Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

IMPIAN ANAK in 12 vragen…veel meer informatie en foto’s vind je op www
Jeugd- en jongerenwerk
Ontwikkeling van toeristengebieden
Sporten.
VALKPARKIETEN HOBBYKWEKERIJ
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
AV de Liemers heeft een nieuwe website Een drie minuten durende presentatie over de nieuwe website 1.
Voortgangspresentatie Project Eenmaal Andermaal Groep 16 Presentatoren: Paul Polkamp en Errel Kelly ` Demonstrator: Martijn Kraaijevanger.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Definitiestudie.
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Presents: Een kijkje achter de schermen 29 februari 2012 Na een aantal kennismakingsspelletjes gaan we van start met het eerste liedje, bij de piano.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Verkeersveiligheid en voorstel sanering borden in Enspijk
Door Ramòn Janssen, Tim Helwegen en Niels Killaars. Home Interaction System RJTHNK.
Project Sponsoring Kenia
Hall Of Fame Gemaakt door Demy van Bergen Alexander Steenis
Kwestie van Kreativiteit
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Concept Presentatie Rozanne Verhoeven Patrick Noordermeer
Timeless Vibes.
Presentatie over Tijgers.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
Door: Jessica Bacuna. De titel is Glamping omdat havo 5 een camping outfit moesten maken, maar het moest ook glamorous zijn.
Presentatie Het BIOS (wat is dat) Rondkijken in het BIOS
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Presentatie Jeroen en Kishan
REKENLAND Schoolkamp op Texel.
School is voor iedereen Gemaakt door Manon, Marloes, Dylan, Andreas, Chloé.
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz.
Een eerste opzet met mogelijkheden
Deze PowerPoint gaat over de website leukedingetjes1.weebly.com!
KROKETTEN Voorzitter; Senem Ontwerper; Devin Notulist; Dianne Materiaal; Fabian.
Prokkelen.
Stelles “Een eigen (ei)land”..
Concept Team 05 Tim Blaak Samentha van der WeidenStefan Roest Michelle van SetersRick van der Heiden.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Internationale Marketing Budapest, Hongarije 13/04/15 tot 17/04/15.
Presentatie slagharen
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Gameplan parkeergarage zelfsturende auto’s. Met wat? 2 Parkeergarages om de 2 gebieden Den Haag en Rotterdam te faciliteren Per parkeergarage zijn er.
“De Medi8”.  Een multimedia product om dikke kinderen af te laten vallen.  Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
ZORGSTROOM CONCERT Het Zeeuws Orkest 27 januari 2013.
 Wat is biomimicry  Wat hebben we geleerd  Onze mening over de lessen  Biomimicry in de toekomst  Ons plan  Quizz !!!!!!!
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
INHOUD 1. Ons idee 1.1 Waar kan het worden toegepast? 1.2 Hoe werkt het? 1.3 Welke materialen worden er gebruikt? 2.Berekeningen 2.1 Hoeveel kost het?
Van Engel, Minke en Helen
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Trage Wegen Wachtebeke Op het web Op de GPS. Routes opzoeken …op het Web Trage Wegen Wachtebeke.
Gemaakt door Roos de Boer ylia lijkt een gewoon meisje. Maar eigenlijk niet want ze woont bij een heel heksenvolk. Maar ylia is nog geen heks. Maar dat.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Project vvv Wo2 GEMAAKT DOOR BEAU,QUINT,MIKE. Hoofdstukken: Onderzoek naar fiets & wandel routes. Onderzoek naar QR-codes Onderzoek naar plaatsen & regio’s.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Onderzoek Generatie 2020 De leerkrachten van Deinze kregen eind vorig schooljaar voor het eerst te horen dat er een groot onderzoek zou zijn in Deinze.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.
KNOPEN MET TOUWTJES HALLO WIJ ZIJN MAARTJE EN JELENA EN WIJ GAAN HET HEBBEN OVER SCOUBIDOU VEEL PLEZIER.
Waarom moet je naar de website: luka-en-vince.webnode.com gaan?
‘Ontwikkelen doen we samen’
Instructie om een afspraken te plannen
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
GEZOCHT! Enthousiaste vrijwilligers die onze bezoekers en patiënten op weg helpen! Imelda vernieuwt! Vanaf april begint de verjongingskuur van onze inkomhal.
BoekStart en vrijwilligers in de Bibliotheek
Transcript van de presentatie:

Concept Voorstellen

Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in Rotterdam. Met behulp van informatieve posters met een QR code, folders met informatie en een kaart van de Rotterdamse uitgaansgebieden aangeduid. Deze posters en folders kunnen verspreid worden bij hostels, kiosken en andere informatie punten. De posters en website zullen in het Engels zijn. Op de website kan er gekozen worden tussen Nederlands en Engels.

De Doelgroep  De doelgroep die wij hebben gekozen voor dit project zijn toeristen van 18 – 25 jaar en dan met name de toeristen die in hostels verblijven.  Deze doelgroep wilt graag voorzien worden van duidelijke informatie over de uitgaansgelegenheden in Rotterdam. Hierbij staat een goede prijs/kwaliteit verhouding voorop, aangezien zij meestal een lager budget hebben dan het budget van toeristen die in hotels verblijven. Ook is de ligging van de uitgaansgelegenheden belangrijk omdat de meeste te voet zijn.

 Tijdens ons onderzoek kwamen we er achter dat toeristen niet veel van Rotterdam wisten. Ze wisten niet waar de leuke clubs waren en waar je lekker en goedkoop kan eten. Met onze website moeten toeristen makkelijker de weg door Rotterdam vinden.  We hebben bijna geen concurrentie, aangezien de toeristen niet wisten dat er zoiets bestond. Ze vonden ons idee erg goed. Na eigen onderzoek konden we op internet niets vinden waar toeristen naar toe kunnen gaan als ze op zoek zijn naar informatie over Rotterdam.

Over de Website We willen hostel toeristen de Rotterdam Experience laten beleven. Wij willen de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden van Rotterdam goed aanduiden met behulp van onze website, posters en folders. Op dit moment is er geen duidelijke website met dit soort informatie, zeker niet voor toeristen. Daarom denken wij dat dit een goed concept is.

Startpagina met een optie voor Engels of Nederlands Als dat geselecteerd is kom je op de homepage met de volgende opties  Home  De Spotlight van de Maand  Een kleine beschrijving van de Website  Elke maand zullen wij een uitgaansgelegenheid in de spotlight zetten  Downloadbare versie van de folder  Events  Nightlife  Lunch & Dinner  Contact

Website Schets Zo gaat de website er ongeveer uitzien Chris is er al mee bezig. Er zullen meerdere foto’s van de uitgaansgelegenheden en gebieden op worden gezet.

De Posters en Folders  Op de posters en folders komt de QR code van te staan  In de folders staat basis informatie over de spotlights van de maand met links, de QR code van de en wordt er met behulp van een kaart de uitgaansgebieden aangegeven. Op deze kaart wordt ook het openbaar vervoer aangeduid  Op de posters komt basis informatie over de website te staan met natuurlijk een QR code en de spotlight(s) van de maand  Elke maand worden er nieuwe posters en folders gedrukt en afgeleverd bij de hostels, kiosken en andere informatie punten  Ook zal er een downloadbare versie van de folder op de website komen te staan (met name voor de kaart van Rotterdam) NOTE: Er zijn nog geen schetsen gemaakt van de poster en folders, dit zal later worden toegevoegd.