BRUCE - Cuckoo Awards. Het Salon Uitgever van Customer Media Redactioneel concept.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Advertisements

Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
How to win a cuckoo award ? Association of Communication Companies Koen Van Impe & Jan Vierstraete Expert Centre Direct Marketing.
HOOFDSTUK 12 Media.
A Work in Progress. Concept Adaptatie van Othello in een modern kantoor.
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Advies en communicatiebureau
Marketing Werkgroep 6.
Docent medmec = Wil Adolfs
Implementatie Uniek Loket 26 november thema’s Ondernemingen Ondernemerschap Omgevingsfactoren 5 perspectieven Sensibiliseren Informeren Adviseren.
Stadsregio Amsterdam gooit de data open
Comtell B.V. Welkom Inleiding
WAT IS PRECIES HET DOEL? ALS JE NIET WEET HOE JE ERGENS GAAT KOMEN?
Hoofdstuk 8 Plannen en doelen stellen
Een dialoog met klanten opbouwen
Doel samenwerking: Samenwerking RIZIV-ZF-VDAB-GTB
Themasessie 4: Hoe kom je tot resultaten met je taalbeleid? Gemeenschapscentrum Elzenhof SYNTRA Brussel Huis van het Nederlands Brussel.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Redactionele content Lily Knibbeler, 27 maart 2013.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.
Business Marketing Management
Informatiemoment bedrijven 23 augustus 2007 Programma: 10u00Inleiding door burgemeester Hendrickx 10u15(Brand)veiligheid op de industriezone(s) 11u00 Aanpassingswerken.
De brug tussen Service en Marketing
GO FOR ZERO Lanceringsconcept. Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal.
Social media.
R E S E A R C H klas vragen, noteren op het bord, waarom doe je research?
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Inbound Marketing Plan
uit je publicatiepartner?
STRATEGY AND THE NEW ECONOMICS OF INFORMATION
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Social media presentatie
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
DMK – week 2.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
COMPUTERLES 1 Introductie. Inhoud ■Inleiding ■Wat is een computer? ■Waarom gebruiken we Windows?
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
VISUALISATIE Rogier van der Linde & Davy De Winne, 2014.
Created by BM|DESIGN|ER Discover your story CONCEPT default.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Glamour fotografieGlamour fotografie en reclame fotografie van De Foto Salonreclame fotografie De Foto Salon De Foto Salon is dé plaats om je foto’s te.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Direct Juridische aspecten
Direct 5. Juridische aspecten
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
persoonlijk professioneel prettig
Direct Juridische aspecten
Spark your idea.
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

BRUCE - Cuckoo Awards

Het Salon Uitgever van Customer Media Redactioneel concept

Het Salon Uitgever van Customer Media Opdrachtgever: markee / Uitgever: Het Salon Inspireert de communicatie- en marketingwereld Concrete en relevante informatie over communicatie, marketing en customer media

Artikels Geschreven door de eigen werknemers.

Periodiciteit Verschijnt 4 maal per jaar.

Het Salon Uitgever van Customer Media Strategie

Het Salon Uitgever van Customer Media De aparte visie op communicatie van markee en Het Salon neerzetten en illustreren Het magazine op zich is ook een showcase voor Het Salon

Het Salon Uitgever van Customer Media Database van eigen klanten, prospect en persrelaties. Doel eigen klanten informeren en activeren & plaats verwerven in hoofden van prospects Zonder te pushen.

Het Salon Uitgever van Customer Media Wordt doorgegeven, opgepikt en krijgt veel word-of-mouth

Het Salon Uitgever van Customer Media Creativiteit

Elke editie is compleet verschillend Expertise

Met telkens een andere Bruce op de cover

Alles is mogelijk Het personage bepaalt het fysieke formaat & grafisch concept

Bruce Chatwin (wereldreiziger) Bruce in de vorm van een landkaart

Bruce Wayne (Batman) Bruce in de vorm van een comic book

Het Salon Uitgever van Customer Media Enige constante is de getekende Bruce op de cover

Het Salon Uitgever van Customer Media

Het Salon Uitgever van Customer Media Elke editie heeft een andere vormgever > boeiende afwisseling

Het Salon Uitgever van Customer Media

Het Salon Uitgever van Customer Media

Het Salon Uitgever van Customer Media ROI

Het Salon Uitgever van Customer Media Veel aandacht in de pers Hebbeding in bedrijven

Het Salon Uitgever van Customer Media 5 nieuwe klanten dankzij Bruce SMIN Award 2010: beste B-to-B blad ‘Highly commended’ bij APA Awards 2010

Uitgever van Customer Media