Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

The customer centric software company
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Business mapping Business model canvas.
Clubmiddag 16 april 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cloud Computing.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
De kracht van MySolution
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Distributiefuncties Producent (goederen) Eindgebruiker
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.
Jeroen Meurs 3 BO.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Confidential 1 Trends in ICT J. Bruijning KPN Research 8 juni 2001.
Een dialoog met klanten opbouwen
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
T AAK 5 B : HET LANDSCHAP VAN ( S ) CRM SOFTWARE Sarah Vanoverbeke 3MAS.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Producten & Werkprocessen
Strategie en positionering
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Kennismanagement & Sociale media
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Sales Tips.
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
123 Belangrijke voordelenWat is het? End-to-end mogelijkheden Creëer en versterk autonome flexibele teams Plaats kwaliteit centraal in alles wat u doet.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Voor u en uw medewerkers!
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Office 365 Cloud Computing SaaS
OPENINGSCASE: Fast fashion, ‘hot systems’
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2

Dit is een softwarepakket gecreëerd door Microsoft om de relaties met je klanten in kaart te brengen en deze te managen. Men focust zich vooral op Verkoop, Marketing en dienstverlenende sectoren.

Zoho CRM is een softwarepakket waar men klantenrelaties kan beheren op een efficiënte manier. Het helpt uw organisatie met 1 systeem te werken en via dit systeem kan men de verkoop, de marketing, de klantenondersteuning en de voorraadbeheer stroomlijnen.

SAP CRM wordt beschouwd als de beste in de klas als het aankomt op het aanbieden van werkzaamheid voor marketing, verkoop en dienstverlening. Het ondersteunt klantgerichte bedrijfsprocessen over meerdere kanalen. Het stelt dus organisaties in staat zich te richten op strategieën voor klantordergestuurde groei en om zicht te onderscheiden in de markt door het leveren van een bijna perfecte klantervaring.

Salesforce biedt verschillende ondersteunende diensten aan waardoor het bedrijf het niveau van de dienstverlening kan selecteren. Het programma zorgt ervoor dat de productiviteit verhoogt. Salesforce is een zakelijk cloud computing leider. Ze helpen de bedrijven om zich te verbinden met klanten, partners en medewerkers op innovatieve manieren, dit aan de hand van CRM- toepassingen. De kosten zijn laag en het biedt snel resultaten.

Een systeem die aan customer relationship management doet maar beschikbaar is in zowel opensource maar ook in commerciële opensource applicaties. De functionaliteit bevat marketing campagnes, mobiele CRM, sociale CRM, rapporten, …

SproutSocial is een softwarepakket dat je social media accounts beheerst en monitord. De website is zeer overzichtelijk en functioneel. Je kan statistieken bekijken van Facebook, Twitter,… Er is ook een ondersteuning voor Foursquare waarbij je kan zien wie er wanneer incheckt. Meerdere gebruikers zijn mogelijk per organisatie. Er is ook een overview met een paar CRM tools, hierop kan je alle conctactpersonen zien binnen sproutsocial.