Klantgerichte ICT organisatie Workshop, bewustwording en de eerste stappen Workshop: klantgericht handelen
Doelstellingen van de workshop Inzicht in verwachtingen van de klant Inzicht in belanghebbenden en hun belangen Concrete en gedragen plannen voor verdere stappen Persoonlijke commitments Workshop: klantgericht handelen
Belanghebbenden Personificatie van belanghebbenden: Opdrachtgever Eindgebruiker Medewerker Niet in detail maar in herkenbare kenmerken Iedereen kent wel zo’n iemand Beeldend weergeven middels collage Workshop: klantgericht handelen
Concept programma Workshop Introductie en kennismaking Discussie over klantgericht handelen en omgaan met tegenstrijdige belangen Opstellen en presentatie belanghebbenden Opstellen en presentatie belangen en prioriteiten Opstellen en presentatie 0-30-60-90 dagen plannen Persoonlijke commitments Workshop: klantgericht handelen
Voorbereiding Interview met alle aanwezigen Inventarisatie lopende projecten Workshop: klantgericht handelen
Nabewerking Eerste check op naleven commitments Opstellen eindverslag Evaluatie met opdrachtgever Workshop: klantgericht handelen
Voorwaarden Toegang tot documentatie Interview met alle betrokkenen Maximaal zes deelnemers Locatie buiten kantoor Workshop: klantgericht handelen
Kosten Vast tarief Bijkomende kosten: Accommodatie voor workshop Lunchkosten bij workshop Workshop: klantgericht handelen