Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Leerlingenenquête •91% van de uitgedeelde enquêtes zijn terug binnengekomen. •Het 1 ste leerjaar heeft niet deelgenomen aan de enquête.
“IK KRIJG HET NIET UIT MIJN HOOFD”
KMPO enquête
Uitslag VERON / VRZA afdeling ‘t Gooi enquête januari 2012 Bestuur van VERON en VRZA afdeling ‘t Gooi presenteren de uitslag van de enquête welke gehouden.
functiebeschrijving de rol van de in het loopbaanbeleid
KBS Petrus en Paulus.  104 (van 324)  Ouders zijn gezien hun rapportcijfer gemiddeld genomen iets minder tevreden dan andere ouders  7,4 tegenover.
De historie & de toekomst
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
Samen opvoeden; ouders en pedagogisch medewerkers
Voorstellen.
Marc Van Gils – Marc Mathyssen
Feedback de sleutel tot teamontwikkeling
We willen allemaal een rustige fijne tijd op school…
Vmbo Helicon Eindhoven
Welkom - Determinatie klas 1 29 januari 2014.
Welkom - Determinatie klas 1 29 januari 2013.
Enquete BS Noorderbreedte
Titel: Groeiproces de Ceder.
Een veilige school Niet voor 8.30 uur en uur op school. Dan is er geen toezicht.
Waarom zou je geloven? Dáárom, juicht mijn ziel
Uitslag Ouder Tevredenheids Onderzoek 2010 Basisschool Los Hoes Haaksbergen.
Groot ICT-project Visie Daniëlle de Winter.
Moppen over jantje! Jantje is op school. De meester: "Wie zichzelf dom vindt gaat staan". Iedereen blijft zitten. Opeens gaat Jantje staan. De meester:
Welkom - Determinatie klas 1 29 januari 2014.
29 januari 2013 Welkom. Programma 1.Tijdpad keuze havo/vwo/vmbo 2.Overgangsnormen 3.Verschil Havo/vwo en vervolgmogelijkheden 4.Hoe begeleid ik mijn kind?
De Zeester Informatieavond - Ouderpanel 12 maart
Inclusief Hoger Onderwijs: het perspectief van docenten. Een kwalitatieve bevraging. Nathalie Heurckmans Steunpunt Inclusief Hoger Onderwijs (SIHO) Leen.
Welkom op onze thema-avond
Ouderavond Kindcentrum De Schutsluis 7 februari 2012.
Ouderavond 3 mavo 16 september Programma - Informatie over dit schooljaar - Uw reactie op een aantal stellingen - Afsluiting.
Ouderavond 2012 Ouderavond 2012 Welkom Welkom. Doel van de avond Doel van de avond Nader kennis maken met elkaar. Nader kennis maken met elkaar. Reilen.
1. 2 Andere Tijden Vijf-gelijke-schooldagen-model. Agenda voor vanavond: Uitleg van het doel van deze avond. Wat zijn de schooltijden? Hoe ziet een dag.
ENQUETE ORA.
Oudervragenlijst 2006 Doel van deze avond – Meedelen van de resultaten van de oudervragenlijst 2006 – Discussie rondom de thema’s (suggesties aandragen)
Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG)
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Kanjertraining..
Aanpassing gesprekscyclus donderdagoverleg 2 oktober 2014.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
DE MENING VAN OUDERS OVER DE SCHOOLAANPAK VAN PESTEN
Pesten Nee, dat doen wij niet..
Denise Goessens-Nix, ketencoördinator CVA keten Parkstad Utrecht, 7 oktober 2015.
Het coachende functioneringsgesprek
1BvPO Bureau voor praktijkgericht onderzoek, Groningen 1 Ouderpeiling (OTP) BS De Utskoat te Witmarsum Resultaten van de oudertevredenheidpeiling 2014/2015.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Eva Verstraete Studiedag “Ouders over het secundair onderwijs” 20/11/2015.
Presentatie schooltijden oudergeledingen 23 november 2015Presentatie schooltijden oudergeledingen 1.
:53 RIVIO-TI1 STUDENT TEVREDENHEIDSONDERZOEK TI VraagAlternatiefRespondenten Je studeert bij het clusterRivio460.
INTERVIEW. Hallo, Ik ben juf Isabelle. Ik geef les in het 1 ste leerjaar van de Sint-Stevensschool.
TRANSACTIONELE ANALYSE Kwaliteit van de hulpverleningsrelatie.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Personeelsleden / onderhoudsmedewerkers / … School … Datum …
Enquête 2016 Ingevuld door 74 personen (van 89) Bassen 17 Alten 15 Mezzo 21 Sopranen 21.
De drie V’s Visie  De ontwikkeling van ieder kind afzonderlijk staat centraal. De leerling is eigenaar van zijn of haar eigen leren en kan zich in eigen.
Psychosociale behoeftepeiling versus aanbod van zorg aan adoptief-pleegkinderen met FAS(D) Margreet Wolthuis, student toegepaste psychologie.
De zorgzame leraar Schijndel 1 oktober Doel van deze workshop Onderzoek..... Wat maakt een leraar zorgzaam?
Kindcentrum [naam] Voor ieder kind van 0 tot 13 jaar!
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014 De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het.
HPO-dag d.d Drs G.C. Geurtsen, Bureaumanager P&O van Dichterbij Ter gelegenheid van de Hoofden P&O-dag van VGN d.d. 30 september 2009.
Minder kinderen, minder scholen? Bijeenkomst gemeente Sluis dinsdag 28 juni 2011.
toekomst basisonderwijs Vriescheloo
Oudertevredenheidsonderzoek:
Tevredenheidsonderzoek 2017
Informatieavond 15 november 2017
Persoonlijk Leiderschap
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
Kwaliteits- onderzoek
Transcript van de presentatie:

Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016

De stelling was: In hoeverre gaat uw kind met plezier naar school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe veilig voelt uw kind zich op school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe tevreden bent u over de opvoedkundige aanpak van de school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe tevreden bent u over uw contact met de medewerkers van de school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe tevreden bent u over wat uw kind leert op school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: In hoeverre sluit wat uw kind leert aan bij zijn of haar niveau? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Vindt u dat uw kind voldoende wordt uitgedaagd om zich maximaal te ontwikkelen? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe tevreden bent u over de vakbekwaamheid van de leerkrachten? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe tevreden bent u over de informatie die u krijgt over wat er op school gebeurt? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Hoe tevreden bent u over de informatie die u krijgt over uw kind? Bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Welk rapportcijfer geeft u de school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Als ouder voel ik mij gehoord. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: De school komt afspraken na. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Klachten worden serieus genomen. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Indien nodig kan ik bij de leidinggevende terecht. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Ik ben tevreden over de manier waarop de school omgaat met ongewenst gedrag. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde

De stelling was: Ik vind het prettig om wekelijks geïnformeerd te worden d.m.v. de nieuwsbrief. Schoolspecifieke vraag, geen stedelijk gemiddelde

De stelling was: De informatie van de nieuwsbrief gaat nu over onderwijs; deze nieuwsbrief moet worden uitgebreid met informatie over opvang van 0-4, TSO en BSO. Schoolspecifieke vraag, geen stedelijk gemiddelde

De stelling was: De overgang van opvang 0-4 naar groep 1/2 is voor mijn kind goed verlopen. Schoolspecifieke vraag, geen stedelijk gemiddelde

De stelling was: Ik ben tevreden over de ontwikkeling van DAVinci / toepassing 21 eeuwse vaardigheden. Schoolspecifieke vraag, geen stedelijk gemiddelde

De stelling was: Ik ben tevreden over de ontwikkeling PROvaardig / toepassing 21 eeuwse vaardigheden. Schoolspecifieke vraag, geen stedelijk gemiddelde

De stelling was: Ik herken de kernwaarden Ambitieus, Veiligheid, Saamhorigheid, Respect en Betrokkenheid in het handelen van de teamleden. Schoolspecifieke vraag, geen stedelijk gemiddelde

Conclusie EC ‘t Sparrenbos scoort erg gemiddeld bij de eerste 10 stellingen. Kleine afwijkingen naar beneden of naar boven komen regelmatig voor, maar we blijven altijd binnen de marge van het gemiddelde scoren. Bij deze stellingen willen wij niet gemiddeld scoren maar bovengemiddeld. Dit wordt dus onze uitdaging en zijn belangrijke aandachtspunten voor de komende twee jaar. Wij gebruiken deze uitkomsten als input voor het jaarplan en voor de tussenevaluaties van het kindcentrumplan Voor het schoolbestuur van Signum kunnen de verschillende uitkomsten gebruikt worden om het stedelijk beleid bij te stellen.