De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Schoonmaakdienstverlening

Verwante presentaties


Presentatie over: "Schoonmaakdienstverlening"— Transcript van de presentatie:

1 Schoonmaakdienstverlening
EU Aanbesteding Schoonmaakdienstverlening NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

2 Agenda 10.00 Opening Doel van de aanbesteding Kernpunten
Kwaliteitsborging Vervolgplanning Afsluiting Aansluitend Zelfstandige rondgang locaties Leeuwarden en Groningen

3 Opening Voorstellen (projectgroep, opdrachtgever)
Opening Voorstellen (projectgroep, opdrachtgever) Bestek inhoudelijke vragen via Nvi Doel van deze ochtend Toelichting op kernpunten uit aanbesteding. Mogelijkheid tot zelfstandige rondgang locaties Leeuwarden en Groningen. NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

4 Doel van de aanbesteding
Doel van de aanbesteding Overeenkomst met één leverancier die Schoonmaakdienstverlening inhoud geeft. Schoonmaak Sanitaire middelen Glasbewassing Huismeester Groningen Optimaliseren dienstverlening conform bestek Klantbeleving centraal NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

5 Kernpunten Ontzorging; Efficiency verbetering;
Kernpunten Ontzorging; Efficiency verbetering; Regievoering op het contract; Marktconforme prijzen; NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

6 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

7 Kernpunten Social return … 11-10-2017
NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

8 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

9 Kernpunten Social return; Resultaatgerichte schoonmaak; Partnership;
Kernpunten Social return; Resultaatgerichte schoonmaak; Partnership; ... NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

10 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

11 Kernpunten Social return; Resultaatgerichte schoonmaak; Partnership;
Kernpunten Social return; Resultaatgerichte schoonmaak; Partnership; Continue verbeteren van klantbeleving; Klanttevredenheidsonderzoek (KTO). NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

12 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

13 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

14 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

15 Kortom: … een schoon gebouw. 11-10-2017
NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

16 Kwaliteitsborging Hospitality Barometer Key Performance Indicatoren
Kwaliteitsborging Hospitality Barometer Hospitality meting ER-KMS KTO NHL Hogeschool Key Performance Indicatoren NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

17 Kwaliteitsborging Hospitality Barometer Monitoringssysteem
Kwaliteitsborging Hospitality Barometer Monitoringssysteem Op basis van klantreis door het gebouw Klantbeleving van diverse gebouwgebruikers staat centraal Inzicht per aandachtsgebied; stuurbaar proces Continu verbetercyclus Partnership en pro-actieve samenwerking NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

18 NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

19 Kwaliteitsborging ER-KMS systematiek KTO NHL Hogeschool
Kwaliteitsborging ER-KMS systematiek Bestaande systematiek Inzet bij “onvoldoende” score op Hospitality Barometer KTO NHL Hogeschool Bestaande kwaliteit evenaren 2014: imagocijfer 7.0 schoonmaak Leeuwarden NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

20 Kwaliteitsborging Key Performance Indicatoren – voortgang actiepunten
Kwaliteitsborging Key Performance Indicatoren – voortgang actiepunten NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

21 Kwaliteitsborging Key Performance Indicatoren – beoordeling KPI’s
Kwaliteitsborging Key Performance Indicatoren – beoordeling KPI’s NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

22 Kwaliteitsborging Bonus
Kwaliteitsborging Bonus Bonus contractjaren - motivatiebrief behalen KPI’s Bonus medewerkers - imagocijfer 7,0 of hoger NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

23 Vervolgplanning 17-09 sluitingsdatum indienen vragen
Vervolgplanning 17-09 sluitingsdatum indienen vragen 19-09 verzending Nvi 29-09 voor uur, ontvangst inschrijvingen 10-10 voorlopige gunning 03-11 definitieve gunning 01-01 startdatum contract NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga

24 Afsluiting Dank voor uw deelname!
Afsluiting Dank voor uw deelname! Mogelijkheid voor zelfstandige rondgang Zernikepark Rengerslaan 10 9747 AN, Groningen DD, Leeuwarden NHL Hogeschool - Schoonmaakdienstverlening - Peter Hooijenga


Download ppt "Schoonmaakdienstverlening"

Verwante presentaties


Ads door Google