Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNele Michiels Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE
2
ONDERWERPEN P. FRANCOIS BRAND RELATIONSHIP QUALITY MEET STERKTE VAN RELATIE TUSSEN CONSUMENT EN “ZIJN” MERK BELANG : COMPONENT VAN MERKSTERKTE ? LITT : FOURNIER EN TOEPASSINGEN GEVRAAGD : PAS TOE, PAS AAN, INTEGREER IN CBBE
3
ONDERWERPEN P. FRANCOIS CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY CBBE = MERKSTERKTEMETING GEBASEERD OP INTERVIEWGEGEVENS GEVRAAGD : WAT ZIJN DE ELEMENTEN VAN CBBE ? WAT ZIJN DE ANTECEDENTEN VAN CBBE ? TOEPASSING VAN STRUCTURAL EQUATION MODELLING SAMENWERKING MET MASTER TEW UW BIJDRAGE : SEM EN PLS
4
ONDERWERPEN P. FRANCOIS INVLOED VAN CULTUUR OP CONSUMPTIE 84 LANDEN, 20 PRODUCTCAT Y = CONSUMPTIEVOLUME/LAND X’S = CULTUUR VAN HET LAND EN ANDERE EIGENSCHAPPEN GEVRAAGD : REGRESSIE-ANALYSE TOEPASSEN OP DE 20 CAT ZIJN ER VERBANDEN TUSSEN DE RESULTATEN PER CATEGORIE ? TECHNISCH ASPECT : INVLOED VAN IMPUTATIEPROCEDURE, MULTICOLLINEARITEIT
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.