De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klanttevredenheidsmodel van Thomassen

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klanttevredenheidsmodel van Thomassen"— Transcript van de presentatie:

1 Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
beïnvloedingsaspecten mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations Klanttevredenheidsmodel van Thomassen product of dienst wensen en verwachtingen service KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie prijs ervaringen

2 KLANT- TEVREDENHEID

3 wensen en verwachtingen
KLANT- TEVREDENHEID

4 wensen en verwachtingen
KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

5 beïnvloedingsaspecten
wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

6 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

7 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

8 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

9 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID ervaringen

10 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie ervaringen

11 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations product of dienst wensen en verwachtingen KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie ervaringen

12 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations product of dienst wensen en verwachtingen service KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie ervaringen

13 beïnvloedingsaspecten
mond-tot-mond reclame persoonlijke behoeften ervaringen in het verleden marketing en public relations product of dienst wensen en verwachtingen service KLANT- TEVREDENHEID waardepropositie prijs ervaringen

14 Kijk op


Download ppt "Klanttevredenheidsmodel van Thomassen"

Verwante presentaties


Ads door Google