Examen SPL kerntaak 3 CM JAM

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding instructie MijnSmile
Advertisements

Business mapping Business model canvas.
AccrA Zaalreserveringssoftware voor klein en groot
Voorlichting Examinering Cohort oktober 2012 • Wat? • Hoe? • Waar? • Wanneer? • Diploma? • Vragen?
Module 6: Kantoortechnieken
Van, voor én door het onderwijs.
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
AUTOMOTIVE roc ter AA Commerciële opleiding Automotive
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Automotive ROC Ter AA Helmond
CiR/menukaart/J. Gerritsen/C. Winkel/april 2008 Competent in Reiswerk Menukaart J. Gerritsen / C. Winkel.
Voorlichting Examinering Cohort oktober 2011 Wat? Hoe? Waar? Wanneer?
Van, voor én door het onderwijs. Een curriculum opgebouwd uit bouwstenen 12 november 2008 Ans Teunissen BOUWSTENEN.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Automotive ROC Ter AA Helmond
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Van, voor én door het onderwijs.
Van, voor én door het onderwijs.
Noor Klinkenberg 7 april 2011
Opleiden van medewerkers
Enterprise Document Management Fase
Een blik op de Kwalificatiedossiers
Curriculum Vitae Els Nelis.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Werkbezoeken Jasmijn ter Meulen & Myrthe van den Ende
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering.
?.
Ontwerpen & ontwikkelen
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Hoe is de vaststellingscommissie georganiseerd? Er is één centrale vaststellingscommissie. De vaststellingscommissie heeft een aantal benoemde leden. Iedere.
Wat is Digitale marktplaats voor hulp, klusjes en zorg Laagdrempelig, veilig en eenvoudig hulpmiddel om elkaar te vinden. Via een organisatie of rechtstreeks.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Periode 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
C urriculum V itae E ls N elis. Inleiding In deze presentatie vindt u mijn CV. Natuurlijk licht ik alles graag nog eens in een mondeling gesprek toe.
Marktonderzoek © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv MARKTONDERZOEK Schooljaar Kennistentamen onderdeel van management accounting Leerwerktaak statistiek.
Periode 3 Verzorgen van de winkel en/of opslagruimte Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Verbeteringen en personeel Par:
20 januari 2016 – Herman Bongenaar
Tevredenheidonderzoeken 7 maart – 3 april 2016 Gebruikersinstructie.
Ontwikkelt en produceert o.a. printplaten High-mix, low volume, dus veel engineers in dienst.
Voorlichting Examinering Cohort 2014 oktober 2016.
Ondernemerschap E43.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Informatie avond Leerjaar – 2018.
Training: Cliëntsessies
Les 2: Van productie tot verkoop
Stichting Praktijkleren
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 2 VM en AMI
Verkoop Service.
Les 2: Van productie tot verkoop
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Examen SPL kerntaak 3 CM JAM Periode 7 Marketing

Examenproject: vaardigheden laten zien! Kerntaak 3: Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice Branche : Bedrijf Gerritsen specialist opslagmiddelen en bedrijfsinrichting Jouw functie: Vestigingsmanager bij bedrijf Gerritsen Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: E-mail met productinformatie, productvoordelen en/of verkoopargumenten Bijgewerkt accountdossier Selectie van een veelbelovende account Uitgevoerd aftersalesgesprek Ingevuld klachtenformulier Per mail afgehandelde klacht Facebookbericht Taakverdeling (Uitgevoerde) presentatie Reacties op webcareberichten Ingevuld registratieformulier

Examenproject: VM Kerntaak 3: Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice Werkprocessen Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit Behandelt klachten Voert promotieactiviteiten uit Voert webcare werkzaamheden uit Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: Klantcontact Deskresearch Zakelijke mail Klantdossier Verrijdbare stellingen Aftersales gesprek Klant kiezen Voorbereiden Gesprek Klantdossier Klachtafhandeling Afhandelen klacht (per mail) Notitie met verbeterpunten e-mail naar het team Promotieactiviteit Promotie face book Taakverdeling Testdag (planning) Presentatie Webcare Verzamelen berichten Reageren Berichten Registreren

Examenproject: vaardigheden laten zien! Werkprocessen Verzamelt klant-, product- en marktinformatie. Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid, en/of marktbewerking. Branche : Bedrijf Gerritsen. specialist opslagmiddelen en bedrijfsinrichting. Jouw functie: Assistent Manager Intrnationale Groothandel bij bedrijf Gerritsen Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: E-mail met productinformatie, productvoordelen en/of verkoopargumenten Bijgewerkt accountdossier Selectie van een veelbelovende account Uitgevoerd aftersalesgesprek Ingevuld klachtenformulier Per mail afgehandelde klacht Notitie met verbeterpunten Mailing (Uitgevoerde) presentatie Reacties op webcareberichten Ingevuld registratieformulier

Examenproject: AMI Kerntaak 3: Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice Werkprocessen Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit Behandelt klachten Voert promotieactiviteiten uit Voert webcare werkzaamheden uit Opdrachten die je moet kunnen uitvoeren: Informeren klant Verzamelen info Email Klantdossier Lampen Aftersales gesprek Klant kiezen Voorbereiden Gesprek Klantdossier Klachtafhandeling Afhandelen klacht (per mail) Notitie met verbeterpunten Promotieactiviteit Promotie DM mailing Taakverdeling Beurs (planning) Presentatie Uitvoeren Presentatie Webcare Verzamelen berichten Reageren Berichten Registreren

Randvoorwaarden Account hebben aangemaakt bij SPL. Gebruik hetzelfde wachtwoord als voor je schoolmail! Printtegoed vooraf regelen!!! We gaan nu één maal printen Op alle producten moet je naam en klas staan in de voetnoot. Geen briefjes met vooraf gemaakte aantekeningen Geen telefoons/horloges! Op tijd! Aanwezig 8:50 (2018) Om 9:00 starten we, na 9:00 geen deelname meer! Houd je aan de inlevertijd. Geen andere websites/bronnen dan aangegeven. Altijd bij de uitwerking oorspronkelijke bron vermelden

https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/

Bestuderen Documenten op website! Bereid je voor door de website goed te bestuderen, maar neem vooral hierin ook de documenten mee die te vinden zijn op de website in bibliotheek. Een aantal van deze documenten dien je namelijk te gebruiken tijdens het examen!!

https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/

https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/ Commercieel medewerker

https://www. stichtingpraktijkleren https://www.stichtingpraktijkleren.nl/examenopdrachten/gerritsen-solutions/ Gerritsen Solutions is een producent, groothandel en leverancier van opslagmiddelen en bedrijfsinrichting. Gerritsen Solutions verzorgt ook diensten zoals keuringen. Het bedrijf biedt totaaloplossingen aan voor de inrichting van bedrijfsruimtes zoals kantoren, magazijnen, winkels en sportcentra. Gerritsen Solutions onderscheidt zich naast deskundig advies en goede service door snelle levertijden en scherpe prijzen. Doordat de productie van veel producten in eigen beheer is, behoudt Gerritsen Solutions controle over de kwaliteit en levertijd van de producten.