De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inwerktraject operator/docent Skills & Simulatie Lab

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inwerktraject operator/docent Skills & Simulatie Lab"— Transcript van de presentatie:

1 Inwerktraject operator/docent Skills & Simulatie Lab
Charlotte Lommen OOELO, vervolg opdracht 1.1,

2 Overzicht Doelstellingen van het inwerktraject
Stroomdiagram inwerktraject Uitwerking verschillende onderdelen

3 Doelstellingen inwerktraject
De nieuwe medewerker …: …weet zijn/haar plek in de organisatie en binnen het Skills & Simulatie Lab (S&S Lab) …voelt zich thuis en veilig binnen de afdeling …heeft een goed idee van de taken en verantwoordelijkheden in het werk en zijn/haar eigen wensen … heeft eerste kennis en ervaring opgedaan om een goede start te kunnen maken Verder wordt in het inwerktraject een goede combinatie gevormd van de verschillende leerstijlen op basis van het whole brain thinking model en breinleren

4 Stroomdiagram inwerktraject
Welkom De organisatie (EL) Mindmap + doelstellingen (EL) Fantomen en patiënt simulatoren (EL) Simulatietrainingen TTT of Technical Training Simulatie scenario’s besturen (EL) Evaluatie

5 Welkom Voorstellen aan collega’s Rondleiding Skills & Simulatie Lab
Breinleren/Whole brain thinking: Goede innerlijke toestand C: persoonlijk contact Voorstellen aan collega’s Rondleiding Skills & Simulatie Lab Koppelen aan collega-operator (maatje)

6 De organisatie E-learning module over:
Breinleren/Whole brain thinking: Innerlijke toestand D: overzicht E-learning module over: De setting van het S&S lab binnen het UMC St Radboud De opbouw van de organisatie van het S&S lab Organogram UMC St Radboud, klik voor de link

7 Mindmap + doelstellingen
Breinleren/Whole brain thinking: Maak leren uitkomstgericht A: duidelijke doelstellingen B: mind-mapping/ keuze lerende Met leidinggevende Mindmap opstellen m.b.t. de functie operator Samen leerdoelstellingen opstellen voor inwerktraject, rekening houdend met persoonlijke ambities medewerker

8 Fantomen en patiënt simulatoren
Breinleren/Whole brain thinking: Bouw voort B: stap voor stap/ gedetailleerde instructie E-learning programma over: Verschillende fantomen en patiënt simulatoren en hun mogelijkheden stap voor stap Overzicht met plaatjes, filmpjes, gesproken woord, vragen. Zelf patiënt simulator laten ontwerpen aan de hand van geleerde mogelijkheden en eigen fantasie Breinleren/Whole brain thinking: Creatie D: ontdekkingsactiviteiten

9 Simulatietrainingen Vanaf nu regelmatig meekijken bij trainingen
Breinleren/Whole brain thinking: Zintuiglijk leren D: hands-on activiteiten Vanaf nu regelmatig meekijken bij trainingen Na een paar trainingen zelf patiënt simulator besturen in bijzijn van collega operator (maatje)

10 TTT of Technical training
Breinleren/Whole brain thinking: Zintuiglijk rijk leren C: keuze medewerker / ontdekkingsactiviteiten Mag naar 1 grote cursus, keuze medewerker: Teach The Teacher mbt simulatietrainigen en faciliteren van een goede debriefing Technical Training, mbt oplossen technische problemen bij de meest geavanceerde simulator

11 Simulatie scenario besturen
Breinleren/Whole brain thinking: Goede innerlijke toestand Contextgericht leren B: praktisch, concrete voorbeelden E-learning: Simulatie van het besturen van een patiënt simulator tijdens een scenario Operator moet zelf bijsturen om simulator in leven te houden Steeds moeilijkere scenario’s / hogere levels  gaming karakteristieken

12 Evaluatie inwerktraject
Breinleren/Whole brain thinking: Herhaal: follow-up B: herhaling en terugblik Herhaling doelstellingen Terugblik inwerktraject Evaluatie van het inwerktraject

13 EINDE


Download ppt "Inwerktraject operator/docent Skills & Simulatie Lab"

Verwante presentaties


Ads door Google