Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lessen uit het Noorden 2 februari 2011 “Op weg naar huis bijeenkomst”
Advertisements

Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
EDO in de lerarenopleiding
Risicomanagement en Sociale Technologie
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Veiligheidsbeleving en beleid
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
Peter Dirven WELKOM Innovatie ?
De drie stappen van systeemontwikkeling
Serious Ambtenaar Directoraat Generaal Wonen & Bouwen Maart 2014
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Onderwijskwaliteit een discussiebijdrage Herman van den Bosch.
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Achterbancommunicatie2.0
Autisme en het verwerken van sociale informatie.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Henk Burg Angela Graat Onderwijsinnovatie. Virtueel?
Ervaringen en enige kritische kanttekeningen L.M.F. Dejong
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Autonomie in de derde graad
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Verkenning Strategische personeelsplanning voor [uw organisatie]
De toekomstige arbeidsmarkt: Samen werken in de regio
Alumnibeleid en alumnivereniging
Inbound Marketing Plan

Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
6 stappen in Risico management
#KM2.0 BIJEENKOMST 3 IN OBA. 2 Intro: het muizenhuis en delen onderzoeksvragen Ervaringen uitwisselen KIP congres en blogs Theorie: trends en ontwikkelingen.
Loyaliteit begint met een warm welkom
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Is dit onderzoek belangrijk? Is dit onderzoek onbelangrijk?
BMC 4/18/2017 CULTUUREDUCATIE IN HET DNA VAN DE SCHOOL? Motto Cultuur als basis (april 2015) Hans van Dael (partner BMC) 4/18/2017.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
O PLEIDING Communicatie voor woonzorgcentra Kortrijk, 10 november 2015.
HAN & VALORISATIE Loes Kater HAN CvVO, november 2015 HA.
O PLEIDING Communicatie voor VAPH-voorzieningen Gent, 26 november 2015.
Interculturele communicatie Proef toets artikel en wat meer.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Interculturele communicatie )
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Van Dordt, voor Dordt.
Opleiding Communicatie voor woonzorgcentra
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Een succesvol community project
What is the meaning of? Student centered learning
BMC 5/9/2018 CULTUUREDUCATIE IN HET DNA VAN DE SCHOOL? Motto Cultuur als basis (april 2015) Hans van Dael (partner BMC) 5/9/2018.
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Eisen aan rijke structuren
Plaats, datum bijeenkomst
NRW Ontbijtsessie: The Happy Customer
Overlegplatform Aide à la Jeunesse / OCMW's
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
opdrachtkaart opdrachtkaart wat ga je doen? wat ga je doen? stap 1:
Ontwikkelings-landen
Risicocommunicatie en de omgevingswet
Op weg naar de vrede vier je de verlossing Op weg – vol vreugde over de verlossing Op weg – vol verlangen naar de vrede Op weg – vol vertrouwen op.
Een lerende en adaptieve organisatie
Transcript van de presentatie:

Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga

Deel 1: Een wereld vol tegenstellingen Deel 2: Cultuur, mensen en sociale media Deel 3: Vier C’s om de Conversation Company te managen Deel 4: Word Conversation Company in drie stappen Toegepast eigen project Toegepast op andere projecten Recensies Inleiding

Onderbenut conversatiepotentieel Beter benutten van interactie tussen mensen Beter benutten van ‘content’ Deel 1: Een wereld vol tegenstellingen

Bedrijfscultuur is het hart Mensen zijn de belangrijkste conversatiebron Social media is de ideale partner Deel 2: Cultuur, mens en sociale media

Pijler 1: Customer experience – conversatiestarter Pijler 2: Conversatie – managen van conversaties Pijler 3: Content – responsief beantwoorden Pijler 4: Collaboratie – Community ’s opbouwen Deel 3: Vier C’s om de Conversation Company te managen

Stap 1: opbouw van kennis en noodzakelijk kader Stap 2: kiezen en uitvoeren van pilotprojecten Stap 3: de weg naar volledige integratie en hefboom effecten Deel 4: Wordt Conversation Company in drie stappen

Content kalender – vaste tijd Deelnemen online community’s Collaboratie principe Toekomst: Interne opleidingstraject Toegepast eigen project

Mens vs natuur Ga dialoog aan Content kalender – andere tijd Dans le monde Meer content plaatsen, content kalender Collaboratie Lay-out met interactie Toegepast andere projecten

Positieve recensies Terecht genomineerd voor managementboek van het jaar 2013 Onze mening over boek: Eye-opener Stelt vragen die je aanzetten tot denken Recensies

Zijn er nog vragen? Einde