Inleiding Medezeggenschap bij De Haagse Scholen Wim van den Tol, gymdocent Cor Emousschool, lid GMR Marianne Gommans, ambtelijk secretaris GMR 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Wat doen wij vanavond? 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS informatie illustratie reactie 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
we hebben medezeggenschap waarom is medezeggenschap belangrijk? 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Welke rechten heeft de MR? 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
overleg Rechten MR advies initiatief informatie instemming 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Hoe wordt het overleg effectief? 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Ken je rechten: Oefen ze uit Op een manier die werkt WMS Reglement Cursus/boek Oefen ze uit Op een manier die werkt 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Organogram Stichting De Haagse Scholen Het bestuur wordt binnenkort omgevormd tot een Raad van Toezicht (wet ‘Goed onderwijs, goed bestuur’ ) 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Medezeggenschap bij De Haagse Scholen Bovenschools kader GMR Ruimte voor eigenheid MR 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Functiemix voorbeeld uit de praktijk OCW Actieplan Leerkracht: functiemix DHS - GMR kader: criteria School - MR formatieplan schoolplan Beslissingen OCW en DHS werken door op schoolniveau 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Functiemix op schoolniveau schoolprofiel formatie-plan Wie wordt LB? Formatieplan: Instemming PMR Advies OMR Schoolprofiel: MR instemming schoolplan 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
een kleine case Voorstel: Schoolprofiel muziek en gedrag Situatie: 1 directeur 12 leerkrachten (9 full time, 3 half time) 1 IB-er (spec. gedrag, 40% voor de klas) muziekspecialisatie niet in huidig team ruimte voor 2 LB-functies Bespreek met buren en kom in vijf minuten tot twee bevindingen/handvatten die je wilt delen 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Delen 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS
Waarom is medezeggenschap belangrijk? "Well," said Pooh, "what I like best -- " and then he had to stop and think. Waarom is medezeggenschap belangrijk? 21-03-2011 Inleiding MZ bij DHS