Missie, visie en doelen Concept. Juli Lisette Stamsnijder
In de tijd. 1 Missie Jaar Doelen Visie
Missie. 1. Werkterrein: >Private publieke samenwerking, > Gasmarkt versnellen 2. Bestaat voor: > Voor alle deelnemers in de gg-keten > Om te faciliteren en markt te versnellen 3. Betekend voor: > Balans in aanbod en afnamen van gg 5. Ambities: > Bijdragen aan duurzaamheids doelstelling 4. Normen & waarden: > Onafhankelijk, slagvaardig & Inventief
Visie. 1.Omgeving : 2. Droom: > Een optimale gg markt, die zichzelf verbetert 3. Succes formule: > Partners uit de gehele keten verbinden S W T O
Doelen. 3. Doelstellingen > 2014: 300 mln m3 gas Omgeving: > 2. Krachten > Partnerplatform > Kennis 1. Nodig >Samenwerking >Onafhankelijke informatie 4. Strategie > Opschaling > kennis, posite