Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Advertisements

CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
Les 1 - intro I-C1#, datum.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
Welkom bij de 4e workshop over:
Wat is interactieve marketing?
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 10 - We Think I-C1#, datum.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 4 - Pro vs. Am I-C1#, datum.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
Inleiding tot management en organisaties
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
les 12 - tekstplan, wikispaces
Les 18 - Testen I-C1#, datum.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 2 - media I-C1#, datum.
Les 14: Redactionele Vormgeving
Les 4 - UGC & Social Media I-C1F,
MedMec01-2 Les schema per week
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten organisaties mee-veranderen.
Visie & Strategie.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
VORMING MANAGEMENTTEAM. Inhoud vorming managementteam 1. Hoe kan een mantelzorgvriendelijke organisatie er uit zien? 2. Naar een mantelzorgvriendelijk.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Strategie DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Ondernemen moet je doen
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Anders kijken, anders doen
Rob Goossens Het Werkplan.
De Betekeniseconomie in de klas
Les 2: Van productie tot verkoop
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Creatief Denken maar eerst:.
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Direct Uitwerken concept DEM
Creatief Denken maar eerst:.
Les 1: Introductie Marketing
Begeleiden Les 8.
Bedrijfseconomie, Ondernemerschap en Financiële Zelfredzaamheid
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Les 2: Van productie tot verkoop
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum

les 11 Vandaag Het bedrijf Google Organisatie-analyse What would Google do? Opdracht: je eigen ‘Google’

les 11 Doel Je weet wat de kracht van Google is en kunt dit zelf toepassen op een eigen concept.

les 11 Korte herhaling We Think is een alternatieve manier om een bedrijf te organiseren. Gebaseerd op samenwerking en vertrouwen. Verandert de manier van werken, consumeren, innovatie, manier van leidinggeven en het eigendom. Maar ook de manier van marketing en omgaan met klanten. Veel bedrijven kunnen of durven een dergelijke verandering niet aan.

les 11 Google Een van de weinige bedrijven die gebruik maakt van de nieuwe mogelijkheden van samenwerking. Handelt via de We Think gedachte.

les 11 Analyse Google 1. Wat is de geschiedenis? 2. Wat is de missie? (Waar staan ze voor, wat vinden ze belangrijk?) 3. Hoe gaan ze om met personeel? 4. Hoe ziet de structuur van de organisatie er uit? 5. Teken de structuur uit (volgens jullie) in een schema. Is deze plat of toch hierarchisch? 6. Hoe maken ze gebruik van de We Think gedachte?

les 11 WWGD - Jarvis

les 11 Concreet

les 11 Jouw ‘Google’ Verzin in groepjes van personen een ‘eigen’ bedrijf dat volgens ‘de Google manier’ werkt. Naam en beschrijving Wat is het product en/of de dienst? Hoe en waarin ga je de massa betrekken? Hoe ga je met je vaste werknemers om? Wat wordt de structuur van de organisatie? Hoe en waar ga je je dienst/product in de markt zetten?

les 11 Jouw ‘Google’ Presenteer in 5 minuten jullie nieuwe bedrijf Maak duidelijk: hoe de organisatie in elkaar zit op welke manier gebruik wordt gemaakt van de wisdom of crowds: co-creatie, crowdsourcing, we think op welk level in de organisatie zit dat waarom zal het bedrijf succesvol zijn? (in welke behoefte ondersteunt het ons)

les 11 Of opmerkingen? Vragen?

les 11 Doelen behaald Je weet wat de kracht van Google is en kunt dit zelf toepassen op een eigen concept.

les 11 Huiswerk ‣ Gebruik de (gemaakte) stof van vandaag als input voor discussieopdracht 4. Afmelden? Mail Of bericht