Docentendag Schilderen en Onderhoud: lesmateriaal 19 maart 2014
Herziene dossiers leiden tot nieuwe lesmaterialen
Leerlingpakketten (Gezel) Schilder nu Werkijzers POP Studiewijzer Boek Schildertechnieken BPV-opdrachten SIO Werkijzers POP Studiewijzer BPV-opdrachten SIO Usb-stick
Proces Technologische veranderingen Onderzoek behoefte leerlingen en docenten Businesscase Besluit over digitale leeromgeving Panelconferentie (onderwijs) Werkgroepen (onderwijs / bedrijfsleven)
Uitgangspunten Uitgeverij Savantis Blended learning Docent is spil in de opleiding Beroepspraktijk centraal Verschillen tussen leerlingen Content 24 uur per dag beschikbaar via inlogcode op elk afspeelmedium (zie achterzijde flyer)
Introductie Studeo Uitgangspunten Leermiddelen: Leerlingen Praktijk centraal; zo’n vier projecten per jaar Flexibel inzetbaar; eigen volgorde en tempo bepalen Didactisch sterk; video’s, animaties, interactieve toetsen Verantwoord; sluit aan op KD 2014-2015 Toekomst proof; geschikt voor zowel BOL en BBL Leerlingen Niveau 3 in drie jaar Werken op eigen tempo 24/7 beschikbaar vanaf elke locatie en PC/Laptop/etc.
Studeo Uitgangspunten (vervolg) Docent spil van de opleiding Ondersteuning; Savantis biedt structuur en ruimte Monitoring; goed zicht op voortgang van individuele leerling Maatwerk door ontzorgen; door automatisering kan de docent zich meer richten op individuele begeleiding Eigen inbreng; zelf content toevoegen en delen met leerlingen Platform; actuele informatie vanuit branche, content delen en contact met collega’s
Studeo Live demo
Studeo; voorbeeld content delen Presentatie Jack de Vries (ROC Midden Nederland)
Studeo Verdere verloop Demo omgeving met gastaccounts (april) Vragenlijst (eind april / begin mei) Pilotfase (mei) Prijs pakket bekend gemaakt (mei) Informatiebijeenkomst (juni) Pakket leerjaar 1 niv. 2 en 3 directe instroom beschikbaar (augustus)
Studeo Vragen? Zelf Studeo bekijken? Binnenkort komt er een demo omgeving beschikbaar via www.savantis.nl Uw ontvangt hier ook informatie over in een nieuwsbrief