CASE 1 // Marketing & Sales en Event

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studenttevredenheid en accreditatie
Advertisements

School Coach Student Docent/ Professional Lerende Persoon.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Jong Ondernemen Een manier van leren !.
Inwerktraject operator/docent Skills & Simulatie Lab
A2 - Alliantie Een alliantie aangaan, wat betekent dat in de praktijk? ‘Een grote cultuuromslag’, antwoordt Ton Swanenberg (DI), alliantiemanager van A2.
Pedagogisch Sociaal Werk Stichting Midden-Limburg
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Frank en Raymond / Het Nieuwe Lyceum
Art work stijl van de art –Eerste versie art –Tweede versie art –Derde versie art –Vierde versie art.
SAMENWERKING FOCUS - FONTYS
Begeleiding startende leraren
PeerWise samen meerkeuzevragen maken & beantwoorden
Utrecht, 11 juni
Leergemeenschappen in de klas: een reflexieve start (workshop)
“In zelfsturende teams samenwerken met vrijwilligers”
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
moderniseren van het curriculum.
HvA – School voor interactie HvA IAM Projectmanagement 9 Februari 2009 Projectmanagement is in het kort: Vooruitkijken tot het eind vh project Mensen en.
English for Human Resources
Lerarenopleiding GezondheidsZorg en Welzijn
Meer ll’n kiezen voor het werken in de techniek in friesland
Samenwerken.
Heeft de Geefwet effect op fondsenwerving door culturele instellingen ? Onze eerste assumpties 25/09/2014 Saskia Franssen
Hogeschool Rotterdam Communication & Multimedia Design ABV Mondeling Presenteren / jaar 1 lente ABV zomer Samenwerken Les 3: Teamspirit / Teambelang /
Professional PhD Program Symposium Grensoverschrijdende talentontwikkeling 28 mei 2015 Judith van Dongen - van den Broek.
Denken over veranderen in vijf kleuren Dr. Léon de Caluwé
Scripting 4 designers aftrap theo arthur bennis
Ouderavond havo 4/vwo Sociale media  jong geleerd, oud gedaan? jong geleerd, oud gedaan?
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
Coaching week Rotterdam Academy.
Peer review voor docenten: (hoe) werkt dat?
PRAKTIJKERVARING EN REFLECTIE HAFIDA EL GHARBAOUI KAMER L
ISO - Jaarcongres Vereniging Hogescholen, 17 april 2014 Dichtbij de student Lectoraten in het hbo april 2014.
ETwinning Belgium Flemish Community EPOS 2013 EPOS 2016.
VSV Ouderbetrokkenheid Commerciële beroepen & Juridische beroepen Francien Baltussen Marcel Verstraeten 10 december 2015 Niet alle verzuimers vallen uit.
Jaarplan 2016 Hogeschool VHL Vastgesteld door het College van Bestuur van Hogeschool VHL op 2 juli 2015.
Socrative 1 Wat is Socrative? 2 Ervaren van de tool als student 3 Maken van een quiz: stappenplan 4 Bruikbaarheid 5 Reflectie bij assessment 6 Kader UDL.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Werken met de koppelkaart pendelen tussen theorie en praktijk Astrid Wijnands Hannah Wielenga 21 april 2016.
KRIJG ENERGIE VAN STUDENTEN. COÖPERATIE DOMMELSTROOM WATERKRACHTCENTRALE IN DE DOMMEL BIJ SINT-MICHIELSGESTEL 250 MILJARD LITER WATER / KWH PER.
DUURZAAM ONDERNEMEN in het bedrijfsleven Een gezond, winstgevend en succesvol bedrijf door duurzaam ondernemen (SPRINT) MARKETING EN COMMUNICATIE.
Communicatie. Lesinhoud Doel van de les Terugblik Stof over vergaderen Vragen.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Begeleiding bij Werkplekleren
Training voor gevorderde werkplekbegeleiders
Kennis omzetten in resultaat
TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les.
Academics For Companies Leuven
Blended Learning en Keuzedelen: Een perfecte combinatie
Student-centered learning Student-centered learning is het proces waar bij studenten makkelijk kunnen leren plannen, tactieken toepassen om het studeren.
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Plantenteelt 1e vakdag Verzorgen gewas 2
Plantenteelt 2e vakdag Verzorgen gewas
Studie vaardigheden Thema 2 : Plannen.
Ouders en school samen Maart 2016
Presentatie proces economie competentiegericht leren
Agressie op de werkvloer
E-learning E-health & Domotica
Vergelijkingen oplossen
Plantenteelt 6e vakdag Verzorgen gewas
HR & employee growth.
Jolanda Rijnders en Janske Castelijns
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
Transparantie over Toegang master
Zomerschool TCC 2019.
Instructeursopleiding 2019 Tiel/Oss
Transcript van de presentatie:

CASE 1 // Marketing & Sales en Event EVENTURE CASE 1 // Marketing & Sales en Event LEARNINGS Onderwerp van de les

EVENTURE; een impressie ONDERZOEK CASE 1

BEST PRACTICES Echtheidsgehalte; goede indruk werkveld event. Contact met werkveld – netwerk – relaties. Samenwerking skills  resultaatgericht. Studenten hebben veel geleerd (impact media, onhandige afspraken met leveranciers etc). Toepasbaarheid ‘vakken’. Flexibele planning – inspelen op situatie/behoefte student. Docenten en gastcolleges. Efficiëntie hoorcolleges. Balans plenair / intensieve groepsbegeleiding. Samen lesgeven, 1 team 1 taak. Toffe events! Toffe aftermovies! Toffe vibe! ONDERZOEK CASE 1

LEERPUNTEN Een event in 6 weken neerzetten is een uitdaging. Ambities studenten. Duidelijker over beoordeling. Nadenken over tijdwinst – vliegende start (weblectures, hulpdocumenten). in 6 weken Balans brengen in theorie en praktijk is moeilijk. Nadenken over alternatieve lesmethodes. Nadenken over hoeveelheid theorie. Nadenken: praktijkgerichte case als start IEMES?6 weken “We worden in het diepe gegooid.” Nog helderdere communicatie naar studenten. Groepsbegeleiding door vaste docent in stand houden. 6 weken “Zo hard aan het event gewerkt, wordt het niet beoordeeld.” Nog helderdere communicatie naar studenten. Fouten maken mag. Focus op reflectie. 6 weken ONDERZOEK CASE 1

LEERPUNTEN De Hall of Fame is behalve koud ook onverzichtelijk en vies. HOCC is uitstekende plek (voor 120 studenten wellicht krap). Andere locaties overwegen.weken Bij het tentamen hebben we steken laten vallen. Case 2: toetscommissie advies. Meer aandacht voor vierogen principe. Versnipperde werktijd werkt niet. Slow start groepswerk. Grote aaneengesloten werkblokken. Beter eerste paar weken meer hc’s en later meer wc’s. wc: bepaalde stof meer sturen, teacher training. weken ONDERZOEK CASE 1