De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2."— Transcript van de presentatie:

1 Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2

2 Opdracht Via weblog progressie bijhouden. Wat laat je zien: Opdrachtbeschrijving (met datum) Resultaat Evaluatie op je proces Ik neem geen losse JPG’s aan. Opdrachten worden binnen de week beoordeeld, (O,V,RV,G,U, overnieuw) bepalen je ‘eindcijfer’.

3 Alternatieve reclametechnieken Huiswerkopdracht voor week 5: De luchtvervuiling in de grote steden is zo ernstig geworden, dat kinderen en volwassen buiten een mondkapje moeten dragen tijdens spitsuren. Mondkapjes zijn niet cool, dus… Hoe ga je dat communiceren?

4 Brainfloating Welke emoties zou deze sportschoen oproepen…

5 Brainfloating …als het een tijger zou zijn

6 Brainfloating Doel brainfloating: Onderwerp tastbaar maken doormiddel van de 5 zintuigen.

7 Brainfloating 1.Zien 2.Horen 3.Voelen 4.Ruiken 5.Proeven

8 Brainfloating Concepttool werkt goed bij tastbare produkten.

9 Brainfloating 1.Zien 2.Horen 3.Voelen 4.Ruiken 5.Proeven Concrete afgeleide + abstracte afgeleide }

10 Brainfloating Zien ConcreetAbstract

11 Brainfloating Uitleg bij ‘zien’: De kernbegrippen in dit voorbeeld zijn: snelheid, dynamiek, beweging

12 Brainfloating Welke emoties zou deze sportschoen oproepen

13 Brainfloating Als het een een voet zou zijn

14 Brainfloating Tip: Beperk je niet tot 1 vergelijking.

15 Alternatieve reclametechnieken Infiltratie

16 Alternatieve reclametechnieken Infiltratie Binnendringen van een gebied. Mensen zijn dragers van een boodschap

17 Brainfloating Klassiek Promotieteam Sandwichman Figuur in pak

18 Alternatieve reclametechnieken

19 Observeren graag Contact Nieuwsgierig Mensen zijn sociale wezens

20 Alternatieve reclametechnieken Mensen zijn een natuurlijke bron van aandacht.

21 Alternatieve reclametechnieken

22

23 Huiswerkopdracht voor week 5: De luchtvervuiling in de grote steden is zo ernstig geworden, dat kinderen en volwassen buiten een mondkapje moeten dragen tijdens spitsuren. Mondkapjes zijn niet cool, dus… Hoe ga je dat communiceren?

24 Alternatieve reclametechnieken Tip: koop een mondkapje! (maar dat waren jullie toch al van plan)

25 Proces: Brainfloating Minimaal 4 ideeën Kies 1 idee Zes denkhoeden Infiltratietechniek toepassen Alternatieve reclametechnieken


Download ppt "Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2."

Verwante presentaties


Ads door Google