De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault.

Verwante presentaties


Presentatie over: "'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault."— Transcript van de presentatie:

1 'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault

2 'Créateur D'automobiles' 2 Welkom Wouter Huigen Denise Dupiré

3 'Créateur D'automobiles' 3 Structuur Externe analyse Interne analyse Marketing doelstellingen Marketing doelgroep Marketing strategie Herpositionering Vragen

4 'Créateur D'automobiles' 4 Externe analyse Markt Prijsontwikkeling Rendementsontwikkelingen bij dealerorganisaties Afnemers Concurrenten

5 'Créateur D'automobiles' 5 Interne analyse Eigenschappen:familie auto, kwaliteit, comfort, veiligheid en design Verkopen:Renault: Volkswagen Opel: Peugeot:39.390

6 'Créateur D'automobiles' 6 Marketingdoelstellingen Verbeteren/ontwikkelen reputatie. Harder groeien in 2006 dan de markt (> 2,5 %). Een top twee positie behalen voor meest verkochte merken 2006 (t.o.v 4 de in 2005).

7 'Créateur D'automobiles' 7 Marketingdoelstellingen De totale markt voor het merk vergroten. Dit kan gerealiseerd worden door onderliggende doelstellingen; Terugwinnen van ex-klanten. Nieuwe klanten (doelgroepen) aantrekken.

8 'Créateur D'automobiles' 8 Marketing doelgroep Onderscheid in drie hoofdgroepen. Sportief segment. Gezinssegment Alleenstaanden of stellen zonder kinderen.

9 'Créateur D'automobiles' 9 Marketing strategie Stimuleren dealernetwerk d.m.v. bonussen. Specifiekere reclame-uitingen i.p.v. algemene eigenschappen. Duidelijker toespitsen op één segment bij benadering.

10 'Créateur D'automobiles' 10 Herpositionering

11 'Créateur D'automobiles' 11 Herpositionering

12 'Créateur D'automobiles' 12 Herpositionering

13 'Créateur D'automobiles' 13 Vragen?


Download ppt "'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault."

Verwante presentaties


Ads door Google