Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Concercommunicatie middelen
Advertisements

Uitbesteden van ICT diensten? Bezint eer U begint!
Een actieve kijk op RFID......
Feb 2014 Leiderschap & Professionele Ruimte Joost van der Stoep Organisatiewetenschappen (VU Amsterdam) Organisatie en Personeelsbeleid Rijk (BZK)
Management, financial en cost accounting NEFEB Bijeenkomst 17 juni 2009.
“Geen nuts – (g)een zorg”
Alleen voor Alleen werkers
Presentatie Brandweer Naam Regio/Gemeente…
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
WERKOVERLEG Sector techniek
Hoofdstuk 4 - Systems Onderscheid naar systemen en processen Systemen
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Category Management Kevin Linden Maarten Hoyberghs
Welkom bij Deventer Adviseurs Eric de Ridder Teus Brunekreeft
Mijn kind heeft kanker. Hoe nu verder… met je werk?
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
MBO passend onderwijs
Gezondheidsmanagement
De kracht van GAC Business Solutions
De GHOR, de zorginstelling en het regionaal crisisplan
Communicatieproces .
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van HBSoftware
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De ICT-sector heeft nood aan uw profiel en kennis!
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
Plan van aanpak asbestbrand
Cure Track. Probleem Vanwege de vergrijzing neemt de zorgvraag toe en er zijn steeds minder mensen in de zorg actief. Indien er niks gebeurd zal het zorgaanbod.
Achmea en Geodata Bert van Rest Achmea IM&IT, Analytics & Geo.
Sjiera de Vries Lector Sociale Innovatie en Verscheidenheid Sociale Innovatie.
Elektronisch Inkopen bij de stichting ICTU, CBS en AIM
Toolbox: WPI door DMT-leden
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst.
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.
Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Informatie management HC2
De toekomst is nu: diversiteit en co-creatie Aad Koster 13 oktober 2015.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Onderzoeksteam Berber Laarman Manja Bomhoff Johan Legemaate Roland Friele Arno Akkermans Adviseurs Inge Mulders Katrijn Broekman.
Komt dit beeld u bekend voor? Quality Manager Of dit?
Alarmeren en hulpverleningsregels
Elektronische Leer Omgeving “de rode draad in het onderwijs” bron: A. Van der Hoeff.
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Digitale Risico Inventarisatie & Evaluatie
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Energiemangement industrie
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
2017 – Digital Pixel Marketing
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
11. Ongevallen 11.1 Wat te doen bij incidenten?
Cliënt en Veiligheid.
De succesformule van Dienstverlening
SLA MUNT UIT UW DMS. SLA MUNT UIT UW DMS Agenda Optimaliseer uw logistieke proces Afname van handmatige acties Nieuwe functionaliteiten TruckVision.
In het verleden moesten ondernemingen een afweging maken tussen de omvang en de reikwijdte van hun informatie. Internet en universele standaarden voor.
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Veilig werken in de logistiek (KAM)
Reanimeren en gebruik AED
Middelburg werkt samen aan de toekomst Hoe de gemeente Middelburg inspeelt op maatschappelijke ontwikkelingen.
Wat bedreigt uw zorginstelling en wat is uw taak en onze taak?
Transcript van de presentatie:

Wat is MultiBel? MultiBel is een alarmerings- en communicatiedienst. U bent in staat om met een paar simpele handelingen tot wel duizenden personen tegelijk te alarmeren.

Hoe werkt MultiBel?

Voorbeelden alarmering BHV alarmering - Alarmeren bij bedrijfsongeval - Automatisch alarmeren via man-down mobiel - Koppeling met rooster- of toegangscontrolesysteem = minimalisatie letsel = alleen aanwezige BHV-ers alarmeren Brand en inbraak alarmering - Alarmeren van crisisteam - Alarmeren van omwonenden - Alarmeren van klanten en leveranciers = beperking van financiële en imago schade ZiROP alarmering - Alarmeren specialisten en personeel bij calamiteiten - Gebruikmaken van capaciteit van andere vestigingen = minimalisatie letsel / eventuele aansprakelijkheid = verbetering hulpverlening ICT alarmering - Automatische alarmering systeembeheerders = minimalisatie downtime / omzetverlies = motivatie medewerkers = efficiënte bedrijfsvoering = imago schade Storings alarmering - Automatische alarmering procesbeheerders - bij defecte machine - bij temperatuur te hoog / laag = efficiënte bedrijfsvoering

Voorbeelden informeren Personeel informeren n.a.v. actuele gebeurtenissen zoals bij slecht weer, ICT problemen, brand, etc. Intern: Klanten en leveranciers informeren over levertijden, terugroep- acties, speciale aanbiedingen, nieuwe producten, etc. Extern: Een extra communicatiekanaal met een hoge attentiewaarde voor minder urgente boodschappen.

Voorbeelden communiceren De reacties van ontvangers real-time volgen en daar vervolgacties op afstemmen. Real-time Sneller communiceren met de juiste mensen. In het geval van een calamiteit komt het management of crisisteam na afloop van de alarmeringsoproep direct met elkaar in een conference call. Er gaat geen tijd verloren, acties kunnen afgestemd worden en gevolgschade wordt beperkt. Conference call

Modulair systeem

Branches en referenties Verpleeg-, verzorgings- en ziekenhuizen Overheid & Gemeenten Industrie Hotels Toerisme & Vliegvelden Onderwijs Financiële sector

Voor meer informatie kijk op: