De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Ondersteuningsplannen. Kenmerken ondersteuningsplan Komt tot stand in dialoog Is persoonlijk Kent een belangrijke rol toe aan regie cliënt Geeft wensen,

Verwante presentaties


Presentatie over: "Ondersteuningsplannen. Kenmerken ondersteuningsplan Komt tot stand in dialoog Is persoonlijk Kent een belangrijke rol toe aan regie cliënt Geeft wensen,"— Transcript van de presentatie:

1 Ondersteuningsplannen

2 Kenmerken ondersteuningsplan Komt tot stand in dialoog Is persoonlijk Kent een belangrijke rol toe aan regie cliënt Geeft wensen, doelen en afspraken weer Is gericht op bevorderen kwaliteit van bestaan Is toekomstgericht

3 Bevordert inclusie, participatie en zeggenschap Is begrijpelijk en toegankelijk voor cliënt en organisatie Is overzichtelijk Is bruikbaar voor verschillende betrokkenen Houdt rekening met hulpbronnen in het netwerk Afspraken worden gebaseerd op beeldvorming en ondersteuningsbehoeften

4 Is flexibel Is doelgericht, methodisch en heeft een cyclisch karakter Is integraal en kan alle domeinen van het leven bestrijken. Maakt gebruik van de aan de cliënt toegekende ZZP-middelen

5 Functies ondersteuningsplan Basis voor persoonsgericht werken Basis voor methodisch en professioneel werken Basis voor kwaliteitsverantwoording


Download ppt "Ondersteuningsplannen. Kenmerken ondersteuningsplan Komt tot stand in dialoog Is persoonlijk Kent een belangrijke rol toe aan regie cliënt Geeft wensen,"

Verwante presentaties


Ads door Google