VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het Nederlandse Rode Kruis
Advertisements

Doe jij ook mee? de samenleving dat ben jij,
VictoryaHome – Be well, Create possibilities –
Voorblad 2: Watermerk Typ hier de titel. Legitimering 1919 School en kindertuinen wil de jeugd nader brengen tot de natuur en daardoor tot het leven zelf.
PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Introductiebijeenkomst
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
GOMARUS COLLEGE ASSEN. 2 DE DEELNAME  We wilden vanuit de oude situatie als school een nieuwe start maken t.a.v. ons kantine aanbod en beleid. We hebben.
Introductie tot de Horeca en Hospitality Industrie
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Luca CUCINA ITALIANA Inleiding Thema avond Umbrië Nieuwe koks Umbrische wijnen nieuwsbrief.
Horeca en ecologische foodprint
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Gezond oud worden KLANKBORDGROEP Donderdag 6 juni 2013 AANVANG 13:30 UUR RECREATIERUIMTE.
Wijchen Gezond Café (h)eerlijke voeding 15 maart 2014.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
27 januari 2011.
Ouderbetrokkenheid op het MBO
Participatie en een Klantenraad
Zorgdragen voor anderen: wat komt er in de praktijk van terecht? Femmianne Bredewold 3 oktober 2014.
Het avontuur om je lichamelijke en Geestelijke gezondheid te verbeteren! Ontstaan vanuit GOF 2010 Ontwikkeld vanuit de Unie Gebaseerd op Bijbelse waarden.
Eerstejaarsproblemen
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
Powered by enquete toeristen heeg vrijdag 7 november 2014.
BenFit; waarom? we geloven dat voor iedereen een gezond en gebalanceerd leven bereikbaar is de regie weer terug krijgen over je leven, lichaam en gewicht.
Stages Keuzen en kansen.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
Beleving en consumenten gedrag
Van stal naar bord Ik maak een werkstuk voor plannex het gaat over het dier dat eerst op de boerderij lekker in het hooi graasde maar nu op je bord licht.
Les : Van oude naar nieuwe markten Groen Ondernemen Sieme Luijckx Coen van Wetering.
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
EJP accountants & adviseurs Casebespreking: Consultancy rapport Groep 7 Dennis de Bruyn Jehan van Iersel Erwin van Helden.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Katrien Verbeke Stad Gent. 5 objectieven 1.Een meer zichtbare, kortere voedselketen 2.Duurzamere voedingsproductie en – consumptie 3.Sterkere sociale.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
ECENT conferentie, Utrecht 12 mei 2011 Hoe lio’s voor te bereiden op omgaan met excellente leerlingen? Ton van der Valk, curriculumcoördinator JCU.
KISC General Presentation0 Kandersteg International Scout Centre Wereld Scoutingcentrum.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Continurooster 5 gelijke dagen model Mei 2011 m.z.r. / schoolleiding c.b.s. de Vuurvlinder.
Nieuwe mensen ontmoeten Door onze werkwijze is Liever prive één van de snelst groeiende dating sites van Nederland en dagelijks zijn er vele nieuwe aanmeldingen.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Mediagedrag van Millennials
Bevraging streekproducten
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
H2 Hoe maken we keuzes?.
Communicatie Christel
Factsheet Voedingscentrum
Lifestyle Voeding.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Vmbo 2 economie Ben jij een kritische koper ?
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Samen Eco-actief! Velt op school.
Duurzame inzetbaarheid
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
JULLIE WETEN DAT IK HET HEB, MAAR WAT IS HET?
Duurzame inzetbaarheid
Wat wil onze klant vandaag
JEUGDzorg - voor wie?.
`In beweging, sport als onderdeel van mobiliteit’
Social media voor statenleden/politici
Levensbeschouwing Ideale school Kwartiel Bijeenkomst 1.
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Team Building voor een Goed Doel!
Leora Verenigde Staten – Jaarprogramma - Dans
Transcript van de presentatie:

VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers, R.P.A.

INDELING VIDEO  Inleiding: klantenprofiel met persona  Kern: 3 mogelijke diensten  Slot: problem-solution, bijdrage workshop

MIJN CONCEPT POP-UP TUIN

PERSONA MILLENNIALS Anne is manager van het restaurant Fritzgareld. Naast dat ze 4 dagen op de werkvloer actief is, is ze ook verantwoordelijk voor het maken van roosters en personeelszaken. Als hobby verzamelt ze antiek servies en maakt ze graag een wandeling in de natuur. Ook probeert Anne 3 keer per week te sporten. Ze spreekt regelmatig af met vrienden om buiten de deur te eten of om drankjes te doen. Ze kiezen ervoor buiten de deur af te spreken omdat dit simpelweg makkelijker is betreft ruimte, tijd en locatie. Het liefst gaat ze altijd naar een nieuwe spot om te checken of het wat is. Alle bezoekjes buiten de deur worden gedeeld op socail-media. Anne vindt het belangrijk dat producten duurzaam zijn. Af en toe eet ze wel vlees maar over het algemeen eet ze liever vis of vegetarisch. Zo heeft ze het gevoel iets goeds te doen voor het milieu. Ze is bereidt hier wat meer voor te betalen maar verwacht dan wel (extra) goede service of een extra beleving. Naam: Anne van der Broek Leeftijd: 26 Beroep: manager restaurant Fritzgareld Woonplaats: Rotterdam Hobby’s: koken, sporten, sociale contacten onderhouden, wandelen en antiek verzamelen

BRONNEN PERSONA  Website: Greengenius: millennials willen duurzamer leven maar, doen het vaak niet, 2018 ( doen-het-vaak-niet/)  Website: FSIN: beleidmonitor 2018/2019 ( beleidsmonitor )  Website: FSIN: voeding: hypes en andere langjarige (duurzaamheids)trend (  Website: de Volkskrant: duizend scholieren op Malieveld: maak kennis met de klimaatspijbelaars ( scholieren-op-malieveld-maak-kennis-met-de- klimaatspijbelaars~be764231/)

KLANTTAKEN  Eten  Een avondje uit  Vrienden en familie ontmoeten  Gemak

KLANTPIJNPUNTEN Wachttijden Tegenvallen/teleurstellen Duurzaam

KLANTVOORDELEN Lekker eten en drinken Goede service Beleving Bezoekers betrekken Duurzaam

PIJNVERZACHTERS Duurzaam ondernemen Consumeren zonder schuldgevoel Vakmanschap Alleen reserveren

VOORDEELVERSCHAFFERS Transparante werkwijze Biologisch, seizoensgebonden & lokaal Persoonlijke aandacht Ervaring

DIENST 1 Duurzaam ondernemen

DIENST 2 Vakmanschap

DIENST 3 Transparante werkwijze

PROBLEM-SOLUTIONFIT De POP-UP tuin werkt uitsluitend met biologische, lokale en seizoensgebonden producten. Gebruik van plastic wordt op elke mogelijke manier voorkomen. Bezoekers kunnen bij de POP-UP tuin consumeren zonder schuldgevoel. Duurzaam ondernemen is voor ons van groot belang. Daarnaast bieden wij vakmanschap. Koks en bediening hebben product kennis en vinden persoonlijke aandacht voor bezoekers belangrijk. De transparante werkwijze betrekt bezoekkers bij de bereiding van elk gerecht. De POP-UP tuin wilt mensen een beleving laten ervaren en een onvergetelijke herinnering geven.

WAARDEPROPOSITIE, KANS VAN SLAGEN!? ”Uiteten gaan is populairder dan ooit” Zijn bereid meer te betalen voor biologische producten Willen persoonlijke hulp en willen een ervaring Gemak wegens gebrek aan tijd Bronnen: WebsiteL KHN: onderscheidt zes trends, 2019 ( ca) Website: NRC: Elke dag brunchen, lunchen uit eten, waarom zijn millennials zo horeca verslaafd?, 2018 ( generatie-van-uitvreters-a )

DE WORKSHOP  Samenwerken  Actief  Problem-solution fit gemaakt