Jeroen van der Heijden Sales & Marketing Manager

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Intro Active Living For Alzheimer-patients, call 3
Advertisements

Jeugdzorg en Lang zult u wonen
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Kwaliteit van leven voor ouder wordende mensen en de betrokkenheid van familie Zorg en ondersteuning voor ouder wordende mensen met een verstandelijke.
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Analyse van incidenten
‘Mag ik even binnenkomen…?’
De zin en onzin van escrow
Menno Karres Lead Auditor
Onderzoek naar het gebruik van sms en prepaid telefonie
Veilig naar school een zorg voor ons allemaal
Werkgeversaansprakelijkheid
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
Alleen voor Alleen werkers
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
Quiz hoofdstuk 6.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Lectoraat Rehabilitatie Groningen Kracht voor ouderschap van ouders met psychische aandoeningen Subsidie van het Fonds Psychische Gezondheid.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
De Belastingdienst Leuker kunnen we het niet maken... Ook in Wognum
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Evolutie van de Rabobank architecturen Waarom een vernieuwing? Hoe op weg van het Office Paradigma naar Model Driven Design? Adrie Rozendaal Dinsdag 15.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Alzheimer Een haperend geheugen
Veiligheid van verloskundigen
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Milieu performance van vervoerswijzen en logistieke ketens
1 The Netherlands of Tijden veranderen.
Technische ondersteuning bij dementie: praktische voorbeelden
Marie-José Brandel.
Eerste resultaten onderzoek “Ouderen in Oostelijk Gelderland”
Preventie van schade naar aanleiding van agressie
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Innovaties in de zorg een evaluatie van 17 kleinschalige projecten
Domotica beleid en inzet VWS
SPANNINGSVELD Standaardisatie versus klantverwachtingen.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
Energiemanagement gaat verder dan alleen maar plannen maken
Beter samen werken…. Waar heb ik dat nog gehoord ? PZ GRENS
Even voorstellen: Nathalie van de Garde,
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Het individueel zorgplan in ketenzorg
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
‘Mag ik even binnenkomen…?’ Preventie van woningovervallen, babbeltrucs en inbraak.
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
Bijpraten over de Wmo
1 Kwaliteitsvol en betaalbaar wonen voor iedereen Vlakbij binnenstad en in het groen Duurzaam en toekomstgericht.
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
DE ARBOWET In deze presentatie zal worden ingegaan op de hoofdlijnen van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet), zoals deze er uit ziet na de wijziging.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Geriatriefysiotherapie sterk in kwetsbaarheid De NVFG Uw vereniging.
De tablet speciaal ontwikkeld voor ouderen Laat ouderen weer delen in onze digitale wereld: foto’s & video’s, berichten, beeldbellen, lokaal nieuws, online.
Zorgcentrale: méér dan een alarmcentrale!
Op naar het nieuwe EVG Bijeenkomst voor bewoners, familieleden en contactpersonen locatie Diamantweg Jolanda Hogenbirk 25/26 mei 2016.
Huishoudelijke ondersteuning bij de cliënt met dementie.
Internet of Things (IoT)
Wonen en Zorg Klantenpanel Woonbedrijf 2015
E-learning, E-health & Domotica
Hoe zijn wij als inwoner betrokken geraakt?
Vier het Leven 2019.
Transcript van de presentatie:

Jeroen van der Heijden Sales & Marketing Manager Mobiele applicaties Jeroen van der Heijden Sales & Marketing Manager

Visie Tunstall Telecare en Telehealth systemen zijn onmisbaar bij het behoud van onafhankelijkheid van ouderen en mensen met langdurige zorg, ongeacht hun leefomgeving. Wij stellen hen in staat gezondheid en welzijn te managen.

Benadering Tunstall heeft honderden systemen en producten, welke allen zijn ontwikkeld op basis van marktvraag. Hoe weet u nu precies welke systemen u in huis dient te halen? Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen voor een richting …en vervolgens de hieruit voortvloeiende applicatie …en vervolgens een aantal heldere pakketten U kiest dus niet voor een product, maar voor een oplossing. In totaal kennen wij 7 applicatie kerngebieden.

Applicatie gebied 1 Veilig en comfortabel wonen Veiligheid en comfort zijn belangrijke issues op dit moment. Er gaat toch niets boven een veilig gevoel in de eigen woning! Enkele feiten: De afgelopen twee jaar steeg het aantal overvallen op woningen met 20% Ouderenwoningen blijken geregeld doelwit Van alle dodelijke ongevallen gebeurt 80% in de privé-sfeer van de oudere Tunstall biedt 5 veiligheid- en comfortverhogende pakketten aan.

Applicatie gebied 2 Dementie Enkele feiten: Nederland kent 250.000 mensen met dementie De verwachting is dat er in 2020 350.000 dementerenden zullen zijn en in 2050 ruim 580.000 65% van de mensen met dementie woont thuis! Tunstall biedt 5 dementiepakketten aan.

Applicatie gebied 3 Toegankelijkheid Enkele feiten: Voor steeds meer mensen geldt dat zij zelf niet in staat zijn om de deur te openen om de zorgverlener binnen te laten De huidige wijze waarop de zorg met dit groeiende probleem omgaat, ook wel ‘sleutelproblematiek’ genoemd, wordt als te tijdrovend en te kostbaar ervaren Tunstall biedt 4 toegankelijkheidspakketten aan.

Applicatie gebied 4 Vallen Enkele feiten: Jaarlijks komen 1700 mensen om door een val De gemiddelde jaarlijkse medische kosten bedragen 410 miljoen euro Voor Tunstall aanleiding om ‘vallen’ zeer hoog op de R&D agenda te zetten. Door de inzet van allerlei slimme Telecare sensoren voelt de bewoner zich veiliger en kunnen de jaarlijkse kosten sterk worden teruggebracht. Tunstall biedt 3 valpakketten aan.

Applicatie gebied 5 Telehealth Enkele feiten: Telemedicine is het op afstand verlenen van zorgdiensten door gebruik te maken van informatie- en communicatietechnologie (ICT) De patiënt kan zo meer zelf doen en dat verkort de wachtlijsten Tunstall biedt 4 hoogwaardige Telehealth (Telemedicine) applicaties aan.

Applicatie gebied 6 ADL Index ADL = Activiteiten van het Dagelijks Leven Enkele feiten: ADLife is gericht op het in een vroeg stadium signaleren van veranderingen in het functioneren. Wanneer er precies hulp ingeschakeld dient te worden en welke hulp dit moet zijn, dat bepalen de gebruikers van deze technologie zelf.

Applicatie gebied 7 Mobiele veiligheid Ook buiten de woning neemt het verlangen naar veiligheid steeds meer toe. Enkele feiten: Van 65 plussers past 47% van de vrouwen en 25% van de mannen het uitgaanspatroon aan uit gevoelens van onveiligheid In Nederland krijgt 1 op de 20 ouderen jaarlijks te maken met een vorm van ouderenmishandeling - waarschijnlijk zelfs 1 op de 10 Ambulancepersoneel wordt regelmatig bedreigd Thuiszorgmedewerkers voelen zich steeds onveiliger, zeker tijdens avond- en nachtdiensten Tunstall biedt 2 mobiele toepassingen aan: MobilAlarm MobilAssist

Mobiele veiligheid Probleem categorie 1 Verbale agressie Schelden Schreeuwen Treiteren <..censuur..> <..censuur..> .

Mobiele veiligheid Probleem categorie 2 Agressie / intimidatie Dreigen Pesten Achtervolgen Chanteren <..censuur..> <..censuur..>

Mobiele veiligheid Probleem categorie 3 Fysieke agressie Slaan Vastgrijpen

Mobiele veiligheid Probleem categorie 4 Probleem categorie 5 Persoonlijk gevaar Overval Aanranding Medische problemen (vallen, onwel) Probleem categorie 5 Discriminatie Geslacht Etnische achtergrond Handicap Seksuele voorkeur Leeftijd

Mobiele veiligheid Zorgalarmen Criminele alarmen Eerder geschetste problemen leiden tot 2 soorten mobiele alarmmeldingen: Zorgalarmen Afhandeling door zorgcentrale Vitaris Door gespecialiseerde centralisten Inclusief registratie Criminele alarmen Afhandeling door PAC meldcentrale (Trigion Beveiliging) Inclusief opname gesprek en registraties

Telemotion

Telemotion Consortium van eerder genoemde bedrijven Opgericht om een totale keten van oplossingen te kunnen bieden Van product tot GSM abonnement tot alarmafhandeling Als marktleider van Telecare apparatuur is Tunstall de verkopende partij Trigion, Vitaris en Vodafone fungeren als onderaannemers Dus één aanspreekpunt Mogelijkheid voor klant tot zelf regelen van onderdelen Momenteel worden twee hoofdproducten gevoerd

MobilAlarm Alarm door gelijktijdig indrukken van twee knoppen op zijkant toestel GPS lokalisatie (ingebouwde GPS ontvanger) Via GSM netwerk direct een verbinding met de aangewezen meldcentrale Unit ID en de GPS-locatie gegevens worden direct doorgegeven aan de meldcentrale Centralist ziet direct op landkaart waar de geïdentificeerde persoon zich bevindt Er ontstaat gelijktijdig een spreek-luisterverbinding Hulpverlener wordt ingeschakeld Geschikt om telefoongesprekken te ontvangen Extra servicetoets Mogelijkheid 112 te bellen Op afstand programmeerbaar met mobiele telefoon via sms

MobilAssist Handzaam en discreet te dragen mobiel alarm toestel Maakt gebruik van GSM technologie voor communicatie met meldcentrale Zeer eenvoudig te gebruiken toestel Ideaal voor kwetsbare mensen die zich regelmatig buitenshuis bevinden Het is tevens mogelijk telefoongesprekken te ontvangen op de MobilAssist Unit met alarmknop Spreek-luisterverbinding

Afsluiting Vragen en discussie? www.tunstall.nl