De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.

Verwante presentaties


Presentatie over: "LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support."— Transcript van de presentatie:

1 LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM

2 INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support

3 MARKETING CRMSCRM Communicatie van bedrijf naar klant Interactie tussen het bedrijf en de klant Directe marketing: brieven, folders, brochures,… E-marketing: Facebook, Twitter, mailings, Pinterest, blogs,…

4 FEEDBACK CRMSCRM Mond aan mond reclame maar klein Delen hun ervaringen online Direct contact naar klanten voor feedback Via sociale media zoals Twitter, Facebook,…

5 SALES CRMSCRM Focus op bestaande klanten via databanken Focus op potentiële klanten

6 SERVICE & SUPPORT CRMSCRM Onpersoonlijk en geautomatiseerd. Zoals bij een callcenter volgen ze het script. 16 tot 24 jarigen verkiezen sociale media om contant te hebben met klantenservice Verwachten dat het bedrijf reageert via hun favoriete mediatool


Download ppt "LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support."

Verwante presentaties


Ads door Google