De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Multichannel Management Visie Werkpleinen Werkgroep Multichanneling 1 Werkconferentie G4-Werkbedrijf-G27.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Multichannel Management Visie Werkpleinen Werkgroep Multichanneling 1 Werkconferentie G4-Werkbedrijf-G27."— Transcript van de presentatie:

1 Multichannel Management Visie Werkpleinen Werkgroep Multichanneling 1 Werkconferentie G4-Werkbedrijf-G27

2 Multichanneling: niets bijzonders

3 Bespreekpunten Multi Channnel Management Visie Werkpleinen Doelstelling 2015 Plateauplan Implementatie Vragen? 3

4 MCM Visie Werkpleinen 4 De klant ervaart de Werk & Inkomendienstverlening als één logisch geheel! Extern gericht Intern gericht

5 5 De klant ervaart de dienstverlening als één logisch geheel! De klant ervaart de dienstverlening als één logisch geheel! Hoe organiseren we dit? Een plateaubenadering met drie niveaus

6 Plateaumodel MCM 6 Ervaart via de kanalen geïntegreerde Info&Advies Ervaart via de kanalen geïntegreerde Klantprocessen. Dienstverlening obv nieuwe concepten die op de Werkpleinen, via Telefonie en Internet zijn geïmplementeerd Ervaart de dienstverlening als een logisch geheel. Dienstverlening is over de kanalen geïntegreerd. Sluit naadloos aan op de backoffice van de organisaties. Medewerkers werken geïntegreerd. 1 telefoonnummer voor klanten. Eensluidende toegang tot virtueel Werkplein. Klant Organisatie

7 Plateaumodel MCM en Antwoord© 7

8 Implementatie plateau I Werkpleinen: stap voor stap Randvoorwaardelijke faciliteiten 8

9 Werkpleinen Zeven stappenmodel 1.MCM wordt gedeelde ambitie MT Werkplein 2.Foto maken 3.Projectplan en mandaat incl. Telefonie visie Internet visie 4.De routetoets 5.Het reisplan 6.Uitvoeren van het plan (implementeren) 7.Evaluatie 9

10 Randvoorwaardelijk (1) Resultaten Werkgroepen in samenhang met MCM brengen Keuze model Telefonie voor de Werkpleinen –Binnen het Werkplein –Uitbesteed aan de gemeente en/of –Uitbesteed aan UWV Keuze model Internet –Gemeente UWV en Werkbedrijf behouden eigen Website –Aanvullend een uniform virtueel Werkplein ontwikkelen –Wordt dit onderdeel van deze websites –Werkpleinen behouden vrijheid websites te ontwikkelen 10

11 Randvoorwaardelijk (2) Contentsysteem Informatie en Advies (Multichannel inzetbaar) Werkplein ICT systemen ontsluitbaar voor KCC-functie MCM Management Informatie Handleidingen, Workshops, cultuursessies etc. 11

12 Vragen? Of een filmpje 12

13 MCM vs projectgroepen 13

14 Apeldoorn 14

15 Voorbeeld Internet 15

16 Voorbeeld E-intake WW MeldenRegistratieActieplanAfnemen diensten E-intake Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Advies- gesprek Afspraak maken Afspraak maken


Download ppt "Multichannel Management Visie Werkpleinen Werkgroep Multichanneling 1 Werkconferentie G4-Werkbedrijf-G27."

Verwante presentaties


Ads door Google