•Yuri Fisscher, huisarts en ondernemer

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
16 huisartsen gezondheidscentrum  gemeentegerichte samenwerking
Advertisements

Samenwerking Palliatieve Thuiszorg en WZC : (on) mogelijk ?
Verenigde Zorg Groep 1e Lijn Gezondheidszorg
(S)Ken je populatie! Workshop Wijkgericht werken 2 November 2012
telezorg in praktijk Andrea Nijhuis.
Uw klant is méér waard dan u dacht. Uw relaties zijn méér waard dan u denkt.
Kamer van Koophandel Haaglanden
Martijn van den Berg Speciality Dairy
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Hoe vertel ik het mijn kinderen?
(Elektrische) Buurtmobiliteit in Vondelparc?. Samen vervoer organiseren Slimmer -Van bezit naar gebruik -Minder parkeren, meer groen/spelen Makkelijker.
Gezondheidscentrum Waterwijk en Apotheek in Almere
Slotbijeenkomst Benchmark Publiekszaken
De ondersteuning van de huisarts bij zorg voor psychische problemen
Gemeente Leidschendam-Voorburg Woonoord Duivenvoorde: Henk van Veen.
Workshop doelgerichte communicatie Prof. Van Yperen NLP als filosofie en basis van dialoog Thuisbegeleidings- dienst Golfbreker als experiment en ervaring.
KNGF-programma Samenwerking Rhenen 16 december 2008 Wilma Huiskamp.
Totaalaanpak Novostar
Presentatie CabFaB Open podium 16 maart Bedrijven praten weliswaar steeds vaker over klantgericht werken, de praktische invulling is nog altijd.
Onthaal en service.
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
“diabeteszorg in beweging” Huidig 1 e lijn diabetes zorgaanbod van fysiotherapeuten in de regio Arnhem – Resultaten door Kristel Leemkuil, Carans.
Inkoop arbo- en verzuimbeleid
Zorg voor en door Elsendorp April 2008 Hannie Penninx.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
GEÏNTEGREERDE EERSTELIJNS ZORG ZORG OP MAAT GEÏNTEGREERDE EERSTELIJNS ZORG Wat blijft hetzelfde en wat verandert er?
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
De GGZ in de HA praktijk Wat betekent dit voor jou?
Krimp biedt kansen ! 3 november 2015.
Van recept naar medicijn
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Ouderavond De Doornick Onderwerp: Wel/geen continurooster?
ZORG Nieuwe kansen in het (ver)bouwen voor de seniorenmarkt Jaap Kolk, Robert Barendse.
De eerste lijn een keten van zorg, preventie en participatie PH Forum 28 september 2009 Marc Roosenboom, LVG.
“HELP, de dokter verzuipt!” De toekomst van de eerstelijns gezondheidszorg in Maasbree.
Van Ziekte & Zorg naar Gezondheid & Gedrag naar Mens & Maatschappij in de huisartsenvoorziening donderdag 26 mei 2016 NVAG (mini)symposium / VAGZ Wesley.
Integrale behandeling van atriumfibrilleren inclusief antistolling in de eerste lijn Protocol van het cluster-gerandomiseerde onderzoek ALL-IN Carline.
Floor, Rens, Ron, Jair Verdiepingsprogramma ‘Start je Prakijk’
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
NHG Wetenschapsdag 14 juni 2013 Gefinancierd door: Uitgevoerd door: Effectiviteit en haalbaarheid van de inzet van de verpleegkundig specialist op de spoedpost.
Taak 1 Inleiding in de gezondheidszorg Hoofdstuk 2
Gezondheid in de Noordelijke krimpregio's
PUBLIEKSACADEMIE MEPPEL
Alternatief voor geluidnormering bedrijven?
Basis kennis over inkomsten en uitgaven.
Presentatie project POH-Jeugd Leeuwarden, Juni 2017.
De Nijmegen Clinical Screening Instrument (NCSI)-methode: maatwerk voor COPD-zorg in de huisartsenpraktijk Erik Bischoff, Jan Vercoulen, Laura Elbers,
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Behavior Based Safety Warehousing
“Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het gedaan is” Nelson Mandela
Nelleke Gruijters Paul Ram
Inleiding Route 2020 : proeftuin Zó werkt de bieb
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Taak 1 Inleiding in de gezondheidszorg Hoofdstuk 2
Samenwerken en communicatie
Generieke module 24 uurs acuut Betrekken van naasten Nienke Hoekstra, psychiater/ systeemtherapeut i.o. Joke van de Veer, familie vertrouwenspersoon.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Wmo beleid in de Drechtsteden
Wat gaan we doen? Wat gaat er veranderen in de zorg?
Doepakket "Kinderopvang voor iedereen"
Uitvoering Nota NEW Ingang welzijn en zorg Woensdag 23 november 2017
Taak 1 Inleiding in de gezondheidszorg Hoofdstuk 2
#ehealthbeilen. #ehealthbeilen Inleiding Introductie Sterk Midden-Drenthe door Peter de Vries.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Goede voorbeelden uit de praktijk
Hoofdstuk 6 Hoe ga ik dat financieel doen?
Transcript van de presentatie:

•Yuri Fisscher, huisarts en ondernemer Ondernemen in de zorg •Yuri Fisscher, huisarts en ondernemer

Inleiding Ervaringen met vrije vestiging Verwachtingen, ondernemer/ huisarts (gaat dat samen), wie heeft eigen praktijk? Vergrijzing, stijging zorgvraag, stijging kosten, meerwaarde huisarts, klantgericht werken

Vrije vestiging Omgevingsanalyse Capaciteitsscan Con-collega’s Vraag inwoners Mook? Scan: patientenstromen, FTE HA (VAAM, Nationale Wijkscan Eerstelijn), nieuwbouw Vraag: gemeente, gemeenschapshuis, fysiotherapeuten

Hoe kun je je onderscheiden? Klantgericht werken Betrokkenheid bij dorpszaken Extra aanbod Zichtbaarheid Klantgericht werken: bejegening, bereikbaarheid, service. Authenticiteit. Marketing: alle contact met klant! Koffiezetapparaat, Frans Bauer. Dorpszaken: jeugdnetwerk, eerstelijns overleg, voetbalclub etc

Reacties VGZ Hagro’s Patiënten Eerstelijn

Go-no go Wens inwoners Mook Onderscheidend vermogen Redenen om over te stappen: afstand, bejegening, service + lage kosten en baan ernaast

Huidige situatie 1 collega, 3 assistenten, 1 praktijkondersteuner, andere disciplines Nma

Take home Verplaats je in de patiënt Houd je omgeving in de gaten