Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Visitatiecommissie Waterketen
Advertisements

Het schoolondersteuningsprofiel en ondersteuningsplan als basis voor inhoudelijke samenwerking Eelco Dam Algemene Vereniging Schoolleiders 26 november.
Transitie Jeugdzorg Informele raadsbijeenkomst, maandag 10 maart 2014
Prestatie-indicatoren voor de opvangsector
Methodisch begeleiden
Huizen van de Wijk Winterconferentie Daniëlle Wijbrans 7 december 2011.
Stappenplan Promotie (citymarketing) Veenendaal
Inrichting Sociaal Domein Drechterland
ICHOP pilotproject 10 december subsidienetwerk. ICHOP Naar analogie IDOP Integraal Cultuur Historisch Ontwikkelings Programma.
 Pilot Handelingsgericht Arrangeren  Koppeling Ondersteuningsvragen en inzet AB  School Ondersteunings Profiel  Taken en Functies  Lijsten Personele.
Nova Vitaal Gezonde school…… Rosa Wassink Arbo coördinator
Regionale bijeenkomst Werken naar Vermogen Bijeenkomst Noord- Brabant, Gemeentehuis Oisterwijk Mathilde van de Ven.
1 Weesfietsenteam Fietsberaad 5 november Wat? Opdrachtgevers: V&W en de NS Doel: Samenwerken met gemeenten om weesfietsen structureel te verwijderen.
Stand van zaken Project WAK
Onderwerpen Jaarverslag 2011 / Plan van Aanpak 2012/2013
Projectleidersplatform en Themamiddag Plan van aanpak
Gezondheid! Hoe dan? Hans Krosse, sept 2008
Pilot: Blijvend bekwamen: werken aan eigen professie
Decentralisaties oftewel: de transformatie van het sociale domein
Niets nieuws onder de zon
Gemeente Nijmegen Informatiebijeenkomst Hervorming gesubsidieerde arbeid 13 januari 2011 Mark van der Velden projectleider.
een nieuwe LEADER periode
CAF in het woonzorgcentrum De Groene Linde
Van zorgen voor naar zorgen dat
Begincolloqium Bart Brink Bedrijfsprocessimulatie van inrichtings- en organisatie-concepten voor kantoren 7 April 2004 ID
REISBEURZEN 2007 studenten reizen naar het Zuiden VLIR-UOS / K.U.Leuven.
Aanvraag transformatie- en innovatieplannen SW-bedrijf
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Eenheid in bedrijfsprocessen binnen het sociaal domein
Internationale stadsmarketing Briefing stakeholdermanagement 25/11/2013.
Picasso Lyceum 23 september 2015 MAVO naar………..MBO.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk
ONTWERPEN Tuin of grootgroen op AOC N32 - N42 - Gr Lyceum -Twello.
BBM workshop Educatie & Jeugdbeleid 20 april 2015 Tilburg.
ONTWERPEN Tuin of grootgroen op AOC N32 - N42 - Gr Lyceum -Twello.
Infosessie Oproep Versterkt Streekbeleid 354. Versterkt streekbeleid Inhoud en doelstelling.
Uitgeversgroep en Maatwerk Jeroen van Esch Docent - Uitgever Welkom!
Informatie Stand van Zaken 3 decentralisaties Commissie CSWO
Samen leven, zorg voor elkaar. Waar gaat het over? Met de decentralisaties worden gemeenten verantwoordelijk voor de zorg voor en het welzijn van hun.
Vrijwilligersbeleid & Mantelzorg voorlichtingsavond 19 september 2007 Hans Hoes.
Decentralisatie AWBZ Gemeentelijke aanpak. College Zorg en Welzijn (CZW) Bestuurlijk overlegplatform Zeeuwse gemeenten (13) en Provincie (sinds 2005)
Sociaal Domein Kop van Noord Holland Samenwerking tussen gemeenten Texel, Den Helder, Schagen en Hollands Kroon.
Workshop Fondsenwerving. Programma : Gerda Wessels: Subsidievormen CultuurSchakel 19.45Michel Nivard/Corien Bosch: - Wat is Fonds 1818? - Waar moet.
Transitie oprichten beheerstichting Sport Alblasserdam Han de Krijger Tonia Ruybroek 9 oktober 2012.
Transitie oprichten beheerstichting Sport Alblasserdam Projectleider Tonia Ruybroek 09 april 2013.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Banakkers. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Grauwe Polder. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
En nu doorpakken… Yao-Hua Tan Voorzitter Breed-expertoverleg RGS.
Wist u dat? ons cluster al jaren meer formatie krijgt dan waar we recht op hebben (1 : 25)… de krimp al een paar jaar gaande is… we ieder jaar maanden.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Centrum-West. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Centrum. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Bedrijfsadministratie met ERP Het vervolg Landelijke docentendag Dynamics.
Lokale invulling betrokkenheid raad bij decentralisaties Datum 4 april 2013.
Externe validering; de handschoen opgepakt
Integratie IVH en JAT.
Meervoudig verantwoorden: een proeftuin voor effectmeting en kostentoedeling Edwin van der Zalm 10 oktober 2017.
Plannen en optimaliseren
Extra instroom impuls via scholing
Les 5: Het marketingplan
Omgevingswet en omgevingsvisie
Ontwerp Wmo beleidsplan
MaaS pilot: verduurzamen zakelijk reizen gemeente Eindhoven
Blik op de toekomst.
Bibliotheek, ouderen en sociaal domein Rotterdam, 26 april 2018
Duurzaamheidsplan 26 december 2018 Algemene Commissie 17 mei 2016
De Fietsersbond op weg naar 2015
Opvolging Rondetafel kinderarmoede
Leiderschapsontwikkeling
Uitgeversgroep en Maatwerk
Eerste ervaringen met zorgkaart / plan van aanpak
Transcript van de presentatie:

Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing 2-1-2019 Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing Plan van Aanpak

Actiegroep 1 Positionering en Marketing Opdracht Vaststellen van de positionering van openbare bibliotheken Positionering vertalen naar bewijsvoering Plan opstellen voor landelijke marketingactiviteiten Effectueren marketingplan Route 2020 Positionering en Marketing 2-1-2019

Actiegroep 1 Positionering en Marketing Organisatie Gedelegeerd opdrachtgever/voorzitter: Frans Bergfeld Programmaleider: Coen van Hoogdalem Groepsleden: Wouter van Heiningen, Hans Hilbers, Hans Broer, Elisabeth Duijser, Ellen van Geene, vacature Ondersteuning: VOB De opdrachtgever rapporteert aan directeur VOB. Route 2020 Positionering en Marketing 2-1-2019

Actiegroep 1 Positionering en Marketing Vertrekpunt Het vertrekpunt vormt het thema “de bibliotheek als partner in persoonlijke ontwikkeling van burgers.” Vanuit dat thema wordt de verbinding met het sociaal domein gelegd. Die verbinding moet vooral lokaal gelegd worden, waarbij accentverschillen mogelijk zijn. De Actiegroep ziet voor zichzelf daarin slechts een beperkte rol weggelegd. Route 2020 Positionering en Marketing 2-1-2019

Actiegroep 1 Positionering en Marketing Stappenplan Stap 1. Ontwikkelen Positionering en Positioneringsstatement Stap 2. Bewijsvoering belofte vaststellen Stap 3. Opstellen Briefing Stap 4. Pitch reclamebureau Stap 5. Ontwikkelen landelijke marketingactiviteiten Stap 6. Uitvoeren landelijke marketingactiviteiten Stap 7. Zichtbaar maken van pilots en proeftuinen Stap 8. Partners zoeken Stap 9. Eerste evaluatie en bijsturing Route 2020 Positionering en Marketing 2-1-2019

Actiegroep 1 Positionering en Marketing Planning Stap 1 en 2 nov 2015 – febr. 2016 Stap 3 febr. 2016 Stap 4 maart 2016 – april 2016 Stap 5 mei 2016 – aug. 2016 Stap 6 vanaf sept. 2016 Stap 7 nader in te vullen Stap 8 augustus 2016 – december 2016 Stap 9 november 2016 Route 2020 Positionering en Marketing 2-1-2019

Actiegroep 1 Positionering en Marketing 2-1-2019 Actiegroep 1 Positionering en Marketing Budget Op basis van het projectplan wordt een begroting opgesteld bestaande uit: Stap 1 en 2 kosten externe begeleiding Stap 3 en 4 kosten externe begeleiding Stap 5 kosten ontwikkeling concept reclamebureau Stap 6 kosten landelijke positioneringscampagne Stap 7 kosten POI’s Totaal . Route 2020 Positionering en Marketing 2-1-2019