De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017

Verwante presentaties


Presentatie over: "SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017"— Transcript van de presentatie:

1 SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Michael van Schalm, Danny de Bruin, Maarten van den Broek, Sam Hoog & Rik van Gogh Insights Concept Campagne Kosten

2 POLAR Sporthorloges met gps & hartslagmeters; Fitness & duursporten;
Ondersteuning en advies voor elk niveau; Verbetering van prestaties. Insights Concept Campagne Kosten

3 POLAR VS MARKT Technologische innovaties sinds 1977
Sporthorloges met gps & hartslagmeters €2,4 miljard omzetbranche Toenemende concurrentie Productprijs tussen €100,- en €450,- Insights Concept Campagne Kosten

4 POLAR VS CONSUMENT Professionele sporters & amateurs Prestatiegericht
Uitgaven afhankelijk van intensiteit Leeftijd: 35+ Insights Concept Campagne Kosten

5 ‘’Samen sporten en presteren’’
PERSONA DOELGROEP Dave van Vliet Leeftijd: 35 Woonplaats: Rotterdam Beroep: accountmanager Insights ‘’Samen sporten en presteren’’ Concept Burgerlijke staat: samenwonend Kinderen: nee Salaris: bovenmodaal Opleiding: HBO Hobby’s: sporten Kenmerken: prestatiegericht, ambitieus, sociaal en sportief Campagne Kosten

6 ‘’’Gezonde levensstijl is zeer belangrijk’’
PERSONA DOELGROEP Anneke Zandberg Leeftijd: 40 Woonplaats: Rotterdam Beroep: eventmanager Insights ‘’’Gezonde levensstijl is zeer belangrijk’’ Concept Burgerlijke staat: samenwonend Kinderen: 2 kinderen Salaris: bovenmodaal Opleiding: HBO Hobby’s: sporten, koken en lezen Kenmerken: ambitieus, sportief, levensgenieter Campagne Kosten

7 ‘’Samen worden we beter’’
POLAR VS TRIATHLON 2017 ‘’Samen worden we beter’’ Insights ‘’WK Triathlon aantrekkelijker maken’’ ‘’Merkvoorkeur met 15% verhogen’’ Concept Campagne Kosten

8 Zichtbaar voor sporters en supporters Constante tijdsregistratie
POLAR SPONSORDOMEIN TIJDREGRISTRATIE Insights Zichtbaar voor sporters en supporters Constante tijdsregistratie Concept Snelheid Campagne Kosten

9 POLAR SPONSORCONCEPT Het trainingsprogramma om zich optimaal voor te bereiden; Real-time data op Social Media gedurende event; Live te volgen Winactie Social Media. Insights Concept Campagne Kosten

10 POLAR CONCEPTCRITERIA
Verrijken Meerwaarde voor de fanbeleving Extra data Activeren Volgbaar Winactie Insights Herkennen Laagdrempelig Social media Bekendheid Polar Concept Verbinden Unieke beleving Hashtag Buzzen Second screen op Social Media Campagne Kosten

11 POLAR SPONSORCAMPAGNE
Personificatie; Amateur triahtlon atleet; Visualisatie communicatie uitingen; Positieve attitude; Betrokkenheid ontwikkeld met de sport en het merk Polar Insights Concept Campagne Kosten

12 CAMPAGNE VOORAFGAAND Hygiëne Hub Hero
Persoonlijke content over de voorbereiding op de social media kanalen Officiële website met informatie over de atleten en het event Insights Concept Hero Campagne Vlog door de amateur triathlon atleet over de voorbereiding Kosten

13 CAMPAGNE TIJDENS Hygiëne Hub Hero
Wedstrijd verslag op Twitter en op Facebook komen afbeeldingen/filmpjes van inhaalacties, blunders of speciale momenten. Officiële website met informatie over de atleten en het event Insights Concept Hero Campagne Het Sponsorconcept  real-time data op Social Media gedurende event; Kosten

14 CAMPAGNE NA AFLOOP Hygiëne Hub Hero
Interviews met de deelnemende sporters. Officiële website met informatie over de atleten en het event Insights Concept Hero Campagne Aftermovie  samenvatting gegeven en bijhorende beelden van de social media Kosten

15 POLAR Kosten Baten Facebookapplicatie ontwikkelen €25.000,-
10% €24.500,- Uitbreiding website €25.000,- Video produceren €15.000,- Sponsoring domein tijd €95.000,- Content €10.000,- Facebook target €100,- Totaal € ,- Totaal Insights Concept Campagne Kosten


Download ppt "SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017"

Verwante presentaties


Ads door Google