De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance."— Transcript van de presentatie:

1 Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance

2 Woonpolis biedt schijnzekerheid! Veel mensen hebben een Woekerpolis

3 GA UIT VAN UZELF!

4 BELANGRIJKSTE KENMERK VAN EEN HELD IS DAT HET EEN PERSOON MET EEN GEZICHT IS.

5 DAT IS UW KANS, MAAR HET GEEFT OOK VERPLICHTINGEN!

6 TER BEVESTIGING VB-BAROMETER Waardering intermediair: 7 Waardering mijn intermediair: 10 - 20 % hoger

7 INVESTEER IN DE IDENTITEIT VAN UW KANTOOR, MAAR VOORAL OOK IN HET GEZICHT VAN HET KANTOOR!

8 DE CONCURRENTIE ZIT NIET STIL

9 HELDEN VERSCHILLEN, DUS NIET ALLE KLANTEN GAAN VOOR HETZELFDE GEZICHT.

10 EN “ HET GEZICHT” HEEFT EEN VERHAAL

11 FEYENOORD KAMPIOEN 1984

12 GROOT PROBLEEM IS DE REIKWIJDTE VAN “ HET GEZICHT”

13 OPLOSSING IS HET SNEEUWBALEFFECT

14 3 ELEMENTEN: 1. Uw eigen marketingcommunicatiemiddelen 2. De media 3. Uw klanten

15 MARKETINGCOMMUNICATIE - Benadruk het persoonlijke gezicht - Ken je eigen “DNA” - Personaliseer - Vergeet de inhoud niet - Maak slim gebruik van de kracht van sterke merken

16 OOK IN UW MATERIAAL STAAT “ HET GEZICHT” CENTRAAL HYPOTHEEKWINKEL “Bel mij voor het beste HYPOTHEEKADVIES!” Rob Groenemeijer: “Wij zijn niet voor één pensioengat te vangen!” De Verzekering.nl Zeker rijden! De Autoverzekering van NL

17 OOK ACHTER UW GEZICHT ZIT EEN VERHAAL

18 MARKETINGCOMMUNICATIE INSPANNINGEN OM GEZICHT TE CREEREN - Sponsoring altijd regionaal en nooit alleen geld - Met een beetje creativiteit is heel veel te bereiken - Fysieke aanwezigheid bij groepen

19 “ HET GEZICHT” HEEFT OOK INHOUD! Jan, echt een artikel voor jou! Bel me even. Groetjes Piet

20 DE MEDIA - Invloed niet te onderschatten - Autoriteit opbouwen - Media is gek op gezichten met een mening - Netwerken - Verhaal en foto bij de hand

21 DE MEDIA - Niet De Telegraaf, maar Regionaal dagblad - Niet Societyrubriek, maar kenniscolumn - Kies meningen die gaan over actuele thema’s - Paar maal per jaar in relevante media

22 UW KLANTEN ZIJN DE BESTE AMBASSASEURS - Geef ze de kans dat te laten zien ( gastenboek !) - Klanten willen erbij horen! En zaken doen met een held! - Bereik via uw klanten nieuwe klanten

23 “GASTENBOEK” GRAAG VOOR BESLISSING BEKIJKEN

24

25 VEEL WERK TE DOEN - Held worden en blijven is niet eenvoudig - Niet elke keer het wiel uitvinden - Doe het bewust en met focus - De executiekracht bepaalt het verschil


Download ppt "Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance."

Verwante presentaties


Ads door Google