VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lessen uit het Noorden 2 februari 2011 “Op weg naar huis bijeenkomst”
Advertisements

TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
STRATEGISCHE PLANNING
Stichting Dijk van een Kust
Internet door de jaren heen. Beginsituatie •Wij werken met WPS in Adobe readers, dit wordt op de computer gelezen •De lesstof is erg verouderd en teveel.
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Projectmatig werken Simone van den Hil.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
4 juni 2011 Cultureel Centrum de Postkoets Horn
Praktijkwerkplaats Poort Verbinding vrijwilliger en professional / Samenwerking formele en informele zorg Henriëtte Nauta (VMCA) en Marjan van Doorn.
Geletterdheid….. Wat is dat?
1 E-learning bij Electrabel Nederland, Vaktechnische opleidingen.
Hoe kan het jou veranderen?
Van concept naar realisatie
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
Hoe geef je organisatie ontwikkeling echt vorm?
Eenheid in verscheidenheid
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Begeleidingsplannen GGZ
Missie, visie, strategie & jaarplan
Kiezen voor Certificering NMKG/ StimulansZ netwerkmiddag 12 oktober 2006 Gerrit Jan Schep.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
NOV Conferentie 7 oktober 2008
De kulturhus-methode samenwerken vanuit een sociaal-maatschappelijke missie Jeroen Geerdink, senior adviseur Variya 18 februari 2010 Werkconferentie Regionaal.
Citymarketing Hilversum 2006
inzicht op de invloed van veranderingen op het gedrag van medewerkers
Welkom op deze informatieavond
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Crowdfunding en subsidies
CASE STUDIE 15 Door: Van Looy Rob De Laet Hans. Doelstelling Problematiek bij Viewcolor vastellen en eventuele oplossingen voorstellen.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Maatschappelijke kosten-baten analyse
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
Wereldoriënterende vakken in de onderbouw.. Aanleiding tot ons onderzoek Er is vraag naar lesmateriaal voor wereldoriënterende vakken in de groepen 1.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Corporate Communicatie
High Performing Teams De Kunst van het Bewegen drs. Eric Slager.
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
12c. Beleidsplan Seizoen Missie 1.Festilent creëert een prettige omgeving waarin de leden zich thuis voelen en op een prettige manier hun sport.
Informatiebijeenkomst nieuwe medewerkers
Wie bepaalt de toekomst van het OV? Marieke Kassenberg Liesbeth Couwenberg.
In samenspraak. Het gesprek tussen musea en gemeenten  Landelijk Contact van Museumconsulenten  Museumvereniging  Vereniging van Nederlandse Gemeenten.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Gezonde School Centrum Gezond Leven1 Werkplaats Gezonde School Centrum Gezond Leven.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Peuterspeelzaal De Woezel Een kleine partner met een grote visie. Of hoe klein duimpje het hart wil laten kloppen………………….
De sterkste schakel: de verbinding tussen het vmbo en het mbo Michaela Zwaan, Vakcollege Groep.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Tijs van Ruiten, directeur. Nationaal Onderwijsmuseum. Grootste collectie ter wereld; bezoekers in museum; bezoekers buiten museum;. Sterk.
Storyboard Lean Six Sigma 1 Projectcharter Define 0. Projectdefinitie Proces, product of dienstVerwachte besparing/ verbetering Black Belt of Green BeltAfdeling,
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
WK Wielrennen De legacy van grote sportevenementen
Xxxxxxxxxxxxxxx 2/7/2018 Markt informatie bijeenkomst Openbare Europese aanbesteding betreffende inhuur externe medewerkers 7 juli 2015 xxxxxxxxxxxxx.
23 maart 2017 profilering.
De Verander versneller Workshop op 30 november 2017.
ACTIEPLAN (wie en wanneer)
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Samen werken aan leefbaarheid
Process Mining.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
ONDERWIJS EN ARBEIDSMARKT
Rockwool Duurzame Inzetbaarheid
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
Training Critical Friend
2.6 duurzaamheid in projecten
Transcript van de presentatie:

VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende presentaties, educatie en ontspanning.”

(deel)VISIE EDUCATIE “De afdeling Educatie stelt de spelende mens centraal en stimuleert kritisch denken, zelf ontwerpen en onderzoeken op een manier die aansluit bij onderwijsdoelen, vrijblijvend is en plezier geeft.” “De afdeling Collectie en Programmering beheert de collectie, verzorgt de jaarprogrammering en voert vernieuwingen door in de vaste opstelling, gericht op het wekken van maximale interesse en aansluitend bij de belevingswereld van de doelgroep.” (deel) COLLECTIE & PROGRAMMERING

(deel) BEDRIJFSVOERING “De afdeling Bedrijfsvoering biedt randvoorwaarden aan en faciliteert alle afdelingen en stelt hen zo in staat om hun doelstellingen en producten zo optimaal te kunnen bereiken respectievelijk te ontwikkelen.” “De afdeling Publieksservices ontvangt bezoekers op een open, warme en gastvrije manier, zorgt ervoor dat zij zich thuis voelen, hun weg weten te vinden en met een voldaan gevoel weer vertrekken.” (deel) PUBLIEKSSERVICES

“De afdeling Promotie en Sponsoring verzorgt de interne en externe communicatie naar alle ‘stakeholders’ van het museum met als doel de samenhang in de organisatie, het maatschappelijk draagvlak en het publieksbereik te vergroten.” (deel) MARKETING & COMMUNICATIE