Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga
Deel 1: Een wereld vol tegenstellingen Deel 2: Cultuur, mensen en sociale media Deel 3: Vier C’s om de Conversation Company te managen Deel 4: Word Conversation Company in drie stappen Toegepast eigen project Toegepast op andere projecten Recensies Inleiding
Onderbenut conversatiepotentieel Beter benutten van interactie tussen mensen Beter benutten van ‘content’ Deel 1: Een wereld vol tegenstellingen
Bedrijfscultuur is het hart Mensen zijn de belangrijkste conversatiebron Social media is de ideale partner Deel 2: Cultuur, mens en sociale media
Pijler 1: Customer experience – conversatiestarter Pijler 2: Conversatie – managen van conversaties Pijler 3: Content – responsief beantwoorden Pijler 4: Collaboratie – Community ’s opbouwen Deel 3: Vier C’s om de Conversation Company te managen
Stap 1: opbouw van kennis en noodzakelijk kader Stap 2: kiezen en uitvoeren van pilotprojecten Stap 3: de weg naar volledige integratie en hefboom effecten Deel 4: Wordt Conversation Company in drie stappen
Content kalender – vaste tijd Deelnemen online community’s Collaboratie principe Toekomst: Interne opleidingstraject Toegepast eigen project
Mens vs natuur Ga dialoog aan Content kalender – andere tijd Dans le monde Meer content plaatsen, content kalender Collaboratie Lay-out met interactie Toegepast andere projecten
Positieve recensies Terecht genomineerd voor managementboek van het jaar 2013 Onze mening over boek: Eye-opener Stelt vragen die je aanzetten tot denken Recensies
Zijn er nog vragen? Einde