Examen SPL kerntaak 3 CM JAM Periode 7 Marketing
Examenproject: vaardigheden laten zien! Kerntaak 3: Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice Branche : Bedrijf Gerritsen specialist opslagmiddelen en bedrijfsinrichting Jouw functie: Vestigingsmanager bij bedrijf Gerritsen Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: E-mail met productinformatie, productvoordelen en/of verkoopargumenten Bijgewerkt accountdossier Selectie van een veelbelovende account Uitgevoerd aftersalesgesprek Ingevuld klachtenformulier Per mail afgehandelde klacht Facebookbericht Taakverdeling (Uitgevoerde) presentatie Reacties op webcareberichten Ingevuld registratieformulier
Examenproject: VM Kerntaak 3: Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice Werkprocessen Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit Behandelt klachten Voert promotieactiviteiten uit Voert webcare werkzaamheden uit Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: Klantcontact Deskresearch Zakelijke mail Klantdossier Verrijdbare stellingen Aftersales gesprek Klant kiezen Voorbereiden Gesprek Klantdossier Klachtafhandeling Afhandelen klacht (per mail) Notitie met verbeterpunten e-mail naar het team Promotieactiviteit Promotie face book Taakverdeling Testdag (planning) Presentatie Webcare Verzamelen berichten Reageren Berichten Registreren
Examenproject: vaardigheden laten zien! Werkprocessen Verzamelt klant-, product- en marktinformatie. Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid, en/of marktbewerking. Branche : Bedrijf Gerritsen. specialist opslagmiddelen en bedrijfsinrichting. Jouw functie: Assistent Manager Intrnationale Groothandel bij bedrijf Gerritsen Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: E-mail met productinformatie, productvoordelen en/of verkoopargumenten Bijgewerkt accountdossier Selectie van een veelbelovende account Uitgevoerd aftersalesgesprek Ingevuld klachtenformulier Per mail afgehandelde klacht Notitie met verbeterpunten Mailing (Uitgevoerde) presentatie Reacties op webcareberichten Ingevuld registratieformulier
Examenproject: AMI Kerntaak 3: Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice Werkprocessen Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit Behandelt klachten Voert promotieactiviteiten uit Voert webcare werkzaamheden uit Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: Informeren klant Verzamelen info Email Klantdossier Lampen Aftersales gesprek Klant kiezen Voorbereiden Gesprek Klantdossier Klachtafhandeling Afhandelen klacht (per mail) Notitie met verbeterpunten Promotieactiviteit Promotie DM mailing Taakverdeling Beurs (planning) Presentatie Uitvoeren Presentatie Webcare Verzamelen berichten Reageren Berichten Registreren
Randvoorwaarden Account hebben aangemaakt bij SPL. Gebruik hetzelfde wachtwoord als voor je schoolmail! Printtegoed vooraf regelen!!! We gaan nu één maal printen Op alle producten moet je naam en klas staan in de voetnoot. Geen briefjes met vooraf gemaakte aantekeningen Geen telefoons/horloges! Op tijd! Aanwezig 8:50 (2018) Om 9:00 starten we, na 9:00 geen deelname meer! Houd je aan de inlevertijd. Geen andere websites/bronnen dan aangegeven. Altijd bij de uitwerking oorspronkelijke bron vermelden
https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/
Bestuderen Documenten op website! Bereid je voor door de website goed te bestuderen, maar neem vooral hierin ook de documenten mee die te vinden zijn op de website in bibliotheek. Een aantal van deze documenten dien je namelijk te gebruiken tijdens het examen!!
https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/
https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/ Commercieel medewerker
https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/ Gerritsen Solutions is een producent, groothandel en leverancier van opslagmiddelen en bedrijfsinrichting. Gerritsen Solutions verzorgt ook diensten zoals keuringen. Het bedrijf biedt totaaloplossingen aan voor de inrichting van bedrijfsruimtes zoals kantoren, magazijnen, winkels en sportcentra. Gerritsen Solutions onderscheidt zich naast deskundig advies en goede service door snelle levertijden en scherpe prijzen. Doordat de productie van veel producten in eigen beheer is, behoudt Gerritsen Solutions controle over de kwaliteit en levertijd van de producten.