Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Lean in de gezondheidszorg
Regie op locatie een middel op weg naar een Goed Leven voor cliënten, Mooi Werk voor medewerkers en een Financieel gezonde organisatie!
INK Management Model.
Professioneel sturen.
Peter Kuijer, TrainerMatch Eddy van Eeden, Oopen
Renco Bakker BPMConsult
Wij stellen ons graag aan u voor!
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Veranderingen bij ICT afdelingen, cultuur en processen Rosemarijn de Groot 18 januari 2012.
LEAN Management in Parker
John Vaupell Justin van der Steen
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Business concept SMART-consultants
Nationaal Innovatie Event
kerncompetenties Kerncompetenties =
Anneke Hemmen & Marianne Duitshof. IMPLEMENTATIEKUNST Leer zelf! Benoem en prioriteer doelen Richt interne organisatie in Beschrijf werkproces Ontwikkel.
SAMEN AAN ZET Workshop voor leidinggevenden én docenten.
Organisatie-ethiek Wat is het ? Wat heb je er aan ?
Agenda Besturen vraagstuk Besturing vraagstuk Relatie DIV (IM)
Procesmanagement Utrecht, Hans Evers
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Startbijeenkomst benchmarking Publiekszaken
Slim de eigen koers bepalen!
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010
Missie, visie & jaarplan
Missie, visie, strategie & jaarplan
Van dienstenmodel naar directiemodel, kansen voor sturing en control
TOM keurmerk Marius Berendse.
Kwaliteit begint vanaf de bodem
Totaalaanpak Novostar
Bedrijfsvoeringsscan
Kwaliteit in kleinschalige organisaties
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
Exceptioneel Business Consultancy Author: Hans Groen.
Procesbetrouwbaarheid, efficiency, kwaliteit en veiligheid
© R. Van Landeghem, Industrial Management 1 Middagactiviteit 21 juni.
Methode Strategisch personeelsmanagement
Het INK-managementmodel: inhoud, filosofie, toepassing
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
4. Online strategie Internet scorecard
Evenwicht in sturing.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Naar een optimaal HR - beleid
Insights & Essentials Willem van Putten
Wat is Lean? Dit is uw organisatie met alles wat daarbinnen gebeurt:
Business en IT Consulting
Taakteam Kennisdeling bij PROF 8 december 2015 Aftrapsessie.
Regie op locatie een middel op weg naar een Goed Leven voor cliënten, Mooi Werk voor medewerkers en een Financieel gezonde organisatie!
Op weg naar high performance! VGN P & O dag Chiel Vink Center for Organizational Performance 30 september 2009.
Certificering van assetmanagement
Recht voor zijn raap: Presteren in de zorg met het HPO-verbetertraject Chiel Vink en Lilian Kolker, Center for Organizational Performance Voorlichtingsbijeenkomsten.
E MPLOYER BRANDING Katrien Put. O VERZICHT Wat is employer branding? Waarom employer branding invoeren? Hoe employer branding invoeren?
Meer rendement uit audits! Manon Diepenmaat 28 maart 2013.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Business Process Management
Procesverbetering in de Zorg
KVC en naam organisatie
Kwaliteitsgroep Informatiemanagement
Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter
SHEQ SHQ.
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Stel dat de (onderwijs) wereld gaat veranderen
Lean in dienstverlening bij BNG Bank
STRATEGIE MANAGEMENT STRUCTUUR CULTUUR PROCESSEN MEDEWERKERS
Workshop – teamgroei begrijpen
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde toevoegen vanuit de Klant Medewerkers laten excelleren in Continu Verbeteren Medewerkers laten excelleren in Continu Verbeteren SOURCE: McKinsey Slimmer en efficienter werken Slimmer en efficienter werken

Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde toevoegen vanuit de Klant Medewerkers laten excelleren in Continu Verbeteren Medewerkers laten excelleren in Continu Verbeteren SOURCE: McKinsey Slimmer en efficienter werken Slimmer en efficienter werken Strategy Deployment Klantbeleving Klantarena Klantmeting Zingeving Doelstellingen bepalen, Cascaderen KPI’s Problem Solving/Kaizen Optimaliseren Processen Gembawalk/VSM Inrichten besturing Operationeel Management Ketenaanpak Continu verbeterscan Feedback training Prestatie/Verbeterdialoog Vaardigheden matrix Coachen en trainen Standaardiseren Sit-in