Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Vandaag hebben we een ander soort les dan normaal.
Het doen van onderzoek in klas 4
Bazarlessen Klas 2.
5Havo – 6Vwo Instructie Profielwerkstuk
De overstap naar het voorgezet onderwijs!
De digitale spreekbeurt
Voorlichting 4-HAVO / 5-VWO
Lesgeven en begeleiden
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Binnen buiten cirkel 1. Leerlingen in 2 cirkels
Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Communicatie Training Leerjaar 1 Periode 1.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Natuurkunde & Scheikunde
Proeven doen natuurkunde.
Natuurkunde Proeven doen 2.1 en 2.2
Aardrijkskunde 1.6 Ontdek Nederland met de atlas.
Experts werkvorm + begrippentest
Spreekbeurt titel.
Welkom Een middag powerpoint.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Tweede wereldoorlog.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
OFC28 mediawijsheid les 3.
Jij en de wereld om je heen
Gemaakt door Patrick Snijders en Joris van Beek
Presenteren en communiceren
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
1.6 Ontdek Nederland met de atlas Posteropdracht
Instructie Profielwerkstuk
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Bij de instructie over de GPO Leerjaa r 3. Grote Praktische Opdracht -Wettelijk geregeld (verplicht onderdeel van je examen) -Leerjaar 3 (GPO) -Leerjaar.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Rotterdam, maart 2009 Begeleiders: Rosa Rodrigues: Els Fonville-Kuhlmann:
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Rotterdam, maart 2009 Begeleiders: Rosa Rodrigues: Els Fonville-Kuhlmann:
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 1 – les 1 Rotterdam, September 2014.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
MEDIAWIJSHEID LES 3 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Lessen Mediawijsheid Les 1: Zoeken op het internet. Herkennen van betwouwbare sites. Les 2: Gegevens.
MEDIAWIJSHEID LES 2 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Vorige les: Zoeken op het Internet. Herkennen van betrouwbare sites. o Lessen Mediawijsheid Les 1:
Spel Politiek Nederland
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
3F maken van een verslag.
Mysterie: Moord op de Romanovs
Doel Brede oriëntatie op de doelgroep ouderen
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
Opdracht samenvatting
Voorbereiding dierentuin: bespreking van de ingeleverde verslagen
Thema 6 Waarnemen Waarnemen Bewust en met aandacht met de zintuigen in zich opnemen; synoniem: constateren, gewaarworden, bemerken. Zintuig Een orgaan.
Het oor.
Specifieke begeleidingsvormen
Dinsdag 15 december 2015 Ranjana de Vries
VTH1 (verpleegtechnisch handelen) VP16T
Les 1: Introductie Marketing
Insecten.
Klimaat Les 1.
Zintuiglijke waarneming
Portfolio opdracht Grondbewerkingsmachine of een Bemestingswerktuig
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Opdracht product-PP Maak een PowerPoint over een product naar keuzen.
Prikkelverwerking bij autisme
Opdracht PowerPoint Maak een PowerPoint over jezelf.
ADL Les 1.
Presentatievormen.
Training Observeren Kijken naar kinderen en leerkrachten
Groepsopdracht Vakblad maken voor de doktersassistent
Transcript van de presentatie:

Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht.

Zintuigen, hormonen en zenuwstelsel  Jullie worden als groep de experts van een bepaald onderdeel van deze lessen.  Horen  Zien  Voelen  Ruiken/ proeven

Het doel van deze lessen  Aan het einde van deze lessen heb je je als groep zo goed in het onderwerp verdiept dat je instaat bent in de klas er een duidelijke uitleg over kan geven.

De opdracht  Je krijgt met je groepje 1 van de onderwerpen ( via Loting )  Je krijgt 6 mediatheek lessen  En 2 lessen om je presentatie voor te bereiden  Inleveren in overleg met je docent

Welke werkvormen kan je gebruiken?  Powerpoint  Muurkrant  Spreekbeurt  Spel  Discussie spel  VERPLICHT gebruik van de beamer

Wat moet er in de presentatie komen?  Titel pagina + inleiding  Dwars doorsnede plaatje van het onderwerp en aangeven wat de nummers zijn  Wat zijn de functies  Hoe werkt het zintuig  Bijzonderheden  Een praktische opdracht  Filmpje van max 5 tot 10 min.

Waar kun je informatie vinden  Internet  Werkboek / leerboek    Boeken uit de mediatheek  PAS OP!! Je dwaalt op het internet snel af  Heel veel succes met deze opdracht

Beoordeling  Als groep  Als individu  Inzet  Samenwerking  Presentatie  Eindproduct