale werkwinkel D:
Advertisements

Kader waarbinnen scholen eigen invulling kunnen geven en eigen accenten kunnen leggen. Netwerk waar uitwisselen en samenwerken centraal staan. Al 17 scholen!
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
Raamovereenkomst Delegatie Voorbehouden Handelingen
Bedrijfsgegevens Bedrijfsnaam: Fusa Telefoon: 0032 (0) Website: BTW-nummer: BE Adres: Hulsbroekweg.
Naar een portfolio Water in Zuid-Holland The continuing story.
De kleurenleer Primaire kleuren Secundaire kleuren
Vraaggerichte arbeidsbemiddeling
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Daadwerkelijk succesvoller benoemen kan
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Context CJG = Focus op talenten en competenties, op wat de jeugd (al) wél kan = eigen kracht Leefwereld van jeugd en ouders staat centraal.
MonodisciplinaireMultidisciplinaire Zorggroepen
Uitgangspunten Focus op talenten en competenties, op wat de jeugd (al) wél kan = eigen kracht Leefwereld van jeugd en ouders staat centraal.
PleegoudersOnline Jarabee Naam spreker: Patrick Olde Daalhuis&
Zelfstandig werken Groepen 3.
Korte introductie tot het principe
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Marktgroep Digitaal Werken
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Faunapassage. VAN PROBLEEM NAAR OPLOSSING Verleden >> Heden >> Toekomst? HELP.
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
Instrumenten en voorzieningen
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
RMC Radius verbindt Op 1 januari 2015 zijn RMC, Regionaal Maatschappelijk Centrum en Radius, welzijnsorganisatie Land van Cuijk gefuseerd. RMC Radius heeft.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte kennismaking Vraaggesprek vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches deelnemende.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Drie sociaal ondernemers die geloven in samenwerken
HET MERK DEN HAAG SESSIE CITYBRANDING MEET&SHARE 10 NOVEMBER.
Onbekend Talent Het plaatsen van mensen met een arbeidsbeperking binnen ING Nederland Congres Zicht op Ongezien talent,24 september 2015.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Detachering Interim Management Werving & Selectie.
DE RANK CHRISTELIJKE BASISSCHOOL Open dag Woensdag 17 februari van 9.00 u. tot u. U bent van harte welkom met uw kind!
BRIGHTCONNECT...detacheren in de 21st eeuw, voor MBO-HBO-WO+ …a BRIGHTer future by CONNECTing people !
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Cost engineering en Project management. Wat kan je bereiken? Voor wie bedoeld? Wat leer je? Opbouw? LEERLIJNEN: Technische vaardigheden.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
HOE WORDT JE HR PROFESSIONAL? - Geen vaste paden qua opleiding en/of ervaring: psychologie, rechten, ingenieur, economie, … - Eigen parcours: een klassiek.
Management of Organisations II New organizing. Het creëren van de blog O Waar hebben we voor gekozen? O Waar liepen we tegenaan bij het maken van de blog?
Campagne en coalitievorming Contact met politieke partijen 30 januari 2014.
Lob.
Graag voor vrijdag 3 maart terug sturen per post, mail of persoonlijk.
Voorstellen Ik ga kort iets over Moteq vertellen en over onze rol in het project.
YPOD. Young Professional Ontwikkel Document..
‘Acquisitie-inzet lokaal en regionaal ’ Thema-avond gemeenteraad, d. d
Voorstel wijziging vervangingsbeleid.
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
Uitzendbureau IJsselmonde A professional with personality
Kwaliteitslabel en Professionalisering
BRENG KLEUR IN DE GRIJZE GEBIEDEN VAN ONZE SAMENLEVING
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Begeleiden Les 8.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Problemen of kansen ? Verstedelijkingsdruk wonen / werken recreatie
Huiswerkopdracht Politiek
Het WerkgeversServicepunt: Uw strategisch arbeidsmarktpartner
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
(on)begrensd vrijwillig
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
Doelgroep kwijt Kijkende naar de doelgroep EVB+ lijkt het wel of we onze doelgroep kwijt zijn. Zoek je op internet naar bijvoorbeeld LVB+ dan krijg je.
BaTe Financiële Dienstverlening B.V.
Vacature Support Engineer
Investor Pitch Digitale toegankelijkheid Oktober 2018
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
Workshop – Opdracht, speelveld en verwachtingen
Zorgleefplan.
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Modellen voor architectuur
Transcript van de presentatie:

Wedstrijdtitel: BIC 5: Business, IT en Compliance professionals zoeken een onderscheidend logo. Wie zijn wij: Als intermediair voor midden- en groot bedrijf bemiddelt BIC 5 specialisten vanuit Business, IT en Compliance naar tactische en strategische rollen. Wij verbinden opdrachtgevers en kandidaten. Dit kan via detachering of werving-en-selectie. Een vast dienstverband of een tijdelijke opdracht. Geschiedenis: De afgelopen 2 jaar zijn wij actief geweest om onze klanten te helpen bij het compliant maken van hun organisaties rondom de nieuwe privacywet (AVG). Ons huidige bedrijf is PrivacyCompass (www.privacycompass.nl) waarbij we multidisciplinair ondersteuning bieden op het gebied van Business, Legal en IT. Daarbij hebben wij gemerkt dat onze klanten ons ook gevraagd hebben te ondersteunen buiten het privacydomein en zetten wij dus ook professionals in binnen de domeinen Business, IT en Compliance. Altijd op tactisch en strategisch op uurbasis waarbij de uurtarieven tussen de 100 en 225 euro schommelen.  

BIC 5: Omdat dit toch wezenlijk anders is dan privacy willen we naast het label PrivacyCompass ook een ander label lanceren. Dat is BIC 5. De domeinnaam is bic5.nl of bic5.com. Sfeergedachten: 1) Business, It en Compliance. BIC 2) BIC 5 refereert aan de BIG 5 dieren in Afrika. BIG 5 persoonlijkheidstest en is een kwinkslag naar de BIG Four partijen in nederland (KPMG/EY/Deloitte/PWC). 3) Hollands ondernemerschap en een no nonsense cultuur is belangrijk en zien we ook graag terug in het logo. Tegelijkertijd hebben wij internationale ambities waarbij wij ons niet middels het logo willen beperken tot alleen Nederland. 4) Daarnaast moet het intoetsen van bic5.nl of bic5.com logisch zijn op basis van het zien van het logo. Dus niet een vermenging van de C en de 5 bijvoorbeeld. Geen onrustig logo, less is more waarbij tijdloos, toekomstbestendig en modern uitgangspunten zijn.

Kleuren: Qua kleuren kiezen we voor Sint Patrick Blue (#173084, blauw uit de Nederlandse vlag) en International Orange (#FF4F00 oranje van de wimpel) met steunkleuren uit het oude logo (groen #06A77D en fuchsia #EC1666) en smokey black (#090C08) als accent kleur. Hiervan moeten in elk geval blue en oranje terugkomen in het logo.