De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE.

Verwante presentaties


Presentatie over: "ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE."— Transcript van de presentatie:

1 ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE

2 ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY MEET STERKTE VAN RELATIE TUSSEN CONSUMENT EN “ZIJN” MERK BELANG : COMPONENT VAN MERKSTERKTE ? LITT : FOURNIER EN TOEPASSINGEN GEVRAAGD : PAS TOE, PAS AAN, INTEGREER IN CBBE

3 ONDERWERPEN P. FRANCOIS CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY CBBE = MERKSTERKTEMETING GEBASEERD OP INTERVIEWGEGEVENS GEVRAAGD : WAT ZIJN DE ELEMENTEN VAN CBBE ? WAT ZIJN DE ANTECEDENTEN VAN CBBE ? TOEPASSING VAN STRUCTURAL EQUATION MODELLING SAMENWERKING MET MASTER TEW UW BIJDRAGE : SEM EN PLS

4 ONDERWERPEN P. FRANCOIS INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE 84 LANDEN, 20 PRODUCTCAT Y = CONSUMPTIEVOLUME/LAND X’S = CULTUUR VAN HET LAND EN ANDERE EIGENSCHAPPEN GEVRAAGD : REGRESSIE-ANALYSE TOEPASSEN OP DE 20 CAT ZIJN ER VERBANDEN TUSSEN DE RESULTATEN PER CATEGORIE ? TECHNISCH ASPECT : INVLOED VAN IMPUTATIEPROCEDURE, MULTICOLLINEARITEIT


Download ppt "ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE."

Verwante presentaties


Ads door Google