De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële."— Transcript van de presentatie:

1 maak het ze makkelijk

2 U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële koper al is.  Ze zoeken op Google  Zijn lid van Facebook (+- 2 miljoen profielen in NL)  Zijn lid van Hyves (+-5 miljoen profielen in NL)

3 Budget Kosten per click tussen € 0,20 en € 1,- Betaald alleen voor de click ongeacht het aantal vertoningen. Targeting Bepaal zelf de doelgroep Selecteer op: Zoekwoorden, websites, locatie en profiel

4 Waarom Facebook  Ruim 1,5 miljoen profielen  Goed vertegenwoordigd in target groepen voorhuizenkopers.

5 Budget Kosten per click tussen € 0,15 en € 0,35 Betaald alleen voor de click ongeacht het aantal vertoningen. Targeting Bepaal zelf de doelgroep Selecteer op: Profiel, locatie en interesses

6 Budget Kosten per 1000 vertoningen €1,- Ongeacht het aantal clicks. Targeting Bepaal zelf de doelgroep Selecteer op: Profiel, locatie en interesses

7  Een selectie op zoekwoorden en woonplaats  Selectie op: Leeftijd, Woonplaats, Geslacht, Interesses, Opleiding en Relatiestatus

8 Appartement in Roosendaal  Vraagprijs € 145.000,-  3 kamers  125m2  Instap klaar  Dichtbij het centrum en treinstation  Direct beschikbaar

9 Doelgroep 1 Jonge starters Leeftijd: 22 jaar t/m 34 jaar Woonplaats: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen,Steenbergen, Heerle en Kruisland Geslacht: Mannen en vrouwen Opleiding: HBO en Universiteit Relatiestatus: Single, in relatie en getrouwd

10 Bepaald uw totaal budget en advertentie duur Voorbeeld: Budget: € 350,- Looptijd: 14 dagen Budget per dag: € 25, - Verdelingspercentage: 50% Google, 15% Facebook en 35% Hyves

11 Hoe delen we de advertentie voor u in Locatie: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen,Steenbergen, Heerle en Kruisland Netwerk: Google zoeken en Google partnerpagina’s Partnerwebsite selectie op basis van doelgroep. Planning: Startdatum en momenten van weergave (tijdsplanning)

12 Uitleg over de Google partnerpagina’s De Google partnerpagina’s zijn websites waar Google advertenties op plaatst. Deze websites hebben we ingedeeld in verschillende interesse groepen, zo kunnen we voor iedere doelgroep adverteren op specifieke websites. Een aantal voorbeelden trouwen-bruiloft.nl: Website met alles over trouwen. Ideaal als u bijvoorbeeld starters wilt bereiken. Kindjeopkomst.nl: Website met informatie voor nieuwe moeders. Ideaal als u bijvoorbeeld jonge gezinnen wilt bereiken.

13 Zo delen we de advertentie voor u in Locatie: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen, Steenbergen, Heerle en Kruisland Leeftijd: 22 jaar t/m 34 jaar Geslacht: Mannen en vrouwen Opleiding: HBO en Universiteit Relatiestatus: Single, in relatie en getrouwd Planning: Startdatum en momenten van weergave (tijdsplanning)

14 Zo delen we de advertentie voor u in Locatie: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen, Steenbergen, Heerle en Kruisland Leeftijd: 22 jaar t/m 34 jaar Geslacht: Mannen en vrouwen Opleiding: HBO en Universiteit Relatiestatus: Single, in relatie en getrouwd Planning: Startdatum en momenten van weergave (tijdsplanning)

15 Het Resultaat Budget: € 350,- Looptijd: 14 dagen  226.139 vertoningen  562 extra bezoekers van website via advertenties  43 reacties van geïnteresseerden  24 bezichtigingen  7 biedingen HUIS VERKOCHT

16 Meer informatie:


Download ppt "Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële."

Verwante presentaties


Ads door Google