Die vermoë om te herroep, dit wat gehoor of na geluister is.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
”Het grote dierenspel”
Advertisements

V O E R T U I G N V E R K Marga van Bommel.
Presentatie over vogels
dierengeluiden gezegden waar wonen de dieren
Personages Peter Pan Kapitein Haak Tinkelbel De familie Lieveling
door anouar boulahoual
Voorbeelden: 1) Kennelhoest bij de hond … * noem het etiologisch agens
Presentatie over Mechelse Herders
Presentatie over honden
O wacht even ik zie een kaT
Presentatie over : honden
Boerderijdieren geluiden
Voorbereiding post 1 Van wolf tot hond Groep
Welkom op de boerderij hinniken kakelen balken knorren blaten loeien
Door Fleur Nyncke Eemsing
Mondeling Nederlands nieuw het verhaal
De appel valt niet ver van de boom.
Wapens Door de tijd heen.
Klik op de foto om te spelen
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.
m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.
Soundscape Barbara Peters Joris Knol Chantal Brosius Rick Jansen Liselotte van Hasselt.
Zorg ook voor dieren. Woordenschat Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
Wat zegt Roodkapje niet tegen haar grootmoeder? Wat heeft U grote oren Wat heeft U grote ogen Wat heeft U grote handen Wat heeft U een grote mond.
Klas 6B. Ik ben 11jaar. Mijn hobby’s zijn Voetbal en lopen. En ik fiets ook graag. Tot in oktober. Daaaaaaaaagggggg.
De kip met de vreemde kuikens.
Luister naar de zin en het woord.
Vraag Nr. 1 Waar is Pépé ? Antwoord:.
Train your brain.
Johannes 21: 1-17 Nadat Jezus was opgestaan hebben de leerlingen Jezus nog een paar keer gezien. Een keer ging zo. Er waren zeven leerlingen bij elkaar.
Bezoekers gidsen op muziekgebied
Prachtige beelden.
Huisvesting en Hygiëne
Het 24 spel.
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
Groepje: Samy, Ishan, Arik en Harsimran
BEDRYWENDE EN LYDENDE VORM
4.4 Samen Leven 1HV.
GROEP WERK & KO OPERATIEWE LEER
Onderwyser Antjie Krog.
TEGNOLOGIE EN HULPMIDDELS
My STOMPv2I gids Basiese Afrikaanse Sinskonstruksie.
Hoe om jou skryfwerk deur uitbreiding te verbeter
Eksamenlokaal Suzaan Laing.
Saamgestel deur Juffrou Marelize Swanepoel (c) 2018
Die storie van Paulus en sy reise (deel 1).
My Sv1TOMPv2I gids Basiese Afrikaanse sinskonstruksie
Afrikaans Taal Graad 11 en 12.
BARRETT SE TAKSONOMIE VLAK 1: LETTERLIK – Die feite staan eksplisiet of duidelik in die teks. Herken detail, hoofgedagtes, volgorde, vergelykings, oorsaak.
Maniere om met Dowe en Hardhorende persone om te gaan
Leesbegrip.
Kwart-voor-sewe-lelie (7)
KURRIKULUM- EN ASSESSERINGS- BELEIDSVERKLARING
BEDRYWENDE EN LYDENDE VORMS
Algemene Sinode Dagwyding
Bybel Speletjie Nommers in die Bybel.
Ons Wonderlike Skepper
Oorcheck op het mbo 1 Over gehoor en gehoorschade
BYBEL BRAINTEASERS.
Blok 1 week 11 dag 1.
SAMEVOEGING VAN SINNE MET DIE GEBRUIK VAN VOORNAAMWOORDE (PRONOUNS)
Bybel Speletjie Nommers in die Bybel.
LYDENDE EN BEDRYWENDE VORM
25. Ja, Jeremia, jy kan! Jeremia 1.
Wie was Jesus se ma gewees?
Selfdegeslagverhoudings
Haakjes Haakjes wegwerken..
Die enkelvoudige sin S v1 T O M P v2 Google form
Hoe om sintuie in leersituasie te gebruik.
Transcript van de presentatie:

Die vermoë om te herroep, dit wat gehoor of na geluister is. Ouditiewe geheue Die vermoë om te herroep, dit wat gehoor of na geluister is.

Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide. Die onderwyser speel elke geluid en leerder moet die geluide identifiseer. Hond wat blaf. Tjirp van voëltjies.

Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide. Die onderwyser speel elke geluid en leerder moet die geluide identifiseer. Haan wat kraai. Kat wat miaau.

Die leerder moet die geluide apart identifiseer en dan in die korrekte volgorde wat dit gehoor is. Verander die volgorde ‘n paar keer. Die leerder luister na die geluide en kan dan na die prentjies wys in die volgorde waarin hy/sy dit gehoor het.

Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide. Die onderwyser speel elke geluid en leerder moet die geluide identifiseer. ‘n Perd wat runnik. ‘n Uil.

Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide. Die onderwyser speel elke geluid en leerder moet die geluide identifiseer. ‘n Klokkie wat lui. Water wat drup.

Die leerder moet die geluide apart identifiseer en dan in die korrekte volgorde wat dit gehoor is. Verander die volgorde ‘n paar keer. Die leerder luister na die geluide en kan dan na die prentjies wys in die volgorde waarin hy/sy dit gehoor het.

Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide. Die onderwyser speel elke geluid en leerder moet die geluide identifiseer. Bye wat zoem. Hen wat kekkel.

Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide Leerder maak sy oë toe en luister na die geluide. Die onderwyser speel elke geluid en leerder moet die geluide identifiseer. Gooi water in glas/houer. ‘n Skaap wat blêr.

Die leerder moet die geluide apart identifiseer en dan in die korrekte volgorde wat dit gehoor is. Verander die volgorde ‘n paar keer. Die leerder luister na die geluide en kan dan na die prentjies wys in die volgorde waarin hy/sy dit gehoor het.