[Naam project] [Naam presentator]

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Door goede gesprekken groeien
Advertisements

AccrA Zaalreserveringssoftware voor klein en groot
Time management in het onderwijs
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Beleids- en Beheerscyclus
Project Bedrijf Presentator
Hoera, een oudergesprek!
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Template Status Voortgang rapportage
EVALUATIE & PLANNING Ondersteuning kwaliteitshandboek IBO/KDV
Incident & Probleem management
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Inleiding tot management en organisaties
Hoofdstuk 7 Risicomanagement
Cursus man review medische laboratoria 2004 De management review Cursus voor het succesvol uitvoeren van de management review G. De Schrijver M.D., Ph.D.
Q-Plan Gebruikersdag 20 april Programma Gebruikersvragen Aanpassingen Q-Plan 4.04 Interne Audit Pauze Toekomst en Strategie Website en helpdeskfunctie.
[Productnaam] Marketingplan
Nike Supply Chain Management
Samenvatten Klas 4A de Foorakker.
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
De toekomst van EDISON Informat, EDISON en Internet 27 april 1999 Freddy Deprez.
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
H9 Sturen. Bewaking scope Door scope verandering is er kans dat er meer geleverd wordt dan afgesproken Meer leveren betekent meer kosten Meer leveren.
Thomas Belmans Marijn Peeters
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken Informatie bekomen uit de bevraging van de externe diensten voor preventie en bescherming.
Vergadertechnieken. Uit welke vaste onderdelen bestaat een vergadering? Vooraf weet iedereen wanneer en waar de vergadering plaatsvindt.Vooraf weet iedereen.
Optimalisering inhoudelijke opname en ontslaggegevens.
Veilig en gezond aan ’t werk, dat raakt iedereen. Goed voor jou en voor de zaak. Samen sterk voor preventie Wat kunt u van Esener opsteken over leiderschap.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Marketingplan [Productnaam]
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
TOON DEZE SLIDE: INLEIDING
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Evaluatie [projectnaam]
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Een vergadering organiseren
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Voeg hier een foto van het product in
Project Bedrijf Presentator
Project Naam van bedrijf Presentator
Degene die de presentatie verzorgt
Presentatie bedrijfsplan
Vergadering Personeelsdienst
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Een strategie aanbevelen
Rapportage van voortgang of status
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Titel van wetenschappelijk project
[Projectnaam] Projectverslag
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
Evaluatie [Projectnaam]
Naam van presentator | Naam van bedrijf
Titel van bedrijfsvergadering
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Wetenschapsbeursproject
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
Besturen en Communiceren
Aanwijzingen: Gebruik deze dia's en notities om uw project te maken.
Les 22 De tweede hand + Honneur op Honneur
Welkom Schooljaar [jaar].
Gepresenteerd door [Naam]
Doel van oefening - het klinkt als en lijkt op
[Voer de titel van de overtuigende toespraak hier in]
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

[Naam project] [Naam presentator] Projectstatus [Naam project] [Naam presentator]

Is het project op schema voor levering zoals verwacht? Statusoverzicht Is het project op schema voor levering zoals verwacht? Wat is de uiterste datum voor levering? Wat zijn definitieve kostenramingen? Status tegen andere doelen op hoog niveau voor verzending Productiesnelheid Levering Partners, enzovoort.

Voortgang Vermeld resultaten en voortgang sinds de laatste taakstatus uitkwam Markeer items die de voortgang mogelijk maakten Implicaties van het adresschema

Aandachtsgebieden Vermeld vertragingen en problemen sinds de laatste statusupdate Zorg ervoor dat u het begrijpt Problemen die vertragingen of ophanden zijnde vooruitgang veroorzaken Waarom het probleem niet werd verwacht Als de klant een probleem met het hogere management wil bespreken Vermeld corrigerende acties die worden uitgevoerd Implicaties van het adresschema

Vermeld belangrijke datums op hoog niveau Planning Vermeld belangrijke datums op hoog niveau Verdeel eventueel een meer gedetailleerd schema Zorg ervoor dat u bekend bent met de details van het schema, zodat u vragen kunt beantwoorden Houd het eenvoudig zodat het publiek niet wordt afgeleid met details

Vermeld de belangrijkste leveringen Begrijp uw vertrouwensbeoordeling voor elke levering Van u naar uw client Van u naar uw externe service Van externe services naar u Van andere afdelingen naar u Geef indien nodig een betrouwbaarheidsnive au op dia's aan

Kosten Vermeld nieuwe kostenprognoses Als de kosten uitlopen Vat samen waarom Geef een overzicht van de corrigerende of preventieve actie die u heeft ondernomen Stel realistische verwachtingen voor toekomstige uitgaven Oorspronkelijke schatting opnemen Begrijp de reden van de verschillende aantallen en ben voorbereid op vragen

Vermeld technische problemen die zijn opgelost Technologie Vermeld technische problemen die zijn opgelost Vermeld twijfelachtige technische afhankelijkheden voor project Geef reden van twijfel op Geef een samenvatting van de acties die worden ondernomen voor een back-upplan Vermeld openstaande technische problemen die moeten worden opgelost Vat het effect hiervan op het project samen

Middelen Vat projecmiddelen samen Begrijp dat klanten er zeker van kunnen zijn dat alle mogelijke middelen worden gebruikt, maar op een zodanige manier dat de kosten op de juiste manier worden beheerd Toegewijde (full- time) middelen Part-time middelen Als het project wordt beperkt door een gebrek aan middelen, stel dan alternatieven voor

Doelstellingen voor Volgende controle Datum van volgende statusupdate Zorg ervoor dat iedereen die bij het project betrokken is, het actieplan begrijpt Vermeld doelstellingen voor volgende controle Specifieke items die worden uitgevoerd Problemen die worden opgelost