CASE 1 // Marketing & Sales en Event EVENTURE CASE 1 // Marketing & Sales en Event LEARNINGS Onderwerp van de les
EVENTURE; een impressie ONDERZOEK CASE 1
BEST PRACTICES Echtheidsgehalte; goede indruk werkveld event. Contact met werkveld – netwerk – relaties. Samenwerking skills resultaatgericht. Studenten hebben veel geleerd (impact media, onhandige afspraken met leveranciers etc). Toepasbaarheid ‘vakken’. Flexibele planning – inspelen op situatie/behoefte student. Docenten en gastcolleges. Efficiëntie hoorcolleges. Balans plenair / intensieve groepsbegeleiding. Samen lesgeven, 1 team 1 taak. Toffe events! Toffe aftermovies! Toffe vibe! ONDERZOEK CASE 1
LEERPUNTEN Een event in 6 weken neerzetten is een uitdaging. Ambities studenten. Duidelijker over beoordeling. Nadenken over tijdwinst – vliegende start (weblectures, hulpdocumenten). in 6 weken Balans brengen in theorie en praktijk is moeilijk. Nadenken over alternatieve lesmethodes. Nadenken over hoeveelheid theorie. Nadenken: praktijkgerichte case als start IEMES?6 weken “We worden in het diepe gegooid.” Nog helderdere communicatie naar studenten. Groepsbegeleiding door vaste docent in stand houden. 6 weken “Zo hard aan het event gewerkt, wordt het niet beoordeeld.” Nog helderdere communicatie naar studenten. Fouten maken mag. Focus op reflectie. 6 weken ONDERZOEK CASE 1
LEERPUNTEN De Hall of Fame is behalve koud ook onverzichtelijk en vies. HOCC is uitstekende plek (voor 120 studenten wellicht krap). Andere locaties overwegen.weken Bij het tentamen hebben we steken laten vallen. Case 2: toetscommissie advies. Meer aandacht voor vierogen principe. Versnipperde werktijd werkt niet. Slow start groepswerk. Grote aaneengesloten werkblokken. Beter eerste paar weken meer hc’s en later meer wc’s. wc: bepaalde stof meer sturen, teacher training. weken ONDERZOEK CASE 1