De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Employer Branding Rabobank Intermediair Arbeidsmarkt Event 2011 1 Drs. Raşit Görgülü Marketing HR Rabobank Nederland.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Employer Branding Rabobank Intermediair Arbeidsmarkt Event 2011 1 Drs. Raşit Görgülü Marketing HR Rabobank Nederland."— Transcript van de presentatie:

1 Employer Branding Rabobank Intermediair Arbeidsmarkt Event Drs. Raşit Görgülü Marketing HR Rabobank Nederland

2 2 Rabobank Groep 2

3  Rabobank  ABN Amro  ING  Fortis  Geen van allen Bron: Rabobank Reputatie Monitor Reputatie banken geschaad … Reputatie ‘solide’ 3

4  Rabobank  ABN Amro  ING  Fortis  Geen van allen Bron: Rabobank Reputatie Monitor Reputatie banken geschaad… Reputatie ‘betrouwbaar’ 4

5 5 Medewerkers: interne trots (bron: Incompany) Arbeidsmarkt: werkgever (bron: Intermediair) Managers: zakenpartner (bron: Management Team) Klanten: bankloyaliteit (bron: Metrixlab) 5 Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3 … maar vertrouwen in Rabobank Stakeholders

6 6 Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3 Coole merken (bron: Cool Brands) … maar vertrouwen in Rabobank 6

7 7 7

8 Het Rabobank merk 8

9 9 Coöperatieve visie Visie: Samen bereik je meer dan alleen 9

10 10 Coöperatieve opvattingen Verbinden met de samenleving: gemeenschap als aandeelhouder (wij) Verbinden met elkaar: netwerkbank (samen) Verbinden met de toekomst: lange termijn focus (nu en later) Visie: Samen bereik je meer dan alleen Verbinden met de klant: klantbelang voorop (ik) 10

11 11

12 12

13 13 Rabobank gaat verder 13

14 14

15 15 Employer Branding Rabobank 15 Corporate niveau Doelgroep niveau Vacature niveau

16 16 Corporate niveau 16

17 17 Doelgroep niveau 17

18 18 Vacature niveau 18

19 19


Download ppt "Employer Branding Rabobank Intermediair Arbeidsmarkt Event 2011 1 Drs. Raşit Görgülü Marketing HR Rabobank Nederland."

Verwante presentaties


Ads door Google