ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zicht op verandering.
Advertisements

Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
ZWEMBADOVERKAPPINGEN 30 jaar kennis, kwaliteit & mobiliteit.
De inkoopoplossing voor kleine en middelgrote incidentele behoeftes
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Globalisering en supply chain innovatie Een pleidooi voor Nederland supply chain land… Walther Ploos van Amstel NLDA Breda Juni.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Facility management en inkoop
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
H8: Distributie.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
strategie als een proces
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van HBSoftware
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
De kunst van het vergunningenmanagement Dienst Stadsontwikkeling 23 januari 2006 Gemeente Utrecht Congres Publieke dienstverlening 25 januari 2006.
Oude en nieuwe uitdagingen in personeelsmanagement.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
1 CORPORATEi FINANCE.. 2 FINANCE Welkom bij Solar Finance. Solar Finance is een internationaal werkend onafhankelijke adviseur gespecialiseerd in corporate.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Nike Supply Chain Management
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Philips Launch Event Hartelijk welkom Introductie Philips Sopho IPC systeem.
Het Rijk van Koning Klant
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
SAMENWERKING HAASNOOT & POLARIS Een sterke partner voor de vishandel.
Goedegebuure tandtechniek Ons bedrijf. 2 augustus 1976 Goedegebuure tandtechniek Historie  1976: Bart en Paul Goedegebuure starten Goedegebuure tandtechniek.
Levensfasebewust personeelsbeleid en PROS 2007 Impuls voor het binden & boeien van medewerkers.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Welkom bij de BelastingTelefoon
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Teambarometer.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Beroepstrots: de gemotiveerde ambtenaar
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
ZIVVER introductie implementatieaanpak
Lean in dienstverlening bij BNG Bank
Klantcontact: toen, nu, straks?
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Inspelen op innovaties
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Vernieuw je HR-cyclus.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V. ATAG ETNA Pelgrim Home Products BV in Duiven behoort in de Benelux tot de top op het gebied van hoogwaardige keukenapparatuur. Voor de bekende merken ATAG, ETNA en Pelgrim ontwikkelen en specificeren wij aansprekende assortimenten en innovatieve producten afgestemd op onderscheiden distributie kanalen.

Atag Etna Pelgrim Home Products B.V. De productie vindt plaats bij streng geselecteerde internationale fabrikanten in Europa en de rest van de wereld. Ter ondersteuning van de verkoop door onze retailklanten worden vernieuwende winkelconcepten aangeboden, terwijl full service concepten steeds meer bepalend worden in de strategische keuzes die worden gemaakt bij woningbouwprojecten. Klantgerichtheid, kwaliteit, uitstekende logistiek en service en een uitgesproken commerciële houding staan aan de basis van ons succes. Met ruim 350 collega’s maken wij daarbij dagelijks het verschil. Om onze gezonde groei voort te zetten, bieden wij volop ontplooiingsmogelijkheden in een enthousiaste, informele en collegiale werksfeer. Bij AEP maken we het waar!

AEP: De Merken Nederlandse A-merken R&D in Nederland Fabrieksonafhankelijke productie Voor iedere klantengroep het juiste aanbod Dekt 95% van de vraag 5 jaar kwaliteitsgarantie 5 jaar volledige garantie bij 4 of meer apparaten ATAG of Pelgrim

AEP: Merkpositioneringen niet aanwezig in niche

AEP: Merkpositionering ATAG “PUUR topkwaliteit” Trendsetter in techniek, gebruik en gemak Design voor de symmetrische keuken

AEP: Merkpositionering Pelgrim “Pelgrim maakt koken compleet” Midden in de trends Zeer goede prijs/kwaliteit

AEP: Merkpositionering ETNA “Gewoon goed” Alles voor een goede basis Messcherpe condities

AEP: Service

AEP: De Service organisatie Home Products Service (HPS) 22.000 onderdelen op voorraad Leverbaar <24 uur 70 eigen monteurs 11 regio's Altijd in de buurt Direct contact tussen keukenvakzaak en monteur 2 à 3 vaste monteurs constant getraind technisch commercieel

AEP: De prestaties 7 miljoen apparaten in de markt 300.000 inkomende meldingen 100.000 bezoeken First time fix >92% Onderdelen < 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis Bezoek < 3 dagen na melding

AEP: De prestaties, vervolg Storingen melden 24/7 op HPS.nl www.hps.nl: Interactieve vraagbaak Zelf monteurbezoek inplannen Gewenste bezoekdatum in overleg met klant; Bezoektijd telefonisch opvraagbaar 0900-55 50 009 Administratieve afhandeling door monteur Tevredenheidsenquete bij ieder bezoek per vakzaak Veilig betalen via mobiel pinnen

AEP: Contact Center

AEP: Contact Center VISIE MISSIE Het leveren van de beste service aan onze klanten, resulterend in de hoogst mogelijk haalbare klanttevredenheid met een gemotiveerd team van medewerkers, gebaseerd op een hoge medewerkertevredenheid, tegen een zo efficient mogelijk kostenbeheer. MISSIE Het creeren van een omgeving welke het mogelijk maakt de Visie te realiseren. Dit betekent concreet: Het vormgeven en optimaliseren van het klanten contact center en de processen die daar direct en indirect mee te maken hebben Het zorgdragen voor een juist “people-management” welke de medewerker tevredenheid in het klanten contact center verankerd in de organisatie. Het zorgdragen dat er een gecontroleerd proces wordt gecreeerd dat er zo efficient mogelijk en altijd kostenbewust met alle financiele aspecten van het klanten contact center wordt omgegaan.

AEP: Contact Center Structuur

AEP: Office structuur

AEP: De praktijk

1 2 3 4 AEP: Hoe komen we tot goede kwaliteitssturing? De klant wordt snel geholpen, de Customer Service kanalen zijn goed bereikbaar en voor de klant begrijpelijk 2 De “TOTAAL” oplossing die de klant wordt geboden is juist, volledig en kan snel worden gerealiseerd 3 De ervaring, ofwel emotie, die de klant heeft bij de ondersteuning die wij bieden is positief en draagt er toe bij dat de klant aan ons gebonden blijft (retentie) 4 Het kostenefficiënt realiseren van punten 1,2 en 3 draagt bij tot een optimale prijs-kwaliteit verhouding voor de klant

AEP: Contact Center besturing en kwaliteitservaring Juiste, optimale, bruikbare en begrijpbare procedures Forecasting en historische data Optimaal gebruik van de ondersteunende systemen Capaciteits Planning Operationeel Management Traffic control op Inkomende klachten Inzicht / Analyse en KPI bepaling Aantal klachten / Agent Productiviteit Versus kwaliteit Afhandeltijd / Agent Effectiviteit versus kwaliteit

AEP: Klanttevredenheid Juiste, optimale, bruikbare en begrijpbare procedures Forecasting en historische data Optimaal gebruik van de ondersteunende systemen Capaciteits Planning Operationeel Management Traffic control op Inkomende klachten Inzicht / Analyse en KPI bepaling Aantal klachten / Agent Productiviteit Versus kwaliteit Afhandeltijd / Agent Effectiviteit versus kwaliteit

vragen

Stelling 1 Veel klantcontacten zijn zinloos en hadden voorkomen kunnen worden

Stelling 2 Elk klantcontact kan waarde toevoegen aan de waardepropositie van een organisatie

Stelling 3 Het vinden van goed gekwalificeerde medewerkers die persoonlijke betrokkenheid kunnen tonen bij hun klanten, is de grootste uitdaging voor elke organisatie.

Stelling 4 Persoonlijke betrokkenheid wordt belangrijker naarmate het contact met een klant frequenter plaatsvindt.